Salmon Night

July 25, 2009 (Saturday) 
    一起身, 天黑黑, 落雨落得好大, 但都要走出街, 因為, 要去超市買啲濕聲野, 準備Brian 返黎! 而我太耐無落勁大雨出街了!! 我在等過馬路時, 被路邊啲雨水, 彈到成身濕了!!  激氣!!

    到了下午, Brian 返黎喇!! 三妹and 三妹男朋友一放工就馬上去機場接Brian 機! 順便可以到Brian 家玩一陣!

    由於三妹男朋友喜歡吃三文魚!! Brian 難得係西岸, 當然買啲新鮮三文魚返黎....做手信喇!!

    簡簡單單三文魚配cream cheese 夾麵包, 大家已經食得津津有味, 還有三妹即場整雞翼食,.....邊吃邊傾計, 已經好像開了一個小party!!! 哈哈!

     我們還一起看港男選舉, 睇襯港男, 我實"依娃鬼叫"!! 但我哋掂果個港男沒有贏到!! 但睇得好開心!!  笑到差點兒流眼水!! 就係咁, 大家又歡笑了一個晚上!! 哈哈!!

↓新鮮空運三文魚.....送了一條給三妹男朋友....
op



↓用三文魚, cream cheese and 少少生洋蔥夾麵包....簡直好美味
op




↓三妹買了許多雞翼,以下係鹽焗雞翼.....仲有其他唔同款雞翼, 但衝忙食落肚, 無影到相!
op



7 comments:

  1. 我最愛食三文魚架.....
    [版主回覆07/31/2009 08:04:00]心樂:   食多啲三文魚係會健康啲架!!你喜歡就食多啲喇!!

    ReplyDelete
  2. 個三文魚包... 正呀!~
    [版主回覆07/31/2009 08:04:00]小威威:   個三文魚包好容易整架咋!!你喜歡都試下自己整黎食喇!

    ReplyDelete
  3. 嘩....三文魚包好正喎!!
     
    [版主回覆07/31/2009 08:06:00]Bの家:   係呀!!個包真係幾正!!我一次過食咗兩個添!!哈哈!!其實,個三文魚包好容易整,而且營養好好!!你有時間都試下整黎食!!

    ReplyDelete
  4. 我又要 只chicken wings 既碟向dollarama 買架?

    ReplyDelete
  5. 我又要 只chicken wings 既碟向dollarama 買架?
    [版主回覆07/31/2009 08:06:00]Kitty:   ~雖然,我阿妹整咗好多蝶雞翼出黎,但一陣間就食晒!!無得剩呀!!哈哈!!而啲三文魚,都係第二日就清晒喇!!   ~而隻蝶, 係在x年前係dollarama 買架!!你唔講,我差啲醒唔起隻蝶嘅來源!!哈哈!!。。。原來你都見過依隻蝶呀??

    ReplyDelete
  6. 睇見個salmon bagel都流晒口水
    [版主回覆07/31/2009 08:06:00]Mui:   我都覺salmon配bagel 味道係最好架!!!

    ReplyDelete
  7. 我都好鍾意食三文魚架, 所以每次食壽司都一定叫既, 而且價錢大眾化添~~~煙咗既都好好味, 你呢盒係咪急凍嗰D? 咁你夾麵包時咪要用多士爐焗熱佢囉? 自己整係好味D既~~
    你三妹咁叻整唔同味既雞翼架? 我又係好鍾意食雞翼既人, 你呢晚既餸啱晒我添.......哈哈~~~
    [版主回覆08/05/2009 07:21:00]細細粒:    ~我都覺三文魚好好食架! 而且營養價值仲好好!! 食多多都得!! 哈哈!!    ~依啲三文魚, 係即開就食得, 只需要呵熱麵包,渣上cream cheese, 夾三文魚食就食得!!!   ~雞翼, 唔難整架!! 只係在醃方面用唔同醬料, 就有唔同味道嘅雞翼!!  不過,我三妹整野食係幾好架!!

    ReplyDelete