宵夜去食早餐

November 19, 2010 (Friday)

    Brian早倫送咗兩張藍球球賽票比三妹and 三妹男朋友. 她們看完球賽, 便打電話給我and Brian, 約我們出去食野!  (可能球賽地點都幾近我們居所吧!!)

    但看完球賽, 都成十一點, 有好多想食嘅食鋪都開始關門啦!!  所以, 便去了24小時, 全日開門嘅早餐專門店食野!

    雖然, 話係早餐專門店, 但咩都有得食, 不過, 只係早餐食品比較多選擇. 而且, 夜麻麻都食到早餐食品, 好少呵! 所以, 我同Brian 間唔中都會去架!

    今次, 同三妹and 三妹男朋友, 大家約埋食野都係其次, 主要都係為咗打牙絞, 嘻嘻哈哈咁, 又傾咗好耐.  本來, 我還想叫三妹and 三妹男朋友上黎我度再坐架! 但望望隻錶, 時間已經好夜. 三妹聽朝又要補習. 所以, 無直落.....有時, 感覺自己啲妹好勤力, 有時, 一星期真係可以做足七天. 我都做唔到.

↓叫了甜薯條..........................................炸三文治
oop





↓早晨全餐, 甜and 咸咩都有(多到食唔晒).....甜品, 朱古力雪糕 and brownie.

oop




*在三妹約我之前, 我家的廁所版突然間裂咗, 我最怕廁所有事架啦!! 聽到廁所版裂咗, 成個人嘅心情簡直跌到低點. 頭先清潔廁所, 明明都無事架! 隔無幾耐,會無端端裂咗? 而且,個廁所版用咗兩年. 都好新都裂?.........不過, 欄咗謂有修理啦! 嗱嗱臨走出街買廁所版. 好彩, 都買到. 又好彩,Brian 肯換, 如果我換, 我會嘔足全程.   

4 comments:

  1. l Love breakfast and can eat it all day!! The best meal of the day!!
    [版主回覆11/25/2010 12:59:00]Big Daddy   無倫, 咩時候, 我都好鐘意食早餐嘅食材架!! 食完就會開心晒!!哈哈~~

    ReplyDelete
  2. *開心幸福PooH*23 November 2010 at 17:45

    份早餐多到嘔呀@@
    [版主回覆11/25/2010 12:59:00]開心幸福Pooh   係呀!! 份早餐跟本會食唔晒架!! 我都食剩咗好多, 份早餐兩份食就差唔多. 但我好鐘意食早餐食材架!無倫,咩時候, 食早餐嘅食材都感覺到好滿足.

    ReplyDelete
  3. 其實我都幾LIKE食ALL DAY BREAKFAST, 會好滿足, 哈哈.
    [版主回覆11/25/2010 12:59:00]Florachk    其實, All day breakfast 要自己整都唔難整, 你得閒都試下自己煮黎食吖!! 我有時都會自己整黎食, 由其事, 星期日瞓遲咗嘅時候.哈~

    ReplyDelete
  4. All Day Breakfast 哈哈 就好像香港的茶餐廳咁樣 24小時供應
    古力雪糕 好正呀
    [版主回覆11/28/2010 09:20:00]烈日咖啡   ~有啲似香港啲茶餐廳架!! 我依邊啲All day breakfast 店仲好多人幫襯添! 我依日仲要等咗一陣先有位坐添!!!    ~個朱古力雪糕甜品, 雖然好heavy, 但好好味. 雪糕下面有熱辣辣Brownie, 加埋雪糕凍冰冰, 一暖一熱好好味架!!   

    ReplyDelete