游水

July 9, 2009 (Thursday)

  我也不知點解,好似無心情坐在電腦前, 可能有啲攰喇!! 等到今日才上黎講講!! 所以,寫得比較緩慢!!

  講真, 放咗工之後, 通常都會好攰, 可能坐得多, 腰骨都攰埋!! ...但放咗工之後, Brian竟然提議去游水!!

  0下, 游水.......我都唔知上次游水係幾時了!! 但又比我摷到件游衣, 好喇...游就游喇!!

   落到屋企樓下游......發覺成個池竟然一個人都無!! 反而gym room 就一大班人做跑步機!!  見個游泳池無人, 就趁機影下相先!! 哈哈!

   我哋除游水外, 仲去浸Jacuzzi and 焗桑拿, 一連串做了咁多活動, 但又無攰嘅感覺, 反而覺得成身舒服晒!!

↓游泳池


   做完運動, 感覺特別肚餓, 走了出街食飯!! 但近來我哋兩個都好似細食咗, 叫返以前叫開啲份量都食唔晒!!要打包!! 等啲食物落咗格, 再食過...... 哈!!

↓楊洲炒飯, XO醬炒腸粉 and 椒鹽雞翼(依蝶好好味)


3 comments:

  1. 好美味呀...流晒口水...但我減緊肥....得個望字 ~!
    [版主回覆07/19/2009 06:16:00](Empty)

    ReplyDelete
  2. 因為天氣仲有d涼, 所以無人? 我都唔知幾耐無游過水呢...哈哈~~~
    [版主回覆07/19/2009 06:15:00]細細粒:   ~可能真係天氣涼啲, 啲人唔好游水啩!! 不過, gym room 就好多人!! 可能現在啲人喜歡做跑步機多啲!   ~香港夏天, 有游水就岩喇!! 而且, 香港又多海灘!! 你weekend 咪同Raymond 去游下水!!! 依個節目都幾舒服, 好充實架!!  

    ReplyDelete
  3. 本店專售賣日-韓-台商品~ http://hk.myblog.yahoo.com/hitshopcom/
    韓國運回 Juicy Couture, A & F(Abercrombie and Fitch) Bikini 泳衣,沙灘、游水、旅行、晒太陽必備
    獨家珊瑚絨浴裙/浴巾/睡裙, 沙灘、旅行、桑拿、健身沖涼必備

    ReplyDelete