他...正日生日

July 12, 2009 (Sunday)
 
      琴日, 啲妹同Brian and 我, 玩到好夜, 今日, 真係有啲攰攰哋, 一起身都食得lunch 咁濟!!

      我知現時依個世界, 好多人都會係生日當天請假放, 去癲返咗日!!  咁啱Brian 生日係星期日, 唔洗請假, 明正言順玩成日都得喇!! 哈哈!!...... 而生日, 實有蛋糕....因為可以許願嗎!

↓生日蛋糕 and 支蠟燭一啲點, 一邊有生日歌播


   他生日, 當然他話事, 而慶祝節目不外符都係食,食,食..... 佢生日話好想去飲茶, 所以, 去咗做點心好精緻嘅restaurant 食 (麗陶軒), 兩個人飲茶, 食得幾多點心吖!! 但樣樣都好味道, 每樣點心貌相都特別, 我哋叫了一臺都係點心,  最後, 還要打包添!

↓Brian 同金魚型點心影相, 我就同蟹型狀蟹餃影相, 還打包了食唔晒啲點心返屋企!


   中午行了陣商場, 夜晚就在商場裡間泰國餐廳食飯, 慶祝生日! 襯天氣涼涼哋, 坐在Patio 享受晚餐!

   由於, 啲點心還未落格, 所以, 點了唔太多泰國食物!! 雖然, 我第一次去依間泰國餐廳,但味道唔錯, 由其事咖哩鴨, 烹調得岩啱好!! 而且, 啲侍應服務好有禮貌添!!

↓食泰國食物


↓在泰國餐廳影咗啲相!!


     同咗Brian 過咗咁多年生日, 他都好喜歡靜靜哋咁過他正日生日, 我曾提議, 叫Brian 攪個party, 同成班朋友一齊慶祝!! ....但Brian 聽到我依啲意見, 第一時間, 就係晒手拎頭,   所以, 我哋兩個通常好簡單食下飯慶祝正日生日!! 雖然, 簡單, ....但我知佢就係喜歡咁樣過!! -----你開心就得!! Brian, Happy Birthday!  

4 comments:

  1. 祝 Brian 生日快樂
    [版主回覆07/19/2009 06:53:00]心樂:   好多謝你祝賀!!

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday ar 大佬
    [版主回覆07/19/2009 06:54:00]Kitty:   多謝晒!

    ReplyDelete
  3. WISH BIRAN HAPPY BIRTHDAY!! WISH HIM ALL THE BEST!!!
    [版主回覆08/05/2009 07:25:00]傻妹:   多謝晒你!!

    ReplyDelete
  4. Happy belated Birthday!!!!!
    [版主回覆08/05/2009 07:26:00]表叔公:   多謝!

    ReplyDelete