返家

August 6, 2011 (Saturday)
     回娘家, 第一件事, 就係同屋企人飲茶. 去了"名門金宴". 以前, 很爆鵬嘅酒樓. 在今年起無啦啦好靜. 一入去就有位坐. 對我屋企成日要飲茶黎講. 係一件好事. 試想下我屋企十幾人. 企在酒樓門口等. 都唔知企邊度好.   雖然, 飲茶地方少人. 但食物方面都ok架!!

↓蝦餃+其他點心
op



    

    而在炎炎夏天和Brian回我娘家. 我就最驚.....因有人超怕熱. 雖我娘家有開冷氣, 但由於我娘家又煲湯煮飯, 人又多. 攪到晚餐時, 個飯廳area. 個冷氣唔夠涼. 要另加一把大風扇食飯.  (但講真,我覺無風扇都ok!, 夠涼架!) 但有人長期開到冰點冷氣黎講. 在我娘家一定是唔好受.  全晚唔出聲.....又無故delete咗我相機啲相作宣洩. 都唔知佢想點. 

    我都唔理得咁多啦!! 返到娘家, 見到我班妹, 好自然同她們傾下,玩下...飯後, 五妹即興整咗花生糯米滋.  係無咩準備下....都整到似無似樣. 算係咁.

    星期六,我係屋企食足全日.....只有一個妹無回家.  我屋企人是買佢怕的. 不回家進食. 都不會責怪她的.  只有她才擁有這福利.  轉換係其他屋企成員咁. 肯定大把說話聽

↓娘家晚飯, 還有湯...但湯無入鏡
op




-----------------------------------------------------------------August 7, 2011 (Sunday)
    由於, 逢星期日去開間茶樓. 臨停訂位, 要親身去等位. 所以, 有機會轉去第二間茶樓飲茶. 雖然, 去到第二間茶樓都係要等. 但可以訂位, 等都無等得太耐.

     可能, 我屋企人多, 茶樓比咗間房我哋坐, 啲點心黎得慢, 每樣點心一黎到, 都差唔多被夾起晒. 我都費事影相. 影下環境算啦!!

     今次回娘家, 阿爸由香港飛咗黎加拿大一星期. 但他已經book咗下次回港的日子. 唔知他係咪知咩時間返香港. 今次, stay 係加拿大無咁大脾氣.  

↓茶樓嘅環境..............................而臨離開阿娘家, 阿娘給了一大袋車厘子
op


8 comments:

  1. 看過後, 有d野想問...但又唔知點問.....都是只看不問住.....哈哈  !!
    [版主回覆08/12/2011 00:18:00]冬日:   咁你遲啲醒起想問咩,先問啦!!哈哈~~

    ReplyDelete
  2. 你屋企人咁恐怖咩?你好似好驚咁喎 
    [版主回覆08/12/2011 00:18:00]Mrs. Wu:    ~所以,我有時返去都好驚架!!     ~我記得我以前細個,我啲同學係唔敢係星期日打電話比我, 因為他們話我屋企人把聲好惡!!哈哈~~

    ReplyDelete
  3. Many yummy dishes at your home ! Brian is really afraid of heat !
    Your Daddy likes Hk more ! Will your mom be boring if your Dad is in HK most of the time ?
    [版主回覆08/12/2011 00:18:00]Happy Girl:   ~係娘家, 人比較多, 所以, 媽咪會煮多啲. 哈哈~~   ~係囉!! 他真係好怕熱, 冷氣有開, 但我娘家人又多, 食飯area 又係廚房, 當然會熱一點. 無咁涼. 一無咁涼, 他就以為好熱.......有時,我覺係心理作用.    ~係呀!! my daddy好鐘意香港生活. 返香港返到唔想返黎. 我哋五姐妹成日都比他話我哋, 掛住留係加拿大添!!   ~我mom 每年都會返香港一段時間. 不過,我mom好容易識到人架!!就算得我mom係加拿大. 她時常都好活躍, 很多節目的. 我mom啲節目分分鐘多過我哋班後生

    ReplyDelete
  4. 個個禮拜都返屋企? 我返自己父母道無問題,日日返都得,但係去Dondon屋企一個月一次都嫌多。
    [版主回覆08/12/2011 00:18:00]angela1126hk:   ~Daddy返咗黎會返密啲娘家!! 其實,我都唔介意返去. 但返去多數都會比人話. 而且, 有啲妹又唔太合作. 會令到個氣氛都太好囉!! 而且, 一返到去, 就無得做自己野, 要全天候坐在家中. 有時,想做自己私人野, 都要迫住係閒日做晒.  所以, 要返去娘家個周末前,都會特別忙碌啲.    ~你屋企此終都係香港, 隔開咗半個地球,當然想返父母度耐啲. 不過,我以為你日日都去dondon屋企煮飯......以為你日日都在dondon家.    ~我鐘意係自己屋企多啲, 做咩都free一點!!

    ReplyDelete
  5. Dondon自己住,所以我會日日去煮飯。我哋一個月去佢父母道一次。每次三個鐘,食完即走我都唔自在. 好明白你講,雖然三粒鐘,但係好似成日無哂咁。
    [版主回覆08/12/2011 01:08:00]angela1126hk:   ~多謝你明白我. 你講得啱, 雖然,幾個鐘﹐就好似成日都無晒!! 我返完娘家,返番自己屋企,仲要熨衫, 平時,熨就覺無咩野,但返完娘家之後,時間少咗, 做咩都好似好趕,就感吃力囉!   ~但調返轉,我去Brian 父母家, 我又無咩點!! 唔通真係女生外向!!哈哈~~

    ReplyDelete
  6. vicky:
    好呀~~~ 你返香港時, 我們約埋其他人一齊去飲茶呀!! 飲茶可以坐得好耐, 慢慢傾計最好 ^^
    [版主回覆08/13/2011 02:05:00]Elaine:   好呀!! 如果我有機會返香港,我哋就去飲茶啦!! 我鐘意架!! 仲可以傾埋計,而家齋諗都開心!!

    ReplyDelete
  7. 又無故delete咗我相機啲相作宣洩???  Now that's no good!
    [版主回覆08/13/2011 05:56:00]Big Daddy:   係呀!! 都唔知佢係咪熱到傻咗!!! 講真,我一啲都唔覺熱....他可能心理作用!!

    ReplyDelete
  8. I thought your entire family is in Toronto!! I didn't realize your dad is still living in HK!
    [版主回覆08/13/2011 05:56:00]Big Daddy:   唔係架!! 我讀書年代,我daddy都長期在香港. 係我大啲,他都工作無咁多, 先返多啲黎, 而家我daddy退咗休,都係喜歡stay hk. 所以, 我mom 都會一年返5-6個月香港, 但就分段返去囉!!

    ReplyDelete