Air clean

July 4, 2009 (Saturday)

    有時難得, 到weekend, 真係想係屋企休息下!! 但無辦法, 好多野都需要weekend 才能做到, 點都需要出外!!


   七月了!! 係Brian 生日月份!! 又係汽車續牌的日子!! 今次, 續汽車牌. TT仔仔,係需要做air clean 測試才能續汽車牌照! Air clean 就是去政府指定車行測試汽車費氣!! 如果費氣不多於政府定下來的水平!! 架汽車就可以續汽車牌!!  其實, TT 都好新, 但政府需要我哋做依個程序, 便去做吧!! 


   我本叫Brian 一早同TT去車行做費氣測試, 但Brian 點都話食咗早餐先!! 好了! 吃完早餐, 間間指定車行都排晒隊, 而且, 依啲費氣測試無得book 指定時間!! 所以, 間間車行都叫我哋放架車係車行五小時以上, 有時間, 就會幫我哋架車測費氣!! 嘩! 我放低架車無問題, 但我五個鐘坐係度點過呀!! (*在加拿大無車好唔方便嗎! 雖然, 我居住downtown, 交通好方便, 但"他"係weekend 唔願坐公共交通工具架!!)  所以, 我同Brian 係屋企附近啲指定車行左問右問, 終於,比我哋揾到一間指定車行, 只需要45 mins 就攪掂汽車費氣測試!! 真係安樂晒!! 在這45 mins 裡面, 我們為打發時間, 去了車行鄰近間文具鋪, 我還買了一點文具添!! 算是意外收獲!!

↓在文具附近, 發覺啲景色幾好, 就影下相, 其實想打發時間!



  晨早起身就出街, 只想完成一樣事情!! 就做到黃昏時段才做好!! 加拿大啲道路, 認真漫長!! 我們連超市購物還未做!! 真係感覺時間唔"噤"洗!! 到最後, 攪掂晒, 便去了coffee shop 抖下! 看看報紙, 雜誌, 算是星期六最relax 的事!!!

↓好多咖啡店都"痴"住書店開, 兒童書店幅牆幾靚, 便影下!!


  到晚上, 我哋都唔想出街食得太花巧了!! 簡簡單單去了食碗雲吞魚肉河做晚餐!! 食完晚餐, 經過don mills mall, 還見到啲店鋪還未關門, 便入去行下!! 雖然, 沒有什麼特別東西想買!! 但係個身行下, 當做飯後運動都好!! 行行下, 見到商場中心個草地, 有個大電視!! ................我才醒起, 今日係July 4, 因為, 我早倫睇雜誌, 見到雜誌也曾有提及過, 依個商場會有戶外免費movie 睇, 雖然, 啲movie品種, 唔算話好好睇, 只是一齣笑片, 但適合一家大細觀看!! 所以, 我見到好多一家大細抱着凳子, or 沙灘蓆, 準備擺定好位, 看movie!!


  我還是第一次, 同Brian 這樣看movie!! 其實, 我哋個心, 都唔係為看movie, 只是大家一齊感受戶外movie 啲氣氛!!  我們看了半個鐘便回家了!! 一來, 我哋沒有太大興趣看movie, 二來, 大家今天都很攰了!! 所以, 感受了一陣戶外movie 啲氣氛,便回家了!!

↓戶外movie, 有啲人擔定凳黎睇, 有啲人擔張沙灘蓆坐係草地睇, 有啲就坐係露天茶座啲凳啲電影!場內還有免費popcorn派, 但我懶排隊無攞到!

 



*其實, 由現在開始, 每個星期三 9pm 直至Aug 12, 係Harbourfront centre (235 Queens Quay West) 都有免費戶外movie架!! 攞張凳子, 就有movie 睇架喇!


4 comments:

  1. I don't know there's outdoor movie on that day.  u really like going to uptown during weekend.
    [版主回覆07/15/2009 13:42:00]小col:   ~Don mills mall 好似係July 25 (saturday)都會有outdoor movie 架!! 如果你有興趣都去睇!! 而且, 有免費爆谷派架!!   ~係呀!! 上updown 容易迫車嗎!! 所以, 有時間咪上uptown 玩下囉!!

    ReplyDelete
  2. 香港要5年車齡才做廢氣測試
    [版主回覆07/15/2009 13:42:00]小威威:   ~依邊好似兩年車就需要了!! 大家環境唔同, 政府標準都唔同啲!

    ReplyDelete
  3. 績車牌要幾錢呀?
    [版主回覆07/15/2009 13:42:00]心樂:   ~睇下續幾耐牌喇!! 而且, 居住唔同區, 續車牌費用都唔一樣!! 但最多續得兩年牌!!

    ReplyDelete
  4. Vicky: 所以話,幾時都係女人識得諗,食埋早餐去就一定要排隊架啦,早去就可以早回嘛!今次當買個教訓啦 戶外movie其實係歐洲都好興,有d仲係專for氣車既添,一個個車位俾好你地,泊好車後就係自己架車度望出去大銀幕睇戲,我記得香港都試過,其實實咁樣都有個好處,就係可以無驅無束咁睇戲,唔使屈係餐院o個張小凳度坐咁耐
    [版主回覆08/05/2009 07:24:00]陶陶夫人:    ~我都係想帶個教訓出黎!! 希望下次佢識早一點就去排隊!!    ~係外國係好興戶外電影......有啲人攞住張沙灘墊就坐係草地上看電影架喇!! 其實真係幾舒服!! 想坐咩姿態都可以!!! 幾好架!! 哈哈!

    ReplyDelete