日本壽司


September 27,2011(Tuesday)

   我是一個很喜歡食壽司的人. 我可以一次過食很多件壽司. 曾經在日本食店內. 我食壽司食到, 連壽司店員都側目. 哈哈~~

    我承應, 我好崇日的. 任何和日本有關的食物,  我都喜愛. 我連綠茶, 也差不多天天飲. 


 這天, 放工時間, 我正直在西人超級市場, 購買牛奶, cereal和蔬菜時,  看見西人超級市場的凍櫃, 有日本壽司賣. 但在西人超級市場賣日本食物, 價錢一定不便宜. 看得上眼的卷物. 價錢也要$8+taxes. 很昂貴. 當然齋看, 沒有買到任何壽司.


    就在這個時候, 收到Brian 的來電.  他說:「現正在家附近的日本食店門外, 等着日本壽司外賣. 你不用心急煮晚餐. 我們今天就吃壽司作晚餐. 」 我說: 「太好了, 我剛才滿腦子都是壽司.」原來, Brian 也是, 他這天工作時, 都是滿腦子都放滿壽司.  所以, 一放工便立刻去買. 


    見順路, 我還行去日本食店, 和Brian 一起等壽司回家. 但原來等壽司需時, 所以, 我中途便帶着Brian 去水果店,  買了一大袋橙和桃. 因為有男士係度, 搬得又抬得, 起碼有多對手, 買野都可以買多啲. 最後, 兩個人, 四隻手捧着一袋二袋. 還有最重要的壽司回家.

    不過, 最開心, 係食到心裡想食嘅.....壽司.
  

↓壽司


  **其實, 自日本發生地震, 核輻射. 我和Brian 身邊啲Auntie and Uncle 都叫我哋唔好食太多日本食物. 怕有輻射感染喎! 因輻射潛在期, 可以成20年, 20年後, 身體才有反應. 到時身體有輻射引發嘅疾病, 會好危險喎!!

  但我感覺加拿大啲日本餐廳, 都係用返本地魚. 而且, 我食開啲日本餐廳, 都係少本經營. 邊會遠赴日本買魚黎做壽司吖!! 而且, 我多數食啲魚都好大路. 啲魚通常係加拿大都會出產. 所以, 我現時都會照食日本壽司架!! 


   不過, 自三月起, 我每次食壽司都有點罪惡感, 可能聽得身邊啲Auntie and Uncle 講得多!!
  

10 comments:

  1. *開心幸福PooH*5 October 2011 at 22:31

    你哋真係心有靈犀喎!!!!講真....有時該死唔該病...有時命既嘢....唔到你控制...好似當年sars咁....咪又係好多健健康康既人感染到有事....生死呢d嘢真係整定....而且even香港10日有9間既日本料理....真係有幾多材料由日本運嚟....本身不嬲日本嘢係貴d....而且依家yen又咁貴....成本仲高咗....況且好似三文魚....日本出產既並唔係最靚.....反而係Norway同Tasmania先係最靚...只係因為日本人會拎嚟做魚生....而外國人唔會咁做...先有個錯覺日本既壽司d材料.....全部都應該要由日本嚟先係靚嘢....
    [版主回覆10/08/2011 12:27:27]開心幸福Pooh:
    係咁啱大家都想食.....唔係時時都係咁. 哈哈~~ ...............其實,我都唔知呀!! 我都唔理太多. 想食咩就咩啦!! 好多野都被無可被.......我唔係話太講究啲魚生刺身係邊度黎. 只要滿足我食sushi嘅慾望,我就算.

    ReplyDelete
  2. SO SWEET, 心靈相通
    [版主回覆10/09/2011 03:38:51]AD:
    都係一時時咋!! 可能我哋太耐無食壽司啦!! 所以, 特別有意慾食囉!! 哈哈~

    ReplyDelete
  3. 你就好,同brian咁夾,我都想我老公可以計劃下晚餐食什麼,不過係無可能的。你同Angela真係.....又係sushi, 唉!!
    [版主回覆10/08/2011 12:52:48]Mrs. Wu:
    都係一時時, 唔係咩都夾架!! 你睇我好時, 我睇你好0者!! 可能我哋比身邊啲Auntie and Uncle 影響. 形成我們太耐無食壽司. 所以, 我們先會突然間想食壽司.

    ReplyDelete
  4. Love Sushi....Can eat that every week!!
    [版主回覆10/08/2011 12:53:39]Big daddy:
    Yes, Me 2. I can eat them every week too. But, lots of Auntie and Uncle tell us raw meat are not good for health. So, I eat them less than before.

    ReplyDelete
  5. 卷呀~~~我的最愛。最高紀錄一次食40個。你呢盤幾多錢?我諗喺呢邊食會安全掛,啲魚同飯應該唔係由日本嚟掛。
    [版主回覆10/09/2011 03:40:10]Angela:
    我都差不多, 一次過都可以食40幾件. 仲未計啲小食. 所以, 我真係食到幾多日本野落肚......呢盤壽司$40 Cad(連稅), 我覺算抵食!!! ...........我唔理啦!! 對自己好啲, 想食就食啦!! 其實, 啲魚和飯, 加拿大自己都有出產. 用本地貨, 點都抵過, 遠赴日本取貨啦!! 不過, 滿足到意慾係好開心.

    ReplyDelete
  6. 你們倆位很夾呀 , 很羨慕啊 !
    [版主回覆10/09/2011 03:40:11]ak:
    都係一時時咋!! 我哋唔夾時, 我無講0者......唔洗羨慕, 況且我哋都有好一段日子無食壽司. 所以, 先會同時間有依個意慾

    ReplyDelete
  7. 你倆心有靈犀一點通. 哈哈, 自日本地震後, 香港的日式餐廳, 間間都話日本食材乜乜唔係黎自日本, 可以放心食.咁即係咁多年來都騙人啦, 因為以前間間都標榜食材黎自日本.
    [版主回覆10/09/2011 03:58:33]靚芒:
    可能大家都太耐無食sushi, 所以, 大家先會有依個感覺. 都唔係時時會有一樣的感覺. .........我都知,平時啲日本餐廳係會標榜食材黎自日本, 但自日本有事就講第二樣. 其實, 做生意就係咁. 預咗出面依店鋪係唔老實.

    ReplyDelete
  8. 我對日本菜麻麻地,不過就好似妳咁差不多日日都飲綠茶,因為可以抗氧化:p
    [版主回覆10/09/2011 03:58:32]Oli:
    係喎!! 都幾少見你食日本菜喎!! 我好鐘意日本野架!! 。。。。。原來, 你都日日飲綠茶架!! 我覺綠茶好清香. 唔太濃. 飲完好舒服.

    ReplyDelete
  9. 我會用 <見賢思齊賢> 這句來代替 <崇日>.......好聽好多 !!
    [版主回覆10/12/2011 10:44:05]冬日:
    好有文采呀!!

    ReplyDelete
  10. Vicky妳過奬了,.... 若不盲從附和, 而真正欣賞他人的美德, 跟從他的慧賢, 就崇什麼都是好....崇美, 崇外, 崇英法....都無問題...! 有智慧, 有見識的人的妳是已懂得分別....

    ReplyDelete