市中心Beach

July 15, 2010 (Thursday)

嘩!! 真係無諗過, 係商業大廈林立嘅市中心內, 會有一個優靜沙灘..........(講真, 依家市中心有空地, 都會比地產財團霸咗黎起樓啦!!哈哈~~) ........所以, 有個沙灘, 我真係好驚喜!

最開心依個市中心沙灘仲好近我居所. 渣7,8 mins車就到. 真係好近呀!! 哈哈~~  

其實, 依個市中心沙灘.....係就係有沙玩, 係就係有好多沙灘傘, 仲有好多沙灘凳坐添!! 但依個沙灘係無水游架!! 沙灘建係湖濱傍, 但湖濱傍有條長圍欄圍住架!! 因此, 依個沙灘只係比人有個沙灘嘅感覺黎欣賞多倫多嘅湖濱.

因為市政府想美化多倫多湖濱, 還掂起個公園比人嘻戲, 比人欣賞湖濱.....咁就不如起一個人造海灘出黎, 比遊客享受海灘之餘, 還可以欣賞湖濱咁囉!!  也想值着依個人造沙灘製做一個城市綠洲出黎喎!! 多一個旅遊及優閒地方!!

遲啲依個人造沙灘隔離會有座building, 依座Building 將會係娛樂中心黎架!!...有得行街, 食下野.......  Yeah!

↓係大廈林立中有個沙灘.....有好多粉紅色沙灘傘...I like it...哈哈~~ 0







↓我對腳踢住幼沙, 就坐係度望住個湖濱.......0








↓湖邊傍有條長圍欄架! 所以, 依個沙灘係唔游得水架!!  只係比人有個沙灘嘅感覺欣賞湖濱!!  而沙灘隔離有座building, 遲啲會係娛樂集中地, 有街行,有食鋪喎!!


↓啲沙係人造架!! 都好似沙嘅感覺, 啲沙仲好幼添!
 0




↓都有好多人坐係沙灘欣賞多倫多湖濱0







↓睇下Brian同我幾嘆!! 哈哈~0





5 comments:

  1. 在香港就一定無咁悠閒了, 有坐椅都俾自由行坐晒, 想在香港好似你們假日咁咩都唔做, 坐著望風景真係難難難啊!!
    [版主回覆07/23/2010 07:39:00]Elaine   ~哈哈~~我去Beach依日係閒日黎架!! 所以, 無咩人囉!! 周末我就唔知係咪多人啦!! 而家, 我依邊係周末, 條街都好多人!!我無咩野, 係周末都費事出街!!   ~我上次係香港, 又唔係見到太多五星人, 係有啲店鋪, 就見過啲囉!!    ~不過,我明你講咩!! 有時我都明啲五星人啲行為,唔係太容易比我哋接受到!!

    ReplyDelete
  2. 城市中有個沙灘真係第一次見啊~~
    假日你哋又多個好去處啦~~
     
    [版主回覆07/23/2010 07:39:00]畫:   ~我都好驚訝!!係大廈林立地方竟會有一個海灘.......唔用依塊地黎起樓喎!!好難得...哈~~   ~我哋都想試下周末去依個沙灘行下,希望唔好咁多人啦!!哈哈

    ReplyDelete
  3. 我都好鐘意海........ 不過香港的海景屋好貴呀!~
    [版主回覆07/23/2010 07:39:00]小威威   我諗係全世界,想買間屋or 一個單位可以望到海,一定昂貴啦!!

    ReplyDelete
  4. 大廈林立中有個沙灘... 又幾特別..... 都可以調劑下...........
    [版主回覆07/31/2010 13:48:00]WingL^^   係呀!!我都係驚訝政府會有依啲構思,我都覺好特別呀!!

    ReplyDelete
  5. okay 喎, 幾有特色, 香港有就好喇
    [版主回覆07/31/2010 13:48:00]東主有喜:   ~我都好驚訝, 市政府會有依個構思!   ~其實, 你睇我好, 我睇你好!! 講真,香港都有唔少特色地方架!!
     

    ReplyDelete