韓風

August 1, 2009 (Saturday)
  放假, 實有holiday mood....當然, 會瞓耐啲啲!! 成點幾兩點先出街食lunch, 求其其去咗粥鋪食粥and 炒麵, 就一餐!!!

  之後,去咗Sherway Garden(商場)做啲交易, 順便行下街!! 但可能長周末假期,商場都幾多人.....行咗到差唔多時間! 就去揾三妹 and 三妹男朋友, 因為約咗他們食飯........但沿途渣車上highway (高速公路)在Ontaio Place 附近, 見到好多人, 原來Carribbean 節!! 有巡遊!!

↓Carribbean 巡遊
op






-------------------------------------------------------------------
   早到咗去三妹男朋友度集合, 我和Brian便係三妹男朋友間便利店玩下!! 順便等佢"山" 門, 去食韓國野做晚餐!! 

  每次去襯三妹男朋間便利店, 實可以試到新口味嘅飲品!! 而且,可以睇好多雜誌!! 一個字"爽"!!哈哈!!

↓在便利店,無無料料玩影相!!
op




  到了今日,「戲肉」就係去食韓燒, 依間韓燒真係好韓國!!本menu得英文單字, 韓文多個英文!! 周圍都係講韓文食客! 攪到我哋四條友叫野食都"R"晒頭!!好彩, 個侍應哥哥好好人,介紹咗好多美味食物比我哋!! 原來真正韓燒, 係有專人燒埋肉比我哋架!! 可能我見識少! 現在,先知!!

   一早都知, 加拿大好多韓國移民! 以前, 讀書時都接觸唔少韓國人, 但接觸比較正宗韓國食物都係今次!! 哈哈!! 雖然, 我哋今次食韓國野,食到盲模模! 但都食得好開心! 食咗幾個鐘!!哈哈!

   食完韓國晚餐, 我們四個人便去餐廳附近嘅韓國超級市場行街街........其實, 以前都去過, 但以前去, 我係比較留意韓式零食! 現在, 大個啲, 當然會留意下啲肉類部....發覺韓國超市啲肉好新鮮!! 嗱嗱臨買了幾pack, 便好突然奇想, .....打算攞啲靚肉打邊爐! 還馬上call其他妹, 睇下可唔可以打邊爐添!! 哈哈!!

  就係去行咗韓國超市一躺, 就決定咗明天嘅節目!! ....."打邊爐"

↓韓國餐廳 and 食物\
op











↓韓國超級市場
op



   去完韓國超市之後, 啲食物已經落咗格, 所以便去咖啡店飲下凍飲, 我還順便享受韓式麵包添!!哈哈!!

  由黃昏起, 已經接觸韓國野, 仲以為自己去咗韓國添!!哈哈!

↓在咖啡店
op




3 comments:

  1. 個韓國超級市場幾特別呀!~
    [版主回覆08/12/2009 10:02:00]小威威:   依邊都幾多韓國移民架!! 所以, 連韓國超市都特別過人!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 好豐富呀...好多野食
    [版主回覆08/12/2009 10:02:00]心樂:   係呀!! 一班人出開街食, 當然食得豐富一點喇!!

    ReplyDelete
  3. 原來都有唔少韓國人住架, 所以有間 韓國超市咁犀利~~香港就少d, 反而我見好多印尼/菲律賓士多~~~哈哈~~
    [版主回覆08/12/2009 10:02:00]細細粒:   加拿大除白人, 有好多唔同種族人架!! 我依邊有意大利街, 葡國街, 酋太街 希臘街, 唐人街, 韓國街!!  因為加拿大依個國家多移民嗎!! 唔同地方, 有唔同人聚居!! 所以, 有唔同地方嘅特色囉!

    ReplyDelete