hot pot + 早餐食材當晚餐

July 16, 2010 (Friday)

   屋企個雪櫃真係有好多打邊爐食材, 每日打開雪櫃都覺啲打邊爐食材阻住晒雪櫃啲空間. 已經每日係咁逐少逐少煮啲打邊爐食材當餸黎食, 但仍食唔晒!!

   還掂雪櫃仲係咁多打邊爐食材, 咁係星期五, 就同Brian留在家中開大冷氣再打邊爐吧!  咁星期五, 心情比較優閒, 可以坐係飯臺幾耐都得. 哈~

↓打邊爐啦!!......Brian有買酒黎送打邊爐架!! 但原來我無影到啲酒添!!    0





↓飯後有西瓜, 依家啲西瓜當造, 好甜好多汁. 0




-------------------------------------------------------------
July 18, 2010 (Sunday)

   依個weekend有幸再留在自己家, 真係好開心!!  而家, 啲weekend都喜歡留自己家中, 盡量唔會周處去. 就算落街都係落一陣,  唔洗半頭鐘就會歸家. 

   落街---多數都係買早餐,買日用品, 有時口痕落樓下買杯凍飲咁囉.  諗諗下, 我現時自己嘅居所, 原來仲方便過香港間屋!! 哈哈~

   我今日落街, 仲特別買多個早餐份量. 到夜晚, 加少少配料, 就當晚餐食...方便簡單....慳慳埋埋啲時間. 黎玩下電腦, 望下電視都好呀!!

↓周末...我就係咁坐係梳化玩電腦..........晚餐, 簡單方便, 早餐食材當晚餐....哈~0





2 comments:

  1. 我同你玩電腦既position一模一樣呀
    [版主回覆07/31/2010 13:53:00]Mui:   原來,我哋係同道中人黎架!! 哈哈~~~

    ReplyDelete
  2. 早餐當晚餐... 哈哈~~
    [版主回覆07/31/2010 13:53:00]Elaine:   咁煮早餐嘅材料簡單嗎!!但係閒日嘅朝早我一定整唔到咁豐富嘅早餐架啦!! 所以, 咪係周末有時間咪早餐當dinner食囉!!你都試下吖!!
     

    ReplyDelete