Weekend + 我渣TT 仔仔

July 4 (Friday)
    
    無驚無險又到weekend 喇!! 今個星期可能有一日係放咗Canada day, 所以, 覺得Friday 特別快到!! Friday 一放工, 就同Brian 行下Future shop (類似香港豐擇)..., 我都唔知有咩好行, 哈哈!! 行完Future shop, 見隔離有間賣hotdog 店仔, 就係度食埋dinner....食依啲hotdog and 薯條bring me back 讀high school (中學)時嘅風味, 係high school cafe, 多數食埋啲咁嘅野!!

Brian 幫我order 緊hotdog and fries 呀!!! 我哋dinner 就係食依啲野喇!!


  


    食完hotdog dinner, 我仲同Brian 去starbucks 飲野添!! 我哋依排對starbucks 情有獨中, 食完野, 要飲下Starbucks 先開心!! 哈哈!!! 但我又唔介意去依間coffee shop喎!! 因為依間coffee shop 啲冷氣, 一定唔會話開得細, 有時,我直情覺依間coffee shop, 好涼添!!! 不過, 依間coffee shop 好識做, 成日擺幾張抬係門口, 夏天啲人仲意晒太陽,又得! 外國人好喜歡晒太陽架!! 我好怕黑...有大太陽,...唔坐patio 架!!

    飲完野..Brian 叫我渣TT 仔仔返屋企, ...我真係流晒汗,  因為, 我好耐無渣車, 成半年...但我點都要渣架喇!! 唔通係加拿大唔渣車咩?? 好唔方便架!! ...所以, 見天氣都ok...咪渣TT仔仔囉!! 順便模熟仔仔啲油門, 之如似類嘅野!! TT 仔仔出世半年, 我都係第一次渣 TT仔仔咋!! 平時幫下Brian 轉下波就有....自己控制成架車運行都係第一次....渣完先知, TT仔仔都唔係好難渣!!! 隻腳要輕力啲...就得!!   

Brian 去咖啡店飲野之前, 仲係咁check email...係咪有咁多mail 呀?? ...去到coffee shop, 我哋坐咗出面...因為太陽落咗山, 坐patio 位仲舒服! 望野都可以望多啲! 我飲Lemonade, Brian 飲double shot 凍咖啡



我開始渣TT 仔仔喇!!我個樣係咪好驚呀!哈哈


July 6 (Sunday)
     依個Weekend 唔係話好忙...,係星期六Brian 去買咗個desktop 電腦, Brian 忙住set up 電腦囉!!依個weekend 係Brian 晒精神啲, 我幾休閒架!! 哈哈!! 其實, 屋企得我哋兩個人住, 但有三部電腦囉!! 哈哈!! 唔緊要喇!! 因為價錢都ok!

   講返搬電腦, 當我開大門比Brian搬電腦返屋企時....我隔離再隔離個鄰居(老女人), 咁岩拖狗經過, 依個鄰居平時係電梯已經"料"人傾計...我開大個門時, 仲伸個頭入黎我屋企, 又同我傾計, 又講咗個故事比我知...叫我捐啲唔要嘅物資比有需要嘅人!! 我謂有話: 「好喇....我會摷啲無用野捐出去架喇! 我要幫Brian 手喇, Bye bye」!! 依個鄰居其實好有心...個人ok喇!! 但就"八" 啲囉!! 好多野講架! 有時趕時間好怕見到佢!! 哈哈!!
 
   Brian 成個weekend 忙電腦, 我係屋企無無料料...煮咗個似樣飯...哈哈!! 我成日星期先洗一次米...哈哈!! 平時食sandwiches...食pasta又一餐!! 完全唔似樣......好彩, 買desktop 電腦之前去咗超市入貨...所以, 我可以係屋企有好多物資比我煮飯, 唔洗自己出街買餸!!!
  
我餐似樣dinner.... 另外張相, 我係屋企食薯片時, 攞啲薯片黎玩, 啲薯片幾大塊, 哈哈!! 但我就係因為食chips 而喉嚨痛囉!!


9 comments:

  1. heheeeee我都成日飲starbucks ka....真係唔飲成日都心思思ka~不過而家真係愈黎愈貴~ 你真係要間唔中渣下車呀...吾係會生疏晒ka....你蒸絛咩魚黎ka? 咁肥嘟嘟ke~wakakaaaaa
    [版主回覆07/13/2008 00:14:00]天使BB:    ~我反而覺加拿大啲starbucks...無以前咁貴! 可能, 我以前唔識order 喇!! 哈哈!! 其實, 我多數去starbucks 都係飲brew coffee 咋!!! 但飲開就上癮, 飲其他牌子就好似唔係好岩!!    ~我真係要渣多啲車!! 因為係外國唔渣唔得, 學你話齋唔渣真係生蔬...襯而家天氣好啲...我會多啲渣車!!   ~條魚叫鯽魚....我哋其實好喜歡食魚架!! 所以, 買大條啲唔洗爭,哈!!

    ReplyDelete
  2. hahaha...我都係呀...如果我老公係到佢實會係driver..所以我都好少渣車架~ 不過我自己都好鐘意渣車所以我天氣好就會渣架車周圍兜風架喇
    [版主回覆07/13/2008 00:18:00]睛天娃娃:   Brian 係比較喜歡開車, 所以, 通常他係driver....但而家天氣好返啲...我都要渣下!! 唔想生蔬!! 哈!! 你好勁呀! 喜歡周圍兜風, 講真, 我無必要都唔想渣車...因為成日都唔知架車泊邊!! 因為我依樹越來越少車位泊...好麻煩!

    ReplyDelete
  3. 可能我唔飲咖啡喇,所以唔會幫襯starbucks~~~
    [版主回覆07/13/2008 00:20:00]V&M:   我以前都唔飲coffee 架!! 點知一飲就上癮喇!! 哈!

    ReplyDelete
  4. 咁你要多d開TT仔啦!~....
    [版主回覆07/14/2008 10:01:00]小威威:   我會架喇!!

    ReplyDelete
  5. Fatgarfield 肥加菲10 July 2008 at 10:03

    You really looked quite worried behind the wheels!  But you're good, because I don't know how to drive manual ga.
    [版主回覆07/14/2008 10:04:00]Fatgarfield:   咁我第一次渣TT 仔仔嗎!! 所以, 咪驚啲囉!! 哈哈!! 其實, 而家啲manual 唔難渣架!! 而家係電腦控制個clutch 架!

    ReplyDelete
  6. 我都好耐無食 hotdog喇
    [版主回覆07/14/2008 10:06:00]心樂:   你好似我食啲野, 你都話好耐無食....哈哈!!

    ReplyDelete
  7. 你隔離屋個女人又幾八卦,我都好怕人咁熱情,哩佢又唔係,唔哩佢又好似好冇禮貌咁 !
    喉嚨痛試吓飲蜜糖水啦,好有效架 !
    [版主回覆07/15/2008 01:36:00]高貓貓:   ~咪係囉!! 有時做得鄰居就費事面左左喇!! 個隔離女人係八...但我都會同佢係咁二講兩句...哈哈!!! 好彩其他啲鄰居都好nice!!   ~你有心喇!! 我喉嚨痛問題已經好返喇!!! 我以前係飲開蜜糖水止喉嚨痛, 但可能依排熱, 我食涼粉...都ok...!!!

    ReplyDelete
  8. Vicky: ~間賣小食既屋仔真係好似返學時d小食部呀!但個薯條係 咪落左好多black pepper呀?咁黑既? ~Starbucks你地都係佢既長期客仔,係你個Blog度,其實都大 大話話出現過好多次架啦,可想而知你地既鍾愛程度啦!夏 天坐下出面都好架,吹下風丫嘛(如果有既話),我就唔同你, 我好鍾意晒架,覺得好似健康d! ~你咁耐無開車當然有少少驚啦,但有Brian坐你隔離,你應該 都有一百個放心,可能佢仲擔心過你添呢...:P ~雖然耐無煮Chinese餐,但你都煮得見得人呀,你成日焗cake食, 真係食cake都已經可以當正餐啦,難怪你成個week先煮到一餐 正式既Chinese野!  
    [版主回覆07/15/2008 02:01:00]陶陶夫人:   ~我哋依邊會有好多依啲小屋賣hotdog, burger, fries 依啲fast food!! 即買即整, 熱辣辣...都幾好食架!!! 我依邊喜歡食fries with gravy!!! 你見到啲薯條上面黑色啲汁係gravy (調味肉汁)黎架!!! 同薯條一齊食, 簡直perfect!! 哈哈!! 有啲人會要求係gravy 上面加cheese...味道仲好味...但就好高脂囉!! 哈!!   ~你真係我長期fans...留意我哋喜歡飲咖啡, 飲咖啡係最容易嘅娛樂, 所以, 我同Brian 都會去飲咖啡當一個節目,順便relax 下!!  我坐咖啡店...可能會看看書or 雜誌架!! 之後, 同Brian 一齊discuss 下啲新聞野...就一日...哈哈!!! 但我好怕黑...所以, 坐出面一定要等太陽落山...我晒黑就好難白返架!!   ~你真係明白我哋...我渣車Brian 係好驚架!!! 就算我以前成日渣, 他都係好驚架!! 不過, 唔緊要喇!! Brian 都係想我渣車緊慎啲..哈!! 我冬天話想渣車, Brian 會眼特特架!!話個心...咁寒過啲天氣...哈哈!!   ~我平時煮飯好求其, 煮下啲pasta 又得,or 煮下湯粉,整下啲sandwiches 又當一餐, 好簡單......因為平時放工好攰,...而且, 天氣熱..(焗),食啲清淡野就算!! 我煮chinese 野....都真係好得閒先煮...哈哈!! 除非冬天喇!! 有餐飯落肚先好啲!!!

    ReplyDelete
  9. 睇到最尾你張相好好笑......
    你都話學咗揸車, 喺香港真係唔容易養車, 所以我都無學到, 我好細個時真係想學架....但無錢買車,所以都係唔學啦....
    其實d路夠闊就唔怕撞車喎....哈哈.........同埋TT仔仔性能好就更加容易揸啦, 我都好想揸吓呢....
    今餐真係咁豐富喎~~~有魚, 有蝦仁炒蛋同埋方碟嗰碟唔知係咩~~~似餃子.....唔錯吖
    [版主回覆07/15/2008 02:25:00]細細粒:   ~我依日買報紙時,見薯片大減價, 我買咗幾包薯片返屋企...係咁食, 係咁玩, 啲薯片仲好大片, 所以, 叫Brian 同我影返張薯片相囉!!!   ~我唔移民, 我夠年齡都會學車架喇!! 因為我daddy 係香港都渣開車, 我daddy 到而家係香港都仲有渣車...而係加拿大, 渣車簡直係必切性添!!! 我一到16歲我媽咪好急不及代叫我考車牌喇!! 咁我媽咪唔洗渣車囉!! 可以做乘客!! 不過, 學車係多一門手藝, 學咗無壞, 要用時就好快上手!!!   ~我而家住市中心, 工作又係市中心...交通好方便, 如果渣車泊位仲貴喇!! 所以,我少渣車... 但如果要我渣都ok...只係要少少時間適應TT 仔仔個油門啲力度!!! 因為TT 仔仔要細力啲踏油門先OK...唔會超速!!   ~我夏天之後, 好少煮餐似樣飯, 因為, 時常都無咩胃口食野!! 我求其整Pasta,or 湯粉or 三文治又一餐!!...你估得無錯,...細蝶個蝶係餃子, 蝦仁炒蛋個蝶係有生菜墊低架!!!  

    ReplyDelete