周末

February 8, 2010 (Monday)

   在剛剛過去周末, 返咗娘家過, 適逢三妹男朋友生日, 當然就買埋份生日禮物, 送比三妹男朋友啦!!

   三妹男朋友不流都同Brian 特別投契, 所以, Brian 在買三妹男朋友嘅生日禮物時, 特別擁躍.  

   近來, Brian迷上某品牌, 連送禮物比人, 都是想起這品牌. 現在, 搭觸這品牌嘅店鋪, 啲sales 姐姐都認得我們了!!

↓又是這間品牌做禮物
op



↓三妹男朋友and 三妹,.....仲有Brian and 生日主角
oppo



↓這個品牌------啤牌!!
op






↓這品牌是出自法國, 所以, Jack, Queen, King, 係用法文架! 所以, 玩初期要思考清楚先出...哈
opop



   返去娘家, 必定飲到好多料嘅媽咪靚湯, 同埋 享受到媽咪啲餸菜.  每次, 都係唔覺唔覺食了好多食物落肚。

   飯後, 同媽咪一齊補啲穿 "弄" 襪. 都唔知點解我娘家有咁多襪會穿......哈哈!! 媽咪教我縫襪嘅特別方法. 補完仲唔多覺補咗. 真神奇!!  但當媽咪教我補襪時,  我突然感覺, 好似細個時, 媽咪教我寫字咁.......好親切呀!! 哈~

↓一碗湯有好多翅......仲有媽咪飯餸
opo



  夜少少, 同三妹, 三妹男朋友, and Brian 玩鋤大D, 當然可以用副新啤牌玩啦!!! 副特別品牌啤牌, 真係玩咗幾個鐘都無變到型. ........玩到半夜, 仲去咗咖啡店飲野, 傾計添!!! 又係零晨4am 先捨得瞓

↓在24 hours 咖啡店傾計
opo


   每次, 返去娘家, 見出開街, 就會唔覺意買啲野, 況且, 又就黎去旅行, (其實, 我去溫哥華, Brian 返屋企)見每次去襯旅行, 都比較多時間接觸戶外, 買定支cream 黎渣下!!! ......開始化妝之後, 消費係護膚品特別多添........ .

   又係行行街....見到無線免提減價, 又買多兩set, 攞返去溫哥華....因為, 溫哥華都開始渣車時, 需要用免提, 才能講電話了!!

   每次, 返媽咪度實會去飲下茶, 現在, 臨近歲晚, 酒樓啲侍應見人就sale啲年糕, 蘿蘿糕, 講到一定要sale 到為止.......見依間酒樓, 每次幫襯, 都好快有張大臺比我哋一家人,........ 所以, 便買咗盒賀年禮盒, 順便攞返溫哥華食囉!!!

↓試新cream and 兩個免提
opo



↓賀年禮盒
opop




3 comments:

  1. 1 1 1 1 1 1 1 1
    Happy belated Birthday to your 三妹 boyfriend!!!!!
    the card is very nice ...
    [版主回覆02/24/2010 09:48:00]表叔公:    ~多謝你對三妹男朋友嘅祝福呀!!!    ~我哋平時好多時都同三妹男朋友玩埋一堆, 而且,三妹男朋友都幾喜歡玩埤牌架!!所以, 就送比佢做生日禮物囉!!! 三妹男朋友收到之後, 又同我哋一齊玩, 所以, 大家齊齊都好開心架!

    ReplyDelete
  2. LV有出o卑牌架?你唔講真係唔知呀!
    我都係用緊里隻Olay cream,覺得幾好呀!咁既價錢有咁既質數,真係幾好!
    玩得開心d啦!
    [版主回覆02/24/2010 09:52:00]Mui:   ~有架!!! 有啤牌架!! 而個品牌仲有麻雀添!! 哈哈!! 好彩我唔好麻雀, 如果唔係Brian 會買架!!   ~依隻cream 我都用咗一段時間都幾好用架!! 而且, 價錢都ok!! 都幾好!!   ~我曾聽你講同其他blog 友都提及過依隻cream.....見你都用開, 我都想試下囉!! 哈!   ~我返咗黎多倫多啦!! 係溫哥華真係玩得好開心!! 有啲唔捨得返黎添!! 個邊啲天氣真係一流呀!!

    ReplyDelete
  3. Your sister looks very much like you in this pic. We like to buy Vuitton wallets for gifts.
    [版主回覆02/24/2010 09:52:00]Mrs. Tin Tin:   ~我同三妹係某角度算同我少少似樣, 但好多人話我哋五姐妹每個人有一個樣.....哈哈!!   ~你都係買Vuitton 物品比朋友架!! 我都覺送依個品牌比朋友都幾得睇架!! 而且,你係法國, 買依個品牌, 會唔會無依度平啲架??   ~你決定咗係市中心買屋, 定係市中心外買屋呀??我鐘意住市中心架!! 什麼都方便啲!! 我第時老咗都會選擇住市中心架!!! 因為我同男朋友都喜歡熱鬧啲! 而且我哋好怕要駕駛好耐車先到自己想到達嘅地方架!! 因為唔想浪費時間在交通上!! 令願用駕駛時間比自己享受仲好啦!

    ReplyDelete