自家煮 + 大廈BBQ

July 13, 2010 (Tuesday)

  由於早前, 同班妹去Chinese 超市, 買打邊爐食材, 同得班妹去超市, 就會唔覺唔覺買多咗野食, 但打邊爐時, 又食唔晒喎!!! 攪到我屋企個雪櫃爆晒棚.

  現在, 一放工就打開雪櫃, 盡量將雪櫃啲食物Mix and Match, 變化做餸菜, 做晚餐.

↓麵根生菜, 蒜容蒸魚韻, Pasta Al Forno(食剩), 仲有白飯 (但無上鏡)0




----------------------------------------------------------------------
July 14, 2010 (Wednesday)

   第二日, 仲諗住煮晚飯嘅時候, 先醒起自己住果座大廈, 原來係今日搞夏日BBQ 派對, 樓下有派對喎, 我就唔煮飯啦!! ....踢對拖落樓下開餐啦!!  哈哈~

   每年夏天, 我住座大廈都會有BBQ 派對搞, 我每年也會走去食食食.....當開飯!! 今年, 已經食到第九年啦!! 住咗九年, 同某啲住戶都相熟咗, 有時等電梯都會傾兩句....而家, BBQ 派對, 仲更加講多啲啦!! 哈哈~~  (今日, 塔電梯落樓下BBQ 派對時, 已經撞到啲相熟住客, 又同人傾咗兩句添, 而且, 大家係BBQ場仲好分工合作, 我排住條Burger隊先, 另外個熟住客就幫我攞餐具...就係咁, 大家慳咗唔少時間!!哈.)~

    不過, 今年BBQ 派對, 天口有啲熱.....我隔離果個又怕熱, 所以,今年大廈BBQ 派對都無咩點坐係BBQ 現場. 攞咗啲BBQ 食物就走人. 

↓年年大廈BBQ Party都有Live Band..........又有西瓜食   0





↓BBQ 食物通常都係Hotdog and Burger.....免費任食兼食幾多個Hotdog and Burger 都可以. 仲有水果果汁. (仲有汽水, 粟米任飲,任食....但無影到相)

0



3 comments:

  1. Fatgarfield 肥加菲18 July 2010 at 17:57

    That's pretty good service! You must pay lots of condo management fee! 
    [版主回覆07/22/2010 11:30:00]Fatgarfield   ~首先,我想講下, 我好開心見到活躍係yahoo blog!! Hope you everything get well soon.   ~你真心水清, 有依啲服務, 啲management fee 就一定........, 羊毛出自羊身上嗎!

    ReplyDelete
  2. 個burger有西瓜?? 我都係第一次見....
    [版主回覆07/22/2010 11:30:00]小威威   我係攞咗西瓜先, 之後先攞burger and hotdog, 係影相嘅角度問題, 先比到個錯覺你, Burger 裡面有西瓜. 其實,係分開架!!

    ReplyDelete
  3. 相當唔錯喎, 好奇一問你管理費要幾多錢一個月呢?
    我聽我男友的娘親說每月要比6-700個大洋, 無想過依家D管理費甘貴....
    [版主回覆07/22/2010 11:32:00]Florachk   ~一個月exactly幾多錢Management fee我唔講啦!! 不過, 我貴過你男朋友娘親個邊好多!!   ~但係我好滿意,我現時嘅居所,住得好舒服!!

    ReplyDelete