冬季奧運撈飯

February 25, 2010 (Thursday)    一返黎多倫多嘅第一個工作天, 就落起大雪來!! 幸好, 係坐公共交通返工, 唔洗渣車, 唔洗用多倍精神渣車......但條西褲又比地上啲化學鹽, 染白晒!!

    最近, 每日都離唔開睇冬奧, 捕係部電視, 日日睇, 連重播都照睇多次, 連飯都冷得煮, 係放工時, 經超市, 就咁買啲現成食物, 焗一陣就開飯....而且, 又有ice hockey (Women and Men), Bobsleigh and Alpine skiing   比賽, 進入白熱化階段,  點都要買啲finger food 黎趁下個比賽啦!!!  所以, 依幾日都無飯到肚, 睇電視都飽, 哈哈!!

↓落雪........落到個天都檬晒0












↓Men's hockey 比賽.....睇下睇下, 另一邊嘅兩人Bobsleigh 分別比加拿大攞咗金and 銀牌呀!! 加拿大好少一次過係同一比賽連攞兩個獎  (Double Medals)0











↓最開心見到加拿大旗係中間0






↓睇冬奧嘅食物.....有花生, 啤酒0





↓雞翼, 炸雞條, 菜湯0






↓炸雞件0





↓麥皮 and 薯片0







3 comments:

  1. 好在你用啤酒送呢啲Snacks咋!咪熱氣到不得了!
    哈!我以前都喺Toronto讀過書架,返咗HK成十年嗱!我都想返嚟行吓!
    [版主回覆03/06/2010 07:07:00]靚太:   ~雖然啤酒都話可以抵熱氣, 但飲多杯個肚腩凸咗出黎喇!! 而家, 我唔知係咪新陳代謝比較慢. 好容易有肚腩!!! 哈哈!!! 不過, 睇奧運好興奮!! 四年一次, 算喇!! 哈哈!!    ~你以前係多倫多人, 又咁岩架!! 我08年尾先返過香港行, 但再對上一次返香港係十年前, 雖然, 我大部分時間係加拿大, 但我都係好鐘意香港架!! 成日都等時間想返去行!!!    ~人就係咁, 當身處香港就掛住加拿大, 但調返轉, 我係加拿大就掛住香港!!

    ReplyDelete
  2. alot of finger food wor.....
    [版主回覆03/06/2010 07:07:00]小col:   係呀!! 咁finger food 先襯到睇奧運比賽嘅氣氛嗎!! 而且, finger food 比較方便啲整.

    ReplyDelete
  3. *開心幸福PooH*5 March 2010 at 09:50

    食零食都飽晒lu!!!!
    [版主回覆03/06/2010 13:54:00]開心幸福pooh:   你講得無錯!! 哈哈!

    ReplyDelete