Christmas Parade 2010

November 21, 2010 (Sunday)

   一年一度聖誕花車巡遊又黎啦!! 講真, 我差唔多年年都睇架!! 雖然,啲花車咁多年都係咁上下. 可以講話, 啲花車大部分都同往年一樣. 但都會照睇, 但未必睇完程. 哈哈~~~我至想感受下個聖誕氣氛. 同埋見下聖誕老人. (聖誕老人花車, 係花車遊行嘅"戲肉"黎架, 啲細路見到聖誕老人會大叫架! 而且,仲目光期待, 依邊啲細路真係童真啲.)
   其實, 聖誕花車巡遊係我家附近, 我係睡房個窗都望到, 但當然唔係睇得好清楚啦! 但就可以係暖笠笠嘅屋企偷雞望下. 講真吖!! 現時, 天氣咁凍, 咁啱朝早又落過雪, 成個聖誕節花車巡遊, 時間又幾長!! 我都係等到聖誕花車巡遊, 差唔多到行咗一半, 先由自己屋企行去現場趁熱鬧. 起碼, 唔會凍太耐嗎, 哈哈~~~

   原本, 三妹及她男朋友都會去聖誕花車巡遊, 仲話想約我飲埋茶, 一齊去添!! 但三妹及她男朋友突然有啲野做, 趕唔切落黎我度. 所以, 今年我同Brian 兩個自己睇. 但都無所謂啦!! 我哋兩個睇仲有彈性. 哈哈~~~

   當最後, 一架聖誕花車, (聖誕老人花車), 全場人都起控, 好開心架!! 年年去聖誕花車巡遊都係為咗依種熱鬧氣氛.


↓聖誕花車巡幾多人, 我同Brian都係人群中影相. (一人一張)0







↓係聖誕人群中, 黎張合照先......今年聖誕老人花車裝咗GPS, 我係手機download咗, 就知到聖誕老人幾時到我我樹............而我去到, 聖誕花車巡遊, 已經開始咗一半. 0





↓好多人坐在路邊睇花車, 大部分大人and小朋友都帶聖誕帽, 睇花車0










↓學校會派樂隊去, 一邊吹住聖誕歌架! 我以前讀間學校都有派樂隊去架!0





↓繼續大型花車0








↓又有樂隊0



















↓就係依架有鹿嘅聖誕老人花車, 令到完場啲人都開心晒.0









↓Christmas Parade後, 走去買咖啡 and Muffin做下午茶.0




3 comments:

  1. Mrs Cook 小花媽26 November 2010 at 08:01

    咦....以前冇d咁熱鬧嘅 parade 咖,幾時開始有咖?
    [版主回覆12/09/2010 10:42:00]小花媽:   依個Christmas Parade 有成百幾年歷史架啦!! 每年十一月嘅第三星期就會有依個活動架!! 好多小朋友都會期待依一日架! 我自從返工開始都會睇依個parade. 睇咗好多年....哈哈~~

    ReplyDelete
  2. I love watching the Thanksgiving Macy's Parade in NYC!!!
    [版主回覆12/09/2010 10:43:00]Big Daddy   我知你講邊個Macy's Parade. 我係新聞都睇過, 好有氣氛呀!!

    ReplyDelete
  3. 無錯, 就是要熱鬧的氣氛.    好似 香港d聖誕燈飾, 年年差唔多, 不過 我都係年年去睇.. 感受下d氣氛  .......
    [版主回覆12/09/2010 10:43:00]WingL   我依邊其實聽落去, 個Christmas pradae好似好大型. 但其實,所有花車咁多年都一樣. 係就係無咩新意. 但只在符都係feel下聖誕氣氛.

    ReplyDelete