有朋自遠方來

July 4, 2010 (Sunday)

     早在大半個月前, 我有個香港中學同學, send 咗個email比我!! 話因為工作關係, 會停留加拿大數天...........

      嘩!! 太好啦!! 有朋自遠方黎探訪. 我知道依個消息之後, 都唔知幾興奮呀!! 咁我就可以趁着依個難得機會同這個中學同學, 見下面,傾下計, 食下飯啦!!

     其實,都要多得facebook這個發明, 令到我能夠遇返這個Form 2 坐我隔離的同學.  哈哈~~

     我依個朋友一到步, 就即刻call我啦!! 雖然, 我還在熟睡中(咁星期日嗎!! 當然瞓得晏少少), 但聽到電話筒傳來相熟嘅聲線, 未見面已經感到份外親切, 哈哈~~~到大概中午, 我便邀請我朋友來我 and Brian 坐坐, 之後, 由Brian作司機, 車我同我朋友, 望望多倫多啲地標, 遊下多倫多. 影下相咁囉!! 最後, 還去食晚飯添!!

     時間真係過得快, 數數手指, 大家成十幾年無見啦!!  但唔知係咪女仔嘅關係呢!!  無見十幾年, 而且,大家生活圈子, 已經有所不同.  但我們都仍然可以好多野講, 話談當中, 緊有"話當年"啦. 總之, 就越講越開心啦!!

      真係在兒時識得啲朋友, 真係會特別長久不變!!!

        
在我家影相留念.........................之後, 行下湖邊. 但太多smog,咩地標都影得好檬0




我哋企下又影0





跪係地又影一餐.......0





係CN Tower 又影一餐! 0







又周圍影下........0





又朋友黎.....就帶幫咗我同Brian 影多咗合照0





↓係特色火車又影下0






係晚餐又影........唔同位置都影. 哈哈!!0





我們的晚餐----沙律係share.....再每人order咗個pasta (蝶pasta好大蝶,要打包)0





我的pasta..................................................Brian的pasta0





食到晚飯到中途又影......哈哈!! 又帶幫我同Brian影合照
0





係女廁內,外都影...哈哈!! (彩色wallpaper 係廁所門口)0









   *我依個朋友, 係因為工作在身,來到加拿大, 其實, 依位朋友可以唔話我知黎咗加拿大, 同佢其他同事四處遊玩, 我都唔會知啦!! 但我依個朋友有無咁做喎!! 仲一早預留咗許多時間比我!! 咩時間方便我, 就見面, 我依個朋友真係連眼瞓時間, 烏下烏下嘅時間,都同我一齊食飯呀!! (朋友本身係香港人, 黎加拿大實有時差問題). 好感動!!!  

7 comments:

  1. 你朋友好有心呀!~
    [版主回覆07/16/2010 03:03:00]小威威:   係呀!! 所以好感動呀!!

    ReplyDelete
  2. 你實好開心啦....十幾年無見的朋友來探你. 女仔同女仔真係可以 好多野講架.....
    [版主回覆07/16/2010 03:03:00]WingL^^   ~你講得無錯!! 我的確好開心!! 朋友千里條條都探我!! 黎見我一面!! 除咗開心!! 我仲好感動!!   ~真真後悔, 我移民過後,沒有好好把握這份友誼. 但好彩而家見返後, 個種情意又出現返!! 今次, 我會好好珍惜。

    ReplyDelete
  3. 十幾年的友誼是很難得的~~
    [版主回覆07/16/2010 03:03:00]飛毛華腿   無錯!! 十幾年,但仍然如此好傾!! 真係好感動!! 而且, 我居住加拿大, 同香港依個地方相距好遠, 有朋友係探我, 我份外興奮架!

    ReplyDelete
  4. 讀書時識既朋友到而家都仲聯絡,好難得,Facebook真係個好好既發明,可以好用易就搵到以前讀書既朋友。
    [版主回覆07/16/2010 03:03:00]Mui   ~真係兒時識得嘅朋友仔, 才能保持長久啲!! 我哋十幾年無見,又沒有聯絡, 但今次係facebook相遇後, 大家籍着這個平台聯絡, 到大家見面之後, 大家傾得好投契. 真感動能夠擁有返這段友誼呀!!   ~當然,喜歡facebook這個發明,令我們重遇!!哈哈~~咁你有無係facebook揾你兒時啲朋友嗎??

    ReplyDelete
  5. 你真係好呀....做地主之而帶你朋友四圍去行下! 你朋友實好開心0者! 你好西利呀, 仲記得以前 f 2 坐你隔離個同學係邊個, 我已經唔記得左lu, 因為以前讀 f 2 果時, 果個班主任成日掉位架
    [版主回覆07/16/2010 03:03:00]小水怪:   ~哎吔,我都唔係帶朋友去好多地方咋!! 都係行下屋企附近啲地方, 我又要返工!! 哈哈~~~ 好彩朋友體諒!!   ~其實,我係香港讀中學時,好大部分時間係跟學號排隊, or 跟學號排排坐架!! 我就係因為大家英文性氏好接近, 所以, 有好多機會一齊囉!!   ~不過,好開心,十幾年後見返, 大家都如此投契!!

    ReplyDelete
  6. very happy to see old friend overseas !! So warm!
    [版主回覆07/16/2010 03:03:00]Happy Girl   講真,香港人邊會飛到加拿大咁遠黎為探一個朋友吖!! 所以, 有朋友特別飛黎, 真係好有心才做到!!我好開心呀!!

    ReplyDelete
  7. 有朋自遠方來.... 好開心!
    [版主回覆07/16/2010 03:03:00]表叔公:   講得無錯呀!! 加拿大仲要離香港咁遙遠, 朋友話黎探我, 真係好難得!!

    ReplyDelete