Closing

February 28, 2010 (Sunday)

   嘩!!! 最後一日冬季奧運, 又咁岩係美國同加拿大ice hockey 大比併, 贏就有金牌.

   而 Ice hockey 不流都係比美國贏晒架喇!! 前兩屆冬奧嘅ice hockey 都係比美國攞咗個金牌架喇!! 

   但今次溫哥華舉辦冬奧, 加拿大人情緒特別高漲啲, 而加拿大啲運動員又好博命比賽!!  所以, 今次, 冬季奧運, 加拿大攞嘅金牌數量, 已經多過美國. 以加拿大黎講, 冬季奧運有咁嘅成績, 真係好威水架喇!!

    到最後, 加拿大ice hockey 真係發揮水準, 打破歷史贏咗美國, 加拿大取到 ice hockey金牌.  加拿大人對hockey 不流都好熱愛, 仲贏咗美國喎!! 所以, 加拿大贏到依面金, 更加有特別意義喇!! 所以, 贏咗hockey 金之後, 幾多人自發性, 上街慶祝呀!!! 我居住downtown, 係自己居住個單位, 聽到幾多歡呼聲呀!! 啲車又係咁響按.......雖然, 係好嘈, 但我好鐘意依啲喜悅聲!!! 

     啲自發性上街慶祝嘅人越夜越多, 警察仲封咗成幾條街, 比市民癲!!! 我見到加拿大打破舍命贏取ice hockey 金牌, 我都好高興, 高興到喊添!! (我係咁架喇!! 好容易流眼淚)

↓係電視影到啲市民贏咗 Ice hockey 金牌啲喜悅0





↓最後, 張相, 見到Eaton centre 門口條十字路口, 迫到幾勢利........全部都慶祝加拿大贏到Hockey 金牌!!0






最後, 加拿大獎牌磅排行第三, 總共有26 面獎牌, 如果只計金牌, 加拿大係第一位, 有14 金.0


1 comment:

  1. 嘩!Eaton Centre門口迫爆人呀!好犀利呀!加拿大人今次威哂!
    [版主回覆03/11/2010 09:08:00]靚太:   ~你都仲認得Eaton centre 呀!!   ~係呀!! 啲人真係個個自發性上街慶祝!! 人多到不得了!!   ~估都估唔到今次加拿大會咁叻, 贏咗漂亮嘅一仗架!! 哈哈!!

    ReplyDelete