華麗Food Court

September 2,2011 (Friday)

   這個星期係長周末, 星期六,日,一係紅色.  所以, 做就這個星期五一放工, 便走出街了....哈哈~~


   不知什麼事, 一放假, 天氣就突然熱了許多.  不過都唔理了.....點都要去街逛下,先開心....


   由屋企步行去附近的商場, 沿途有乜, 就行乜....百貨公司都行了一圈....其實, 無乜特別野想買, 至在周圍逛下.

 
↓市中心, 入夜仍很光亮.


  逛累了, 便去商場內剛裝修完嘅food court 食晚餐. 其實, 依個商場嘅food court "山"咗成一年進行裝裝修工程. Food court 整修用了整整一年時間. 當然, 開幕後,要看看這個美食廣場有咩特別啦!!
 

  入了food court, 真的是眼前一亮. 環境很光猛. 食店遍排很有條理. 普通一間快餐店. 都粉飾得很有時代感.


   平時, food court 啲檯凳, 都是遍遍一律. 但這個food court 啲檯凳有很多款. 真係食food court都感到坐得舒適. 哈哈~


   現在, 這個food court 食物種類多了很多....特色 or 一般快餐店嘅食物都有得食. 我還看見有一籠籠的小籠包, 意式, 法式, 墨西哥式, 泰式......什麼食物都有. 我揀食物時, 都有點吃力添!!因為真係咩都想食. 哈哈~
 
 
    由於, 依個food court 實在太多食物選擇啦!! 而且, 座位又好好坐, 所以, 我哋未來都會再去依個food court 食野!! 況且,依個food court 跟本我哋都會常常經過的. 唔想煮飯, 依個food court 係好好嘅選擇...哈哈~~

↓food court 的座位...............


↓餐店的格局.....................................簡單一間KFC 快餐, 也很有時代感

↓泰式食物的牆身也很特別.........Food court 點少得麥當當, 連麥當當都有特別嘅風格

↓墨西哥食店 and 印度食店

↓中東食店.......還有另一邊啲food court 凳, 很有時代感, 有如fashion magazine 嘅designer chair咁


↓有泰式食物 and 上海食物

↓還有, 有一間food court 食店, 是用Le creuset 煮野食, 真係第一次見
 
 
↓一籠籠的點心...................................................還有法式crepe


↓有意大利雪糕


↓最後, Brian 叫咗四川食物 (炒麵, 左公雞), 而我食了Panni sandwiches 配沙律

↓甜品食了意大利雪糕...............臨走見到隔離張檯叫了個大沙律, 個盛載碗, 好型, 所以偷影了!


  ---------------------------------------------------------------------------
還有, 今天的收獲, 是新電話一部.  Samsung infuse...係Brian 依期至愛! 我一部電話可以用好耐. 但男士往往見新科技就想換!!

↓我部iphone and Brian 部新電話, Samsung Galaxys infuse 4G

9 comments:

  1. Vicky, 謝謝你分享華麗Food Court
    ! Kenny預祝你中秋佳節快樂~ 主內平安!人月 兩 團圓!
    [Kenny回覆09/09/2011 12:28:07]Vicky, 有買月餅啊, 買了香港美心。我剛放了新文章, 有月餅和月亮, 請來看看, 謝謝。
    [版主回覆09/09/2011 11:57:21]Kenny:多謝你呀!大家咁話,中秋節快樂,有冇買月餅應節?

    ReplyDelete
  2. 用Le creuset 煮野食的這間, 一定合妳口胃.....這個場又大又多花款野食.....
    [版主回覆09/09/2011 12:04:55]冬日winter:哈哈!今次冇去Le creuset 個間食店食嘢呀!但感覺好出奇,美食廣場竟會用Le creuset煮野食。但有機會都會試下。

    ReplyDelete
  3. 好多選擇!正呀!
    [版主回覆09/09/2011 13:15:20]Happy girl:係呀!而且又近我,所以更加方便,食物選擇多了,令我唔洗煮飯都有很多選擇

    ReplyDelete
  4. 近排外出進膳都應該有好多選擇!個沙律碗是法國造的mixing bowl.我都找緊它
    [版主回覆09/10/2011 13:13:45]Fion:
    ~係呀!! 有時無時間煮, or 唔想煮, 依個food court 真係好好嘅選擇, 最重要係近我住處!!! 方便好多!!
    ~個沙律 bowl 我覺好正,我都想問店員係邊度買!! 哈哈~~ 唔知ikea有無!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  5. 好豪華呀~~~~諗起金鐘Pacific Mall 個 food court.
    [版主回覆09/10/2011 13:13:56]Angela:
    唔記得香港啲food court係點....太耐無返hk 啦!! 只記得香港商場啲冷氣好涼!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  6. 比香港商場闊絡妤多喎, 好好行.
    [版主回覆09/10/2011 13:14:08]靚芒:
    我去依個food court時, 已經係就close, 所以人比較少, 係lunch 時份, 我聽人講, 排隊排到打蛇餅..

    ReplyDelete
  7. 好多野食喎,住你個邊真係好,又方便!!
    [版主回覆09/10/2011 13:15:04]Mrs. Wu:
    我都係貪依區方便, 我先選擇係度住, 如果我唔係居住現時依區, 我一早返咗香港了!!

    ReplyDelete
  8. 呢個FOOD COURT裝修得真係好靚 顏色鮮艷 夠晒醒神 仲好有特色添呀 =)
    [版主回覆09/10/2011 13:15:08]Jo 姐姐:
    可能現在food court 都要轉型先吸引到人食, 現在food court 啲座位and 環境都舒服咗, 真係吸引多咗人流!!

    ReplyDelete
  9. What a food court!! If I am close by, I will be there every day!!

    Brian is a sole supporter of the Electronic gadgets!!!! Hahahaha!
    [版主回覆09/12/2011 05:49:51]Big daddy:
    我都知, 如果依個food court近你. 你一定日日去依個food court 開飯. 試晒所有食店!!


    Brian is so crazy on electronic products.....但真係唔知他點可以一次過玩咁多!!

    ReplyDelete