Vancouver O Zone

February 23, 2010 (Tuesday)
   返咗黎多倫多五日了!! 寫blog 速度仍然緩慢.....哈哈!! 我連行李啲衫都係琴日先執返入櫃咋!! 好彩今次去八日溫哥華, 全部時間都stay 係溫哥華, 無話去第二度遠行, 所以, Brian 屋企個servant 幫到我哋洗埋衫, 我返黎多倫多就唔洗做太多洗洗熨熨嘅工作.....慳咗重功夫!

   就係因為八日入, 係溫哥華, 所以, 就周圍行下溫哥華, 感受冬季奧運氣氛!! 當地啲氣氛真係好熱烈架!! 街上人又多,個個身上都有啲物品係支持加拿大架!! 個邊冬奧氣氛好濃架!!!

   冬奧委員會, 特別粉飾溫哥華市, 有啲運動員場館附近, 會建築一啲參觀地方比遊人遊覽架!!!  某一日就去咗Ozone 行!!!!Ozone 好似係比運動員, or 有關冬奧工作人員集合嘅地方.  Ozone 附近都有場館作冬季奧運室內運動比賽場架!!  而Ozone 旁, 就會特別介紹加拿大出產物品, 同埋介紹加拿大內陸地方邊度好玩!!!!


   其實, 我啲記醒越黎越馬馬喇!! 係記到咁多!! 所以, 我成日催自己快啲記低啲野入blog 架!!記低咗, 第時係自己網誌check 返咪得囉!!

   每次, 提自己去完一個地方, or 臨瞓前都寫下blog, 記錄自己啲野, 我今次去溫哥華都有帶備電腦, 但日日都好多野做, 忙到無人信!!! 其實, 都係忙住同Brian 屋企, 去lee度去果度, 又去食下飯.....每到夜晚, 都令願休息下. 連電腦都無點開過!!  即刻梳洗, 就瞓!!!

   好喇.....講下Ozone 個日啲相!!!

↓係Ozone 前, 行下商場先, 室內商場成個中央天花都報滿加拿大旗幟....連出街見到啲燈柱都有加拿大旗架!!!0





↓到O zone 喇!!!0





↓依座building 係有部分奧運員工, 係依度運作冬季嘅工作......連座building 都貼滿楓葉0






↓Ozone 場館傍,  介紹加拿大產品, 或者介紹其他內陸嘅地方, 有啲推廣地方......會塔個仗幕介紹當地環境.  一去到就見到隻大公仔0








↓其中介紹Cariboo chilcotin依個地方,  當地就出名有木材, 所以, 成條木樹搬咗黎Ozone 現場, 比人簽名留念.  講真加拿大真係好大.....真係有好多地方都未去過0




↓依個介紹Tofino這個地方......就擁有好特別自然波浪, 岩玩滑浪啲人喇.....當地仲有海豚, 同埋適合釣魚添!!0





↓Ozone 仲有介紹加拿大出產嘅酒,我哋仲去飲下酒添!!0







↓用加拿大北面嘅雪塊, 做成壁畫0





↓冬季奧運口號" I Believe"﹐Ozone 現場有大電視比人睇冬季奧運賽事0






↓仲有啲花燈,.....但唔知點解係Ozone 會出現!!! !有理無理照影!哈哈0







No comments:

Post a Comment