娘家

July 25,2010 (Sunday)
   好例牌, 我係周末便返回娘家, Brian也會跟隨......每次我返娘家, 都會有一堆信件需要翻譯, 今次也不例外, 不過, Brian也有幫手!! 感覺舒服得多.

  現在娘家啲成員特別多, 我哋五姐妹以及我們的另一半, .....可想言之, 有幾多人!!  我阿娘都開始費事煮, 一大伙人便出外進食......

  不過,真是好怕好怕, 加拿大的交通, 跟本不能方便抵達目的地. 而且, 食完飯, 啲妹下下都有自己嘅娛樂節目. 所以, 一家人食飯, 起碼渣成4-5架車出街.

  每次回娘家, 都從父母口中得知, 其他細妹嘅"不是".....我真的不懂點回應我父母. 為何我父母有這樣多不滿!!  不過, 我父母思想確實太傳統, 時常都不願放手.....說實話, 我也感到回娘家好不自在.

↓食晚餐啲相片, 只影兩幅, 因為人太多...費事啦!





     還有....我很討厭比父母感覺, 我現時所擁有的種種東西, 都是他們帶我黎加拿大....我才擁有!!

     包括, 我學業, 我嘅工作, 我嘅男朋友,...通通是他們比我先至擁有!

     學業.....如果, 我不上進, 不努力, 也無法完成大學畢業!! (唔關離唔離加拿大事)

     工作.....如果, 我不熱心, 無責任, 也無法擁有現時職業!! (是自己經營的成果)

     男朋友.....連男朋友都被父母例入, 因為他們帶我黎加拿大, 我才有機會識到現時男朋友.  我是自己認識男朋友, 父母沒有介紹. 咁都要拎功?

4 comments:

  1. 所以我覺得你做大家姐好慘,成日要夾係中間,做和事老。父母同我地諗既野好唔同,唔係咩叫做代溝呀,你唔好太介意你媽咪爹地講咩啦
    [版主回覆08/06/2010 05:33:00]Mui:   你真識體量人!! thx.

    ReplyDelete
  2. 開心快活人8 August 2010 at 06:31

    可能佢地既意思係以妳為榮呢, 咁樣諗係咪會好好多呢?
    [版主回覆08/10/2010 10:21:00]開心快活人:   講到" 以你為榮"有點兒誇張了一點!! 我只是一個好普通的人咋!!! 其實, 好多野都一匹布咁長, 好難三言兩語可以講清楚. 我回娘家, 都任由我父母點說話. 唔想點爭論太多!! 只是聽有些說話, 感覺有點傷感!

    ReplyDelete
  3. You may also get your career, degree and boyfriend in HK similar to Canada if you stay in HK.  But your parents just say that because they want to confirm that their decision of immigration to Canada is correct. Don't bother by their words. They are your parents and you should be good to them!  In such situation, I will keep quiet and say yes and will debate with them.
     

    ReplyDelete
  4. sorry typo....
    You may also get your career, degree and boyfriend in HK similar to Canada if you stay in HK.  But your parents just say that because they want to confirm that their decision of immigration to Canada is correct. Don't bother by their words. They are your parents and you should be good to them!  In such situation, I will keep quiet and say yes and will debate not with them.
     
    [版主回覆08/10/2010 10:21:00]Happy Girl:   ~Yes, totally agree what you said. 我諗返轉頭, 如果我沒有移民,我也許都是這樣子. 唔會因為移民過後令我改變! 因為, 我只是做好自己本份.   ~其實, 相反黎講, 我父母原來很想 很想我回流!! 不想我一輩子留在加拿大! 因為他們很不喜歡加拿大. 我都明, 我雖居住了加拿大很長時間, 我仍對這個地方沒有好感. 你看我平時啲blog,看到我在加拿大生活, 好像好向往......, 咁我寄然居住了加拿大, 就要投入依個地方. 如果我唔投入, 下下作比較, 跟本無資格批評加拿大是一個不好的地方!!   ~我明白, 我父母對我生活如此響往, 有點誤解, 但他們是我父母, 我也無法作出任何評論. 我父母的所講的說話,我做女兒無法加以爭論, 只是聽了便算!! 但有時會有點傷感. 為何會這樣諗我 (or 啲妹)!!!   ~Anyway, 多謝你關心我嘅situation!!

    ReplyDelete