長周末 BBQ


September 3,2011 (Saturday)

   一到長周末, 我班妹就話上黎我度玩. 我又無咩所謂架!! 上黎就上黎啦!! 但我班妹次次上黎我度, 都係同Brian 約時間, 傾咩類型節目. 倒返轉係Brian話我知. 我班妹會係長周末上黎我度玩! 攪到我好似好惡咁. 次次黎我度玩, 都唔敢直接同我講咁. 哈哈~~ 


   其實, 我一啲都唔惡架!! 雖然, 我係姐妹中排行最多大, 但我一啲大家姐風範都無架!!我身邊啲朋友, 都唔覺我係大家姐....哈哈~~ 可能,我平時唔太用現時嘅科技同阿妹溝通啦!!  現在她們喜愛whatsapp, msn, facebook.....所以, Brian 就最容易融入到她們chat channel 啦!! 因此, 次次都係揾Brian 先.....哈哈~~


    今次, 我哋玩燒野食! 我早一日就走咗去買BBQ 材料, 由於個個係事前都要開OT.  所以, 我一個人去超級市場買一大堆BBQ 食物 and 飲品.  當我埋單時, 個超級市場店員又話唔知咩咩...., 又話送咗包曲奇餅, 又話送樽橙汁比我. 攪到我一個人都唔知托咗幾多袋超級市場購物袋, 仲要行返屋企......  攞到啲野返屋企, 人都攰到顛咗!!哈哈~~ 但我又唔介意, 啲妹上黎玩, 我好願咁做!! 大家開心, 無所謂啦!! 哈哈~~


    BBQ 依日, 天氣超焗, 計埋濕度有38℃.  熱成咁, 我屋企樓下個BBQ 場都無咩人燒野食, 我哋仲霸兩個爐燒野食添!! 我哋人多嗎!! 兩個爐可以燒到多啲野食嗎!! 哈哈~


    其實,都唔知我屋企有咩玩, 我哋燒完野食, 傾下計, 睇下電影.....可以玩到成半夜4am ....


↓燒野食...黎張合照先.....


↓男子組, 好努力燒野食....



↓食完bbq, 熱辣辣, 每人一支果汁凍棒, 涼一涼....食到條舌頭變色.

↓一班人, 點少得酒.......還有, 三妹送給我的Hello kitty 耳環 and 四, 五妹教暑期班執到個麥當當Hello kitty 公仔, 無人應拎....所以,送比我!!


------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
   還有, BBQ 前, 我和Brian 食了麥當當早餐, 現在啲麥當當早餐好像又貴了..... 我比完錢, 要check單, 我平時好少咁做.  但最後, 是沒有計錯數......真係咁嘅價錢....  不過, 都算啦! 難得放長周末, 就嘆一個舒服早餐吧!! 平時, 邊有時間咁食法吖!!

↓麥當當早餐

9 comments:

  1. 幾朵金花好似樣呀! :D
    [版主回覆09/11/2011 01:43:52]Smac:
    係咩!似樣呀!! 我哋自己唔覺....哈哈~~

    ReplyDelete
  2. 我都好耐冇BBQ!
    [版主回覆09/11/2011 01:44:30]Fion:
    香港入秋未呀??香港秋天BBQ就最岩!!

    ReplyDelete
  3. 38 度BBQ,你地好耐熱!間條背心那個妹好似妳!長週末玩通宵好開心!
    [版主回覆09/12/2011 06:16:42]May (Happy girl):
    我哋我預計唔到BBQ 當天會咁熱架!! 但大家都一早約了大家. 幾熱都會燒. 哈哈..。。。。。在我們小時候, 無人感覺我和間條衫的妹妹相似. 是這幾年先開始多人講, 我們樣子很相似. 但我們是感覺唔到大家似樣架!! .............通常, 啲阿妹都係放咗工先黎我度 (她們周末有兼職). 所以, 成7pm 先黎我度. 玩到4am 都其實都唔覺好耐...哈哈~~

    ReplyDelete
  4. 你地姐妹似樣得黎又各有各style。我好羨慕一家人玩到咁夜。我琴晚都係4點訓,可惜係一個人睇電影睇到4點。
    [版主回覆09/13/2011 05:45:38]Angela
    我平時都係瞓很少. 現在已經好啲. 以前讀書, 就真係好多時, 都瞓得唔好! ......查實, 我很少看電影, 無論,中or 英都無咩點睇. ....但我覺懂欣賞電影啲人, 好有風格, 思維會較好.
    [Angela回覆09/12/2011 06:32:09]你地個笑容一樣,又個個面尖尖。Weekend 4點訓,weekday 2點! 我好無聊,睇Reno 911 rerun,笑到訓唔到。
    [版主回覆09/12/2011 06:16:52]Angela:
    我唔知點講....我哋幾姐妹圍內, 都唔覺我哋大家樣貌似樣. 不過, 我哋啲男朋友, 會感覺我哋性格, 大家都有相同處. 其實,我和啲妹年齡距離很遠的. 所以, 較容易各有各風格. ...............其實, 我依個bbq party 都成7pm 先開始, 又食又燒, BBQ 都無咗大半時間. 玩到4am 都唔係話玩咗太耐.........................嘩!! 你係周末先咁夜sleep. 你睇咗咩電影??

    ReplyDelete
  5. I had McDonald breakfast this morning...2 egg/susage muffins, one hash brown, one large coffee...Not bad!

    You are a great sister, I am sure they love to hang in your house!!
    [版主回覆09/12/2011 06:17:03]Big daddy:
    咁樣食早餐, 先開心嗎!!!Yeah!!.............................我唔知自己係咪一個好家姐, 但每次啲妹黎我度玩, 都很開心!!

    ReplyDelete
  6. The one in the stripe dress really look like your twins!!!
    [版主回覆09/12/2011 06:17:16]Big Daddy:
    在我小時候, 未聽過有人說間條衫的妹妹和我相似. 但近幾年, 就很多人話我和間條衫的妹妹越來越相似. 你話我們相似得像twins....我是否應該很開心呢??因為我和條紋衫的妹妹, 年齡相距很遠的. 哈哈~~~

    ReplyDelete
  7. 我同D朋友都係丫,成日用whatapp、FB溝通,反而好少傾電話
    [版主回覆09/14/2011 06:46:39]Oli:
    我仲係一個古老人, 有咩都係call 咗先。。。哈哈~~

    ReplyDelete
  8. 好羨慕妳有三個妹呀, 大為我係獨女. 可以傾心事,一齊買衫,一齊食飯...好好好開心呀!!!!
    [版主回覆09/17/2011 08:32:38]六月:
    我其實有四個妹妹架!! 但有一位妹妹長時間唔得閒, 所以,有一個妹很少和我們聚. 有時,我反而喜歡做獨生女. 咁會得到多點父母關懷嗎!!

    ReplyDelete
  9. *開心幸福PooH*20 September 2011 at 20:13

    vicky你好瘦喔@@......好似第1次見你著背心.....kekekeke
    [版主回覆09/30/2011 11:03:04]開心幸福pooh: 依日朝早熱,所以著背心,但其實我唔瘦架!影相的錯覺

    ReplyDelete