星期六--下半場

November 20, 2010 (Saturday)

     依個星期六真係充實, 要分開兩篇Blog 黎寫. 哈哈~~

     係朝早, 買完Xbox Kinect, 食過早餐, 玩咗一倫Kinect game 之後. 咁係下晝時份我同Brian走咗去做兼職啦!

    做完兼職, 都唔覺太攰, 仲走咗去Wal-mart行街街. 原本, 去Wal-mart 係陪Brian去睇啲電腦野. 點知比我係Wal-mart見到Hello Kitty 用品. 一見到就開心死我啦!! 因為我依邊真係唔係好多Hello kitty 物品賣架!! 見到商鋪有購Hello kitty 物品, 點都望多兩眼啦!!

   最後, 買咗張Hello kitty 棉被返屋企. 買完之後, 我仲要一邊坐車, 一邊渣住張Hello kitty 棉被添! 哈哈~~

↓首先, 見到罐Hello kitty 爆谷, 之後, 見到Hello kitty棉被. 見到尺碼啱即刻買. 0







↓就係依張棉被啦!!.............................依家開始, 日日都有Hello kitty 陪我瞓(好暖)0





↓由於書房轉型咗, 可以睇下電視, 所以, 買咗兩張凳放入去書房, 可以舒舒服服坐下睇電視. Brian 話鐘意紅色, 所以買紅色啦!!0





3 comments:

  1. *開心幸福PooH*24 November 2010 at 17:56

    呵呵~~~終於俾你搵到hello kitty既嘢買喇....開心死喇~~~
    [版主回覆12/09/2010 07:54:00]開心幸福Pooh~~   我依邊真係好少有Hello Kitty 產品架!! 比我遇到, 當然開心啦! 我依家仲日日用添!! 哈哈~

    ReplyDelete
  2. A lot of Asian girls like Hello Kitty stuffs!!
    [版主回覆12/09/2010 07:54:00]Big Daddy   係呀!! 包括埋我都係!! 但我依邊真係好少Hello kitty 產品架!!! 所以, 見到就好開心囉!

    ReplyDelete
  3. 真係好, 甘都俾你見到有Hello kitty賣.....  甘快已經有聖誕禮物..........
    [版主回覆12/09/2010 07:55:00]WingL   ~由於我依邊好少售賣Hello kitty 產品, 所以, 我一見到Hello kitty 產品就硬係唔放過啦!   ~其實, 我都無咩點送聖誕禮物比自己架!! 依張Hello kitty棉被, 只係見到鐘意, 就買黎令自己開心!

    ReplyDelete