八月長周末....序募

July 31, 2009 (friday)
   嘩!! 放長週末假期喇!! 由今日起至Aug 3, 都可以嘆,嘆,嘆喇!! 但我唔係太清楚, 依個長周末假期嘅來源, 只知每年八月都會有一個長周末嘅公眾假期!! 有假就放喇!! 唔理咁多!! 哈哈!!

   放假, 個主要「戲肉」都離唔開食,食,食!! 今日, 一放工, 做咗啲電話交易, 就去咗食台灣野做晚餐!! 其實, 我同Brian 好多時, 都去同一間食鋪, 食台灣野架!! 因為貪個晚飯套餐加多$1 cdn, 就有大大杯珍珠奶茶飲!! 近排, 太陽蜢返啲!! 有冰凍珍珠奶茶飲, 岩晒喇!!

↓由於我去食台灣野時,次次都係食同一款食物, 食到自己都唔想影相!! 攞返以前啲相係post !!哈哈!!


   飯後,去了don mill Mall 行街, 依個Mall營業時間都幾長!! 食完晚餐都可以行到街!! 雖然, 沒有任何購買目標!! 但有得行, 就會好開心!!

    行到啲鋪頭差唔多close, 就去咖啡店飲下野,上下網, .....今次,去依間咖啡店係新開張架!! 啲沖咖啡人仲未熟手, 有啲用具都要揾,所以, 沖咖啡比較緩慢....哈哈!! 好彩, 都沖得幾好飲!!

   最喜歡依間咖啡店, 上網速度好快速....上網睇新聞都快啲....正呀!!

↓咖啡店, 有一杯咖啡係免費架!! Yeah!!

op


3 comments:

  1. 好羨慕呀....有咁長既假期...我地香港就無了~!
    [版主回覆08/12/2009 09:48:00]心樂:   其實, 香港啲假都幾多架!! 我無得放農曆新年, 無得放中秋節,所以, 拉上補下, 大家都係放差唔多假期!!! 唔洗特別羨慕!!

    ReplyDelete
  2. 我放左4日
    [版主回覆08/12/2009 09:48:00]Kitty:   你就嘆喇!! 哈哈!! 原來你summer 都可以攞到好多假喎!!

    ReplyDelete
  3. 有假放就乜都唔理架啦....哈...哈....我都想隨時放長假架啦~~
    [版主回覆08/12/2009 09:48:00]細細粒:   我相信你直情想日日放假喇!! 哈哈!! 不過, 間唔中放下假, 都幾舒服!! 所以, 依個長周末公眾假期, 都放得好舒服!!

    ReplyDelete