小天地& 泰式飯盒

November 17, 2010 (Wednesday)
   家中的書房剛剛加添了一部新電視, 書房搖身一變便成了Brian 的小天地

   皆因, 我們看電視的方向有所不同. 我喜歡看本地電視, 他喜歡看中文台, 現在一人一部電視, 唔會爭, 他還可隨時打機, 都唔洗怕阻到我

   其實, 原先我都沒有想過買多部電視, 我想我隔離果個慳返個錢嗎!! 講真, 一個星期有幾多日係可以真真正正坐係屋企?? 一日裡面有又有幾多個鐘頭係可以睇電視吖? 又要返工, 又要上下網, 電視都唔係太必要, 但Brian剛巧在網上見到電器鋪有推廣, 部電視價錢超合理. 因而, 突然間便作出買多部電視嘅舉動.

  查實, 我倆都係第一次在網上訂購電視......嘩!! 原來訂購程序好簡單, 只係等shipping 就等咗好耐. 還比原定日子遲了兩天才到達.  真是怕怕這邊的shipping 文化.    但現在有很多貨品. 只限網上訂購才有優惠, 自行去鋪頭買, 是不可以用網上優惠的. 都唔知點解, 現在有很多公司都好想迫人係網上購買咁......

  由於, 忙於執書房, 以便安裝新電視.......晚上, 都沒有閒情煮飯了! 連忙落後面街, 買個泰式便當.Yummy, yummy!!

↓Brian's 小天地...........................................新電視0





↓晚餐.......泰式飯盒0





6 comments:

  1. i also like to shop online, no need to go to crowdy shops.
    [版主回覆11/24/2010 01:58:00]Mrs. Tin Tin   I'm not always shop online. 喜歡買完即刻有嘅感覺, 好似實在啲.

    ReplyDelete
  2. CANADA地方大真係好啦, 個書房大過我個living rm
    [版主回覆11/24/2010 01:58:00]Florachk   加拿大係就係好多大屋, (因為加拿大地方大嗎!!!哈哈)但我就居住係condo, 地方唔係話特別大, 個書房可能影相角度, 比你感覺好大啦!!哈哈~~

    ReplyDelete
  3. yummy Thai rice box !!I like Thai food !
    My husband and my choice of TV are very different too. He watches TV
    and then I surf the internet.
     
    [版主回覆11/24/2010 01:58:00]Happy Girl   ~我都好鐘意Thai food架!! 所以, 我簡唔中都會買thai food 黎食下架!   ~係囉!! 原來男士and 女士係睇電視方面有所唔同方向架!! 而且, 男士喜歡打機, 現在, 有多部電視, 就可以大家各自各都享受到啦. 哈哈~~~  

    ReplyDelete
  4. My wife loves Thai food, me?  so so la.....Nice that you have 2 TV, one of each, no argument!
    [版主回覆11/24/2010 01:58:00]Big Daddy    ~Thai food好好味架!! 我同Brian都好鐘意食架!!    ~Acturally, 我哋現在有3部TV. 其實, 睡房and 廳不流都有部TV. 但睡房部電視打機唔方便架! 所以, 現在書房加添部電視. Brian打機都會方便啲. 各有各享受.

    ReplyDelete
  5. Nice to have 2 TV, no argument!!   Thai take out, my wife loves Thai food!
    [版主回覆11/24/2010 01:58:00]Big Daddy   Thai take out好好味, 而且, Thai food都係外出整會野味啲, 自己整唔到架!

    ReplyDelete
  6. 對於香港來講已經係好大啦, HAHA
    [版主回覆11/25/2010 08:04:00]Florachk   其實, 大and 細唔係我嘅指標, 住得舒服先至係我最想擁有.

    ReplyDelete