Torch relay

February 11, 2010 (Thrusday)

 終於, 都到達溫哥華了!! 可能今次係冬季奧運, 所以, 今次好期待去溫哥華呀!!! 有啲興奮到係飛機都瞓得馬馬哋!! 落咗機就馬上和Auntie去食消夜, 飲紅酒......, 由於時差, 同坐夜機, 真係對眼僧足成日先瞓

↓在多倫多機場, 已經周處見到冬季奧運吉祥物!! 今次, 得三件行李, 平時要四件架!!哈! 0





↓係多倫多候機場又影下.另外張相係溫哥華候機走廊.....0







-----------------------------------------------------------------------------

  明天 (Feb 12)便是冬季奧運嘅大日子!!! 火炬已經越轉越近奧運場館了!!

   見個火炬轉係溫哥華市中心!! 便去趁熱鬧!!!  我哋四個(我, Brian and Brian 父母)已經霸到有利位置看火炬, 但自己部傻瓜機速度唔夠快, 火炬手又跑得快!! 所以, 我影唔到相!! 好彩, Brian有另一部相機影到咋!!!

   不過, 最意外驚喜係, 在火炬及煙花表演散場途中, 行行下見到一位跑完嘅火炬手經過,  雖然我唔知個火炬手係乜水, 但佢好好人, 竟然肯比我同Brian掂住支燒完嘅火炬影相!! 我哋影完, 真係好多人都排住隊話影!! 掂到支燒過嘅火炬, 好興奮!!! 笑住去食晚飯...哈哈!!

  期待聽日親身觀看冬季奧運開幕典禮!!

↓溫哥華市中心, 有個奧運倒數計時器....顯示仲有一日, 便到冬季奧運日子...連倒數板鄰近建築物也粉飾一翻  0







↓某大電話供應商品牌, 所以, 商業大廈外也油上品牌商標。 而另外張相係..我同Brian 在奧運倒數板影相. 証明此一遊 0








↓依個係速度滑冰手拉車......可以排隊坐上去影相, 但條隊好長!!!影人就算!! 0





↓路邊周圍都有啲板係講奧運...連巴士都有印奧運吉祥物 0





↓這個電話品牌, 去邊都見, 實知佢贊助冬季奧運啦 0




↓夜啲去看火炬轉送....在等途中影下相打發時間, 見唔到啲小妹妹等到好悶呀!!哈哈!!
0




↓火炬手終於到........0





↓今日又有煙花睇添!!0





↓行去坐車途中, 見到依個攞住長紙皮箱嘅火炬手....好好人肯攞支火炬黎比我哋影相,見唔見到支火炬係燒過, 火炬身係黑咗架!! 0






↓Yeah!!!比我哋掂到支火炬啦!! 0




↓之後,坐地地鐵攞返架車, 去食星馬泰晚餐!! 依餐好好味!!0






No comments:

Post a Comment