World Cup + Hot Pot Dinner

July 11,2010 (Sunday)

   一直都想同班妹and 佢哋嘅另一半, 一齊睇現場直播世界杯賽事!!  因為大班人睇特別有氣氛架!! 

    但加拿大依邊, 中午時份先進行世界杯直播賽事, 所以, 等待周末嘅世界杯, 才能進行依個約會.
  
   July 11號, 星期日.....大家齊齊得閒, 大家齊齊排排坐, 一齊睇 西班牙vs. 荷蘭冠軍賽.

   雖然, 一早有條德國八爪魚, 預期西班牙會贏, 但其實, 我哋好想橙色軍團(荷蘭)贏架!! 因為我哋感覺得, 橙色軍團個個球員有種傻勁囉!!  但好可惜, 最後比西班牙以一球勝出添!! 攪到我哋有啲失落添!! 睇完世界杯, 我哋成班人即刻一齊去超市買八爪魚食......要發洩下.

↓睇世界杯, 點少得零食 and 啤酒, 仲買埋三妹喜歡飲嘅梅酒
op



↓零食 and 發洩食品----八爪魚


op




    世界杯過後, 原本諗住BBQ,作晚餐架!! 但外邊啲天氣實在太酷熱, 無辦法燒野食!!!! 但我樓下個BBQ 場, 係依啲咁嘅酷熱天氣下, 個BBQ場仍全場飽滿, 加拿大人, 原來唔怕熱架??

    最後, 我哋決定開大冷氣打邊爐作晚餐, 打邊爐前, 大家齊齊去Chinese 超市入貨, 買買下, 越買越多打邊爐食材, .....攪下攪下成8pm先有得食!! 哈哈~~

   由於, 八點幾先食, 個個人都肚餓, 啲食物一熟, 就好快食晒. 要成日擒蓋, 加速食物快啲熟. 一熟個個都即夾食物, 啲動作快到, 個個都發笑....哈哈!!

   一大班人, 食物口味又差唔多一齊食野!!好開心!! .....但打邊爐料, 實太多, 食了好耐食唔晒!! 攪到我雪櫃爆滿咗!!哈哈~~

↓啲打邊爐料.............................................我啲妹and 她們另一半合照
op





↓我同Brian嘅合照


op

1 comment:

  1. 大熱天時,開大個冷氣打邊爐,真係爽,好過熱辣辣BBQ
    [版主回覆07/20/2010 08:12:00]Mui   係呀!! 今年天氣咁muggy, 要BBQ 真好痛苦架!! 所以, 個個妹都要開大冷氣打邊爐, 咁樣仲舒服!!

    ReplyDelete