朋自遠方來


September 21, 2011 (Wednesday)

 
    我有一位好朋友, 由於工作關係, 需要由香港來加拿大,多倫多. 我明白工作雖苦. 但趁機會能夠和朋友聚一聚. 我都不知幾興奮.  說實話, 有幾何會有香港朋友黎多倫多玩吖?? 因為加拿大距離香港實在太遙遠啦!!   而且, 我知自己無咩機會可以返到香港!! 難得依躺機緣巧合. 當然, 就陪盡好朋友在多倫多的每一刻. 


    相識相聚都是講緣份. 我和這位朋友, 由我在香港讀中學便相識.  在求學時期, 大家看着大家成長.大家的背景, 大家的過去. 有着一點共鳴. 雖我移民過後, 和這位同學停止了好一陣子聯絡. 但當大家聯絡過後, 又再連線起來. 大家的信任. 大家的坦誠. 是不會有着猜忌. 所以, 在兒時相識的朋友. 真是難能可貴. 


    好友一到步多倫多, 便馬上致電給我. 我膽粗粗的,執了一小袋. 搬去好友的酒店內. 大家見面第一刻, 有着說不出的興奮. 一起傾談不斷, 話題一個接一個. 差點兒忘記要吃晚飯. 哈哈~

   
    現在科技昌明. 網上有很多交談軟件已經是免費的. 其實, 我們有時間, 會事先約定大家.  利用網上的交談軟件談天. 但在電腦內只能聽聲音. 看不到朋友真摯的眼神. 連拍合照也不行. 都是看到朋友在面前, 感覺實在好多.   


↓晚餐去食了日本拉麵. 朋友還一邊吃一邊話"好味"添. 還食了一蝶日式餃子 (但忘了和餃子拍照. 餃子體績大.數量又多.  吃完拉麵+餃子. 我們個肚都脹大了不少, 哈哈~)



  
好朋友只是在多倫多兩天.   我事前特意請了一天假期, 還執了一個隨身小袋. 一放工, 便搬着自己隨身物去好朋友的酒店了.  盡量見多點這位好朋友.


   我很久沒有和家人或男朋友以外同房了. 兩個女仔, 在同一房內. 好像回到兒時, 寄舍或者旅行的感覺. 今躺, 能和好朋友在房間內. 好像回顧兒時的味道. 真是萬千興奮. 雖然, 我們隨着時間長大了. 大家經歷也多了.  但我們仍能好像兒時這樣, 傾了很多話題. 真的很可貴. 很感恩.


   在酒店內傾計外, 我們還玩起化妝來.  最令我窩心是......這為好朋友很細心為我修眼眉毛. 修到靚一靚才肯停手. 哈哈~~ 用護膚品, 也給我用到靚一靚, 滑一滑. 好像上了一堂美容課. 而且是免學費的. 哈哈~~


↓酒店房內......玩化妝都玩到深夜, 還傾着計. 都不知傾了多久才停止.....不知何時拿着被睡着了. 
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------
September 22,2011 (Thursday)

    其實, 好朋友自遠方來, 理應由我照顧她多一點. 但一朝醒來, 好朋友竟準備了麥皮早餐給我. 有點唔好意思添!  但自這天過後, 我竟再一次愛上食麥皮作早餐. 可能是一種思念吧. 而且, 現在秋意起, 朝早有一杯暖暖麥皮. 真的很溫暖.   
 
  
    吃過麥皮, 又再一次化妝, 開始知道一點點化妝技巧......幸好有好朋友指點. 我化妝知識擴大了. 有時, 有很多東西, 都要自己摸索才能. 但中途有人指點一下. 迅速間會進步不少. 


 
 
↓朝早的麥皮 和化靚妝的我, 個妝容幾自然


    好朋友來到多倫多, 當然帶她四處遊玩, 但時間和天氣, 我們只是逛逛商場, 周圍食下野. 但和好朋友好簡單看一件衫, 吃着普通的Pizza. 也顯得特別. 能和好友一齊的氣氛. 已經蓋過一切啦!!!  

 
    平日, 兩天的時間, 會感到很漫長. 但和朋友一起渡過, 便感覺時間很短. 當我們要離別時, 好朋友的淚水, 好朋友離別時和我的對話, 我深深感受到, 朋友對我的緊張. 對我的真誠. 全看在眼裡. 儲在心裡.  


  在這幾年, 很感謝上天, 能令我和這位兒時的同學再一次連上線. 人與人之間的關係, 可能會隨着時間,經歷和人生的際遇,而流走.  因為人家是沒有責任對你好.   所以, 能遇到彼此關心的朋友. 真的很窩心. 我會正確調較自己, 更加珍惜這位好友. 


 ↓午餐在商場內食Pizza, 之後便購物
 


↓晚餐去了食三文魚漢堡包



↓大家的合照



↓這位朋友給我很多手信, 要額外加個小袋子, 才帶得晒回家........有美容用品



↓食物& 飲品 .................................還有大量日式和港式雜誌......很多謝你.



*在此, 祝福這位好友, 生活愉快, 因為她即將成為新娘. 打開人生新一頁. 祝她和另一半, 甜甜蜜蜜, 白頭到老.

10 comments:

  1. 人生有好朋友真係緣份係幸運呀!你朋友係美容師?化粧唔錯,很自然!移民最愛看香港雜誌,你朋友好有你心!
    [版主回覆10/04/2011 12:22:10]May (Happy Girl)
    Yes, 和朋友相識是緣份. 能夠互相維繫着就更加難得. .......我朋友是對化妝有研究. 所以, 對化妝品認知會特別有認識. 趁大家能見面, 就當然坐埋一齊交換心得吧!! 多謝你讚朋友為我化的妝容夠自然. ........... 的確係, 身處外國特別想看香港or 日本雜誌. 因為依邊賣得貴. 有都不捨得買. 所以, 朋友很有我心, 亦好明白我居住外國的心情. 特意買給我. 我見到朋友,給我一大堆手信. 真的很窩心

    ReplyDelete
  2. 友誼永固--isn't this 我們各人心底的願望?
    [版主回覆10/04/2011 12:22:22]Smac:
    雖然好似好老士. 但我內心當然是這樣想.....

    ReplyDelete
  3. 很溫馨的一個短聚,很warm.
    [版主回覆10/04/2011 12:22:35]Chiu
    Are you Florachk?? 現在, yahoo blog upgrade 咗. 有啲blog 友名都唔同晒. ....雖然, 我個朋友只可以留在多倫多兩天. 但大家能夠見面, 確實非常高興.

    ReplyDelete
  4. 妳的描述真緻細膩......我也感到妳們那份要好的友情....!! 友誼永固
    [版主回覆10/04/2011 12:23:39]冬日Winter:
    多謝你!!

    ReplyDelete
  5. 好感動呀! 我都有老友下星期來NY。但可能一年都至少見佢兩次,我都無珍惜每次相聚機會,要檢討下喇。你條眉修完真係靚左好多!
    [版主回覆10/04/2011 12:23:43]Angela:
    你要珍惜啦!! 其實, 你朋友黎美國,可以唔同你講, 自己走去玩都得啦!! 但你朋友一早通知你, .....其實, 你朋友好重視你架!! 所以, 你要 珍惜呀!! .............我都覺修咗眉後, 精神咗. 現在會定時修眉.

    ReplyDelete
  6. 你很好呀!特意請了假帶朋友四處遊玩!化好靚粧,人都精神d!:)
    [版主回覆10/04/2011 12:24:39]cckitty:
    咁我朋友都特意犧性休息時間黎同我相聚啦!! ....其實, 都大家都無咩話四處玩, 都係去下商場和出外食下野. 大家都係傾計多啲. 。。。。。。我個妝, 係我朋友幫化架!! 她對化妝有點研究, 而且, 我又想學. 所以, 大家見面, 就即時玩化妝啦!! 無錯, 化妝之後, 人的妝容真係精神啲.
    [版主回覆10/04/2011 12:24:25]cckitty:
    咁我朋友都特意犧性休息時間黎同我相聚啦!! ....其實, 都大家都無咩話四處玩, 都係去下商場和出外食下野. 大家都係傾計多啲. 。。。。。。我個妝, 係我朋友幫化架!! 她對化妝有點研究, 而且, 我又想學. 所以, 大家見面, 就即時玩化妝啦!! 無錯, 化妝之後, 人的妝容真係精神啲.

    ReplyDelete
  7. 妳會返香港飲妳朋友個餐ma?
    [版主回覆10/04/2011 12:23:47]Oli:
    我都很想回港飲朋友餐喜酒, 但返香港就需要一段長時間. 飛機來回都要一日多啲嘅時間. 所以, 未必請到長日子假回港啦!! 我自己都覺有點可惜。 但好彩, 好友好明白.

    ReplyDelete
  8. 有朋自遠方來真係好開心呀!雖然只不過係短短兩日,我相信都應該好開心啦。
    [版主回覆10/04/2011 12:23:48]Mrs. Wu:
    係非常開心啦!! 而且朋友犧性休息時間, 雖是兩日都令我難忘.

    ReplyDelete
  9. *開心幸福PooH*4 October 2011 at 00:57

    呵呵!!!!女人果然咩都可以傾1餐同玩1大餐....你哋連化妝都玩埋.....睇得出vicky你同你朋友真係超級enjoy呢次見面!!!
    [版主回覆10/06/2011 09:44:14]開心幸福Pooh:
    無錯, 大家同channel, 就真係咩都講一餐. 什麼話題都講啲, 全個過程都好愉快. 不過, 依啲歡樂時間好快. 都不知幾想時間停留.

    ReplyDelete
  10. 是喔,我是florachk喔, upgrade了yahoo blog都唔係太識用, 又唔知點解你個回覆email又去左junk mail, 依家先睇到...:(
    [版主回覆10/13/2011 00:56:48]Flo flo: 升級後,係會麻煩d,我upgrade後都要一段時間適應

    ReplyDelete