外國生活

September 24, 2011 (Saturday)

    原先都沒有打算bbq的.


 有時計畫好一切, 但中途有點阻疑. 令到全個計畫不能順利進行. 其實, 係周末, 我大至上, 會去華人超級市場入貨. 之後, 回家煲湯, 準備晚餐. 聽落去好像很簡單. 但對我居住外國黎講.就會變成覆雜.


首先, 出街便要開車. 開車前, 又要看看有無咩特別路段關閉. 由於, 路途遙遠. 每次, 也需要購買一大堆物品. 好像走欄咁. 又擔心架車停泊的位置是否安全. 但有時就是無法子, 感覺不安都要停泊. 所以,形成去超級市場入貨. 買野買到很緊急咁.  


    今個周末, 出門口都是為了買一點餸. 但由家開車無幾耐, 便塞車了. 在新聞沒有通知下,  很多街道關閉了. 看見道路上很多車沒有選擇地, 需要左插右插一些位置. 我看見都很害怕.   塞了半個小時都是同一街道. 而且, 道路混亂. 真的沒有心機去華人超級市場了.


最後, 打道回府, 選擇步行去西人超級市場買餸.  係西人超級市場係就係無咩中國人食材架啦!! 但西人超級市場, 點都有肉, 有菜賣. 都解決到一星期所需的.



  因此, 我時常感覺在外國生活. 真的是很多際找. 好簡單買餐餸, 都未必能做到.  還可以叫我寫一篇BLOG來記錄.
 

↓看見西人超級市場的Ribs 唔錯. 便買下來. 原先, 諗住在自己家的焗爐整Ribs. 但看見屋企附切嘅club house的bbq 場無咩人. 便走了去bbq 場燒ribs. 用燒烤爐燒ribs 係特別香.


↓我還整了一些黃芥辣醬整沙律配Ribs 食


------------------------------------------------------------------------------------------
September 25, 2011 (Sunday)

   昨天, 早餐是麥當當. 今天就吃正常一點吧!!

 
   係外國生活,周末能在家中生活, 是一種享受.  在外國圍繞我身邊的朋友. 真的很享受. 周末在家的樂趣. 有時, 真的不能怪朋友或者同事. 為何不會時時歡聚. 


    我很明白, 加拿大的地域實在很大. 我知道有很多同事坐巴士+火車返工, 來來回回可以用上三至四小時, 如果天氣不好, 還需要額外更加多時間返工, 放工. 到周末, 終可停頓, 當然想休息啦!! 還有什麼意慾出外呢? 況且, 同事或者朋友,他們也有他們自己的家或者兒女. 邊能再謄出時間周末相見. 有時, 放下午飯, 能夠一起進食. 都已經是很開心的事了. 因為有時工作上的忙碌到. 沒有時間看鐘的. 

    所以, 外國生活的環境是和香港有所不同的.
   
↓星期日的早餐
 
 
 
 

12 comments:

  1. 超市有BBQ炉比人即買即燒? 唔錯喎.
    [版主回覆10/06/2011 11:19:37]靚芒:
    唔係唔係, 係我係超級市場買完ribs, 去我屋企會所附切嘅bbq 場,燒ribs 食!!! 個爐當然唔係超級市場架啦!!

    ReplyDelete
  2. Fatgarfield 肥加菲5 October 2011 at 03:40

    Actually, I prefer how it is overseas... here, everything at the supermarket is in such small portion... and no space to put anything at home/kitchen, which means having to go buy grocery every other day. Plus, the supermarkets are much bigger and have better variety in North America. Also, buying grocery in HK means having to carry heavy bags to go back home, no car! :P
    [版主回覆10/06/2011 11:19:36]Fatgarfield:
    你睇我好, 我睇你好啦!! 我羨慕你可以步行就買到唐人貨品和日式食材. 但你就想好似我咁, 一買就買好多grocery 一車帶回府. 所以, 去到邊都有得, 亦有失. 好難話完美. 我響往你個邊生活, 你又響往我依邊生活. 人就係咁.....哈哈~~

    ReplyDelete
  3. 係外國買野終於唔係香港咁方便...不過我唔多鐘意香港@@

    妳個早餐好豐富喎,連lunch都唔駛食啦,哈
    [Oli回覆10/06/2011 22:34:08]香港雖然好方便,但實在太多人、空氣又唔好、壓力又大,真係唔適宜生活的地方
    [版主回覆10/06/2011 11:19:35]Oli:
    無錯, 係外國生活, 買野真的不方便. 連買好簡單嘅野, 都要計畫, 有時覺得好麻煩. 不過, 我近十年已經係市中心居住. 已經比一般加拿大人方便咗啲. 我不知幾響往香港生活. 但我每次返香港都是似渡假多. 未試過實質香港生活方法式. 所以,未試過就特別響往.....點解你唔鐘意香港呀?............個早餐話就話早餐, 但係下午先食, 一餐當兩餐食. 好差唔多.

    ReplyDelete
  4. 係呀,喺道 weekend 好多時候會留喺屋企,喺香港我雖然唔係浦人,但周末一定約朋友出街。我諗我仲係習慣香港生活多啲。你個大廈管理做得好好,個爐乾淨到新的一樣!
    [版主回覆10/06/2011 11:19:33]Angela:
    係外國生活此終唔係多姿多彩個一隻. 就算朋友約埋一齊, 可能地點都係友人家中. 香港就唔同. 朋友見面, 會約大家出去食飯或者去商場. 所以, 兩邊生活方式完全唔同. 我中學時代都黎咗加拿大. 就算返咗香港. 都似渡假多, 未試過實質香港人的生活. 就係因為未試過, 時常都好響往. 其實, 我都覺你好鐘意香港生活. 如果唔係, 你都五會一年返兩次香港啦!!! 我好羨慕......羊毛出自羊身上, 大廈管理都唔平的. 但換來安心, 安全. 都係值嘅!!

    ReplyDelete
  5. 即席燒烤,真係外國先得!
    [版主回覆10/06/2011 11:19:31]Fion:
    都係咁岩,我居住座大廈附切燒烤場, 所以, 買咗架ribs, 就即席燒. 唔洗係屋企整ribs 整到全屋都係Ribs 味!!

    ReplyDelete
  6. 燒烤爐烤ribs,好正呀!用完唔洗自己清潔,更方便!^o^
    [版主回覆10/06/2011 11:19:30]cckitty:
    係燒烤場整ribs, 就方便好多. 起碼唔洗整到全屋都係ribs 味!!!

    ReplyDelete
  7. 幾好喎,你地可以成日落去bbq, 唔駛自己係屋企煮野食咁悶,同用grill壚煮真係好味D架!
    [版主回覆10/06/2011 11:24:25]Mrs. Wu:
    係呀!! 用grill 爐整ribs, 會香口好多. ......不過, 我屋企附切嘅燒烤場入冬就會close架啦!!

    ReplyDelete
  8. *開心幸福PooH*5 October 2011 at 22:24

    我以前喺澳洲都係放假就好鍾意留喺屋企....因為條街d嘢太冇變化....又悶....而且好似你咁講....出1出去....1定要上大半day既時間....倒不如留喺屋企睇吓download咗既香港劇集/租碟返屋企睇好過~~~
    [版主回覆10/08/2011 12:13:44]開心幸福Pooh:
    你說中了!! 街道和商場的變化真的不太大. 而且, 地域太廣了. 所以, 一來一回都用了太多了!! 有時真係留在家舒服好多.

    ReplyDelete
  9. 我冇諗過咁大的多倫多會塞車 , 重塞咁耐添 , 在會所燒嘢食正呀 , 唔駛在家燒完要做一輪清洗工作 , 非常好呀 !
    [版主回覆10/08/2011 12:13:57]ak:
    多倫多無咩時間係唔塞車. 而且, 多倫多地域太廣了!!出街點都要渣highway. 渣車要對住條路, 好傷神..........無錯, 會所附設bbq 場, 真係舒服啲. 燒完塊ribs, 就咁走就得. 但羊毛出自羊身上. 有依啲設施,管理費唔平.

    ReplyDelete
  10. 各有各好!其實多倫多巳好好!我親戚住在Edmonton仲悶!但空氣好和寧靜!
    [版主回覆10/08/2011 12:14:35]May (Happy Girl)
    真係.....你睇人好, 人哋又睇我好. 很難有個平衡點. 不過, 現時Edmonton職位多, 去找工作做. 一定會找到. ( 我聽新聞講的).

    ReplyDelete
  11. Good breakfast choices!!!
    [BigDaddy回覆10/10/2011 05:20:15]Thanks Vicky, I am doing OK, Today I went for a Motorcycle ride, just got back...Tomorrow is Columbus day, no work, will be in NYC with friends and also my sister and cousins....
    [版主回覆10/08/2011 12:15:01]Big Daddy:
    A good breakfast is the best thing for me to enjoy in weekend..........Are you ok?? i didn't seen you for long time. Are you still not in mood?? Hope you can get better soon!!

    ReplyDelete
  12. club house 的bbq爐, 好現代化喎....又乾淨, 又方便....真好 !!
    [版主回覆10/13/2011 00:51:35]冬曰winter: 羊毛出自羊身上,所以管理費,比一般大廈高

    ReplyDelete