Samsung Galxy Tab

November 21, 2010 (Sunday)

    睇完聖誕節巡遊之後, 就去咗shopping, 不過, 唔係我shopping 喎!! 係Brian 呀!!

    佢一有新產品都會知, 直情件產品未發行, 就已經係我面前係咁提, 係咁講. 我唔理啦!! 你出啦!! 唔好再問我啦!!

     今次, Brian個target 就係Samsung Galxy Tab. 但原來依部機, 係加拿大啱啱出, 十分渴市. 但又唔知點解, Brian 一入去啲電話鋪, 啲人好似知道Brian一定會買, 點都撲到一部比Brian.

     我覺依部Samsung Galxy Tab 有點似縮細版嘅 ipad, 但Samsung Galxy Tab 仲可以講電話添!! 都好pretty useful 嘅電子產品嘅!

     依個星期, 由星期五已經開始花費, 係咁買 "哩" 買 "嚕". 這個weekend, 買了電子遊戲機 (Xbox Kinect), 棉被, 兩張梳化仔 and  一部Samsung Galxy Tab. 就咁.....就無咗成千個大洋.  而家, 連送比人嘅聖誕禮物都未買過. 自己已經花費好多. .......    遲啲仲有排買(買野比人). 年尾真係洗費多. ........但好衰架!! 好多產品都係侷係年尾出. 就係咁就上當了.

↓Brian 新玩意 Samsung Galxy Tab0





↓Brian 的三樣小玩意. i phone 4, Samsung Galaxy Tab and i pad 3G0





↓大(ipad), 中(Samsung Galaxy Tab), 細(iphone 4)大合照



3 comments:

  1. Nice electronic toys!! happy for Brian!
    [版主回覆12/09/2010 10:46:00]Big Daddy   佢真係好開心, 日日笑住用咁濟. 哈哈~~

    ReplyDelete
  2. Brian甘快有聖誕禮物 - Samsung Galxy Tab 甘Brian 幾時有聖誕禮物俾你呀 ?
    [版主回覆12/09/2010 10:46:00]WingL   我哋都唔會特定話聖誕禮物嘅!!因為,市面上啲產品都係聖誕節出.....   每年聖誕節,會唔覺意會洗到錢...哈哈~~~

    ReplyDelete
  3. Mrs Cook 小花媽3 December 2010 at 08:23

    咁你呢個月真係shopping月喇!! Vicky,你買到甜黑芝麻醬未?今日我喺油麻地W.O.都買到!
    [版主回覆12/09/2010 10:46:00]小花媽:   ~係囉!! 臨近聖誕節, 市面上就特別多產品出, 所以, 唔覺意買多咗野.   ~其實,我屋企人仲幫我揾緊支芝麻醬, 但到而家都未揾到. 原來油麻地永安有售呀!! 唔該唔該.....等我同屋企人講聲先. Thanks...你話比我知呀!

    ReplyDelete