Afternoon Tea


September 5,2011 (Monday)

   星期一是公眾假期,確是有點寫意感覺.  感覺好像休息了很長時間. 


   有日看了篇文章, 說在職人士會很渴望公眾假期.  因為, 每天都在拼駁, 很忙很忙, 才會額外顯得假期的優閒意思. 份外珍惜每一個假期.  相反, 沒有工作, 日子便沒有區分. 天天都是假期.  就算是周末. 都不會顯得份外興奮.  因為有限的, 才可貴.  (很同意)


   其實, 這天紅日, 一朝早出街買了麥當當早餐. 原本, 是想嘆一嘆. 但進食不久, 就接到call. 需要出外做兼職. 但很快便完成. 馬上再享受有限的紅日.


    話享受.....都是去商場的意式雪糕店食gelato (意式雪糕), 由於, 太耐沒有行這一個商場, 原來, 意式雪糕店傍邊, 開了一間有型格的咖啡店. 我便很貪心. 捧着雪糕, 再走去咖啡店order 飲品.


    意式雪糕+咖啡特飲......頓然黎一個甜美的下午茶.


    還有, 外國人真的不像亞洲人般含蓄. 坐在咖啡店. 很多外國人經過我們坐的座位, 都會很簡單禮貌地微笑和點頭. 有個外國小妹妹, 也和我玩了一陣子.  就是簡單的微笑. 令我覺到這餐下午茶, 有額外舒服的感覺.

↓優閒環境, 優閒下午茶


--------------------------------------------------------------------------------------------
    而入夜, 又是煲了湯+ 煲粥, 我隔離果個就係咁, 一食開就會食同一樣野好多日都得.....每天, 問他想食咩, 他只答我 . 。。。「湯+粥, please!」

    所以, 我時常都話Brian 很容易養. 每天可吃差不多同款嘅食物, 他都不會話厭. 怪不得, Brian 細個時, 啲工人姐姐可以跟Brian 一段長時間, 都唔返菲律賓.  係Brian一家移民才轉用別一個.....現在, 那個工人姐姐.....跟到他而家(差不多20年)....都照做. 她還希望Brian早日回溫哥華....  繼續幫Brian 喎!! 哈哈~~


↓合掌瓜蜜棗豬搌湯 + 肉碎菜肉湯 + 咸蛋


10 comments:

  1. Shoppe @ Don Mills?
    [版主回覆09/12/2011 07:26:50]yes, 係don mills mall 裡面

    ReplyDelete
  2. 祝中秋節快樂! 明天會唔會請假休息?
    [版主回覆09/13/2011 05:47:11]靚芒:
    大家咁話,中秋節快樂, 當然不會請假啦!! 無依個必要, 而且,我不是太多假可以請. 要慳住用啲假架!!

    ReplyDelete
  3. 中秋節快樂!羨慕你個下午茶:雪糕呀!
    [版主回覆09/13/2011 05:47:12]Fion:
    大家咁話, 中秋節快樂. 。。。個下午茶是好即慶去食....杯雪糕配熱辣辣latte. 一 啖凍一啖熱, 感覺很好. 哈~

    ReplyDelete
  4. 中秋節快樂呀!
    [版主回覆09/13/2011 05:47:17]Mrs. Beauty:
    大家咁話, 中秋節快樂. 你會點慶祝你個中秋節?? 近來真的很少見你update blog. 你點呀!!! update 多啲啦!!

    ReplyDelete
  5. VICKY 祝妳同家人中秋節快樂 ^^
    [版主回覆09/13/2011 05:47:23]Jo姐姐:
    多謝你呀!! 大家咁話中秋節快樂. 你今天可以和你自製的冰皮月餅賞月了!!

    ReplyDelete
  6. 中秋節快樂呀! Brian 一定好專一長情!
    [版主回覆09/13/2011 05:47:24]May (Happy Girl)
    多謝祝福, 大家咁話, 中秋節快樂!! 你有無食到很多月餅呢?? .......Brian 都唔係樣樣野專一. 啲電子產品, 就換得很快了!!!

    ReplyDelete
  7. 我都屬於好易養型!哈哈。琴日上網摷LeCreuset,都係唔捨得買. 唯有喺你個 blog 度齋睇啦。
    [版主回覆09/13/2011 05:47:28]Angela:
    我都覺你容易養架!! Dondon 真識貨!! 哈哈~~~..............................其實, 我見到美國Le creuset 嘅用品, 個定價一般都便宜過加拿大. 有時,我都唔明點解, 加拿大好多野, 都貴過美國咁多. 你有無去美國啲outlet?? 有時Outlet 減起上黎, 啲Le creuset 好抵買架!!

    ReplyDelete
  8. 你杯飲品好似OK喎,早幾日去outlet, 見到 Le Creuset 呢個牌子係outlet,入去睇睇居然有discount, 不過實在太重,所以最終都無買。
    中秋節快樂!
    [版主回覆09/13/2011 05:47:29]Mrs. Wu:
    間飲品店, 都係第一次去, 飲品味道的確唔錯!!! ..............美國就好啦!! 有outlet 行, 仲有Le creuset, 我好羨慕!! 其實, Le creuset係重, 但用用下, 就唔會感覺太重. 可能, 習慣咗個種重......而我就覺好好用. 啲食物很快熟. 又耐熱. 我很鐘意用.................大家咁話, 中秋節快樂!!

    ReplyDelete
  9. 做 part-time 工作真的自由好多, 也少壓力...天天都可以是假期...!!
    [版主回覆09/14/2011 07:00:49]冬日:
    平時有正職架!! Mostly, 都係放假先有兼職. 但如果有啲繁忙時間,閒日都會做埋兼職的

    ReplyDelete
  10. haha~ Good wife!
    [版主回覆09/14/2011 07:00:48]空中少奶奶:
    Nice to meet you!!! 好開心你係度留意........ 你誇賞啦!!你咪咁講啦!! 我會面紅!!哈哈~

    ReplyDelete