三妹's birthday

February 28, 2010 (Sunday)

    自農曆新年之後, 等到年十四, 我先返娘家!!! 比着以前, 實比人鬧都似!!  而且, 我自己仲私自book 咗機票去溫哥華, 之後, 先同屋企人講, 名意上話去溫哥華睇冬奧開幕禮, 其實自己個心, 有啲想出去行下架!!!

   但出奇地, 我今次咁做, 我父母一句聲都無話我之餘, 仲無將啲嬲氣, 投射係我啲妹身上. 我都唔知感謝上天幫忙, 定係感謝我父母個心終於開通咗呢??

   我屋企一家七口, 計埋我們的另一半, 真係好多人架!! 大時大節, 最好正日要到齊, 係限定時間一齊到齊, 的確好難架!  由其是現在揾食都幾耕難!  況且到齊之後, 就唔可以再出街街, 出街就等同作反.   所以, 我話搬離娘家住, 雖到周末就回娘家, 其實, 我啲行為已經係家中嘅壞份子喇!!

---------------------------------------------------------------  
   講返依個周末, 回娘家, 適逢係三妹生日,我身邊果個比較偏錫我個三妹, 所以, 早早買定生日禮物比三妹, 因為驚遲買無貨, 到時唔知點算嗎!! 而且, 生日喎!! 當然出去食餐好架喇!! 我哋去咗食越,泰, 日式自助餐!! 唔好以為咩都有得食, 啲食物水準會差, (因我食之前有咁諗), 但全部食物都幾好食, 真係唔差!!!  唔打唔撞食到好野, 真係好開心架!!!

   飯後, 就同屋企人打牌. 我屋企人好鐘意同我打牌架! 因為我唔識打嗎!! 成日唔覺意打牌比人食, 成個魚腩咁!! 試過幾次, 我打一隻牌, 三家一齊食湖, 都唔好話唔可怕! 所以, 我每次坐台打牌, 我屋企人仲開心過我!! 哈哈!!  今次, 打到半晚三點呀!! 打到人都呆咗! 

↓一早買定嘅三妹生日禮物.....仲刻埋名架!!       
opo




↓三妹話要同我哋影相
opo



↓三妹份生日禮物係一個電話套.....三妹開完份禮物已經即刻用
opo


↓食自助餐時,我懶影相, 影咗蝶魚生, and 啲雪糕 (黑色啲雪糕係芝麻雪糕, 好yummy)
opo



↓三妹男朋友帶咗附麻雀黎打!!!
opo




No comments:

Post a Comment