朋自遠方來----半天假

July 6, 2010 (Tuesday)

    朋自遠方來, 當然就.....增取時間和朋友見面, 原本我想請全日假的......但此於都係唔可以.....只可半日!!  都好都好, 都有半日假.

    好彩, 我這位由香港黎嘅中學同學, 係多倫多還有另一班朋友.....可和她去了加拿大景點---尼亞加拉瀑布遊玩.  咁我就唔洗因為陪唔到中學同學去多倫多景點而感有點可惜.

    我的半日假, 當然和這位中學同學盡情傾談, 盡情行街買野啦!! 在行街過程, 我還突然展現出我的慳家本色---格價......還在購物時, 取了額外贈品,哈哈~~~ 攪到全個購物過程好開心, 愉快!! 

    我好享受同這位中學同學嘅談話和購物過程, 令我更加了解她為人. 我有點後悔, 我移民過後, 沒有好好和她繼續我們嘅友誼.  我相信如果我哋繼續聯絡, 我身邊就會多多一位知己好友.   不過, 真係有心唔怕遲, 現在好像失而復得, 會令我更加懂得珍惜.

    在我們離別時, 我真是有點依依不捨, 眼淚也徐徐留下.  非常非常掛住. 原來, 我這位中學同學也有同感. 她回港後, 已經馬上和我再傾談. 再聯絡..........


    真感謝facebook, 感激上天............我遇返依位兒時識得嘅同學仔.

我們的合照
0






係香港人心目中, 北美啲越南粉是特別美味......(可能,依邊多越南人移民0卦!!) 所以, 我們便去食越南粉做午餐. 朋友食越式湯河, 我食炒金邊粉0





朋友送的手信....(香港報紙&雜誌, 化妝用品, 化妝袋, and 奶茶&茶包) 太有心啦!! 因為無預到朋友會送禮物比我. 朋友黎加拿大探我, 對我黎講已經係一份好好嘅禮物啦!!0




No comments:

Post a Comment