突然其來的電腦

November 19,2010 (Friday)

   我好愛現時我用開個部紅色電腦. 可能用慣了, 熟絡了一切.  用開不想換.

   但有感自己部紅色電腦容量不夠大, 而且, 我隔離果個人, 時常都需要應用幾部電腦, 同一大堆手機作內部手術.  我慣用的紅色電腦也不能幸免. 也要作出協助.   因而, 我部紅色電腦, save 埋save 埋一堆不知名的program. 我洗又唔敢洗走佢, (因怕將來有用).  但就係依啲不知名嘅program. 浪費了我的電腦空間. 每次, check 電腦記憶位時, 見到又少了. 內心有點心痛.

   因此, 我有時會"呻", 「如果自己部電腦容量大啲, 就好啦!!」點知, 今日, 一放工, Brian 就買多咗部新電腦, 仲係話---買比我用......Oh!! 救命呀!! 我唔係需要新電腦呀!! 我要都唔想聖誕節依啲洗費最多嘅season 要.  我只想你用完我部紅色電腦, 清理返啲program 咋!!

   所以, 我見到部新電腦係有點不快, 點解Brian你又用埋啲無謂費用呢??   點解你花費在電器上嘅費用, 會花費得如此"梳爽"呢??

   不過, 部新電腦, 能夠接駁書房部新電視用. (以便看中文劇集). 而且, 部新電腦也可以同Brian's mom 部電腦link 埋一齊. 令到居住係溫哥華嘅Brian's mom 都能看到電腦上的中文劇集. 頓然間, 感覺部新電腦都有可用之處. 心中的不快.....慢慢地退下來了。開始接受部新電腦.

↓新電腦    0






*請不要問我如何連接電腦看中文劇集. 我是很少看中文劇集的. 而且, 我對電腦知識相當有限. 就算我隔離果個肯解釋我聽點駁. 我都唔會明架啦!

4 comments:

  1. Brian is so nice!!  New tech will make your life better...easier and link more to the world!!
    [版主回覆11/25/2010 08:30:00]Big Daddy   咁又係, 依家電腦真係必需品,但我屋企得兩個人, 已經有四部lab top, 好似多得濟喎!!

    ReplyDelete
  2. 我家Mrleung又系最鍾意買電腦,D女同我已經每人一部lap top and desk top.但Mrleung一聽到边部壞咗就立即去買過部新架!
    [版主回覆11/25/2010 08:30:00]mrsleung   ~我屋企只有兩個人, 但有成四部lab top 一部desk top. 講真, 邊部model 耐啲少少, 我隔離果個就想換, 好得人嚇架!! 女士鐘意買衫, 男士鐘意電腦, 我諗啲男士要買, 就大把籍口. 有時男士買野真係分分鐘闊綽過女士.

    ReplyDelete
  3. *開心幸福PooH*23 November 2010 at 17:44

    男人從來對電子產品都係會好闊綽....我2個阿哥同大Pooh都係咁樣.....
    [版主回覆11/25/2010 08:30:00]開心幸福Pooh   有時, 女士出街會間唔中買野, 但女士買啲野, 都唔會話太昂貴, 但啲男士可能一買就好重投資. 洗費仲多過啲女士多多聲.  

    ReplyDelete
  4. 哈哈, 唔見妳最後果句既話, 真係想問妳架....
    [版主回覆11/25/2010 08:30:00]開心快活人   我其實, 對電腦嘅知識好淺咋! Sorry幫唔到你呀!!      

    ReplyDelete