第二次blog 友約會

July 30 (Wednesday)

      一個月裡面, 我就已經有第二次blog 友約會喇!! 如果比Brian 知, 我又同blog 友食lunch, 一定又話我勇敢架喇!! 哈哈!!  今次, 係約咗blog 友, Kitty 去食lunch...我哋其實都居住係同一區, 而且, 工作地點也是同一區架!! 最好笑係, 我哋大家都成個"c9" 咁, 最喜歡講市面上有咩平野賣 or 留意市面上嘅贈品 !! 我哋兩個完全唔介意, "c9" 依個舉動添!!  做格價"c9" 真係一啲都唔容易架!! 哈哈!!
 
       其實, 今日, 一朝早就落好大雨...落到嚇親我, 好彩lunch time 又停咗雨, 仲出太陽!! 所以, 依個約會好順利!! 唔洗膽傘咁"倫盡"!! 

       依次blog 友約會無上一次咁緊張... 可能係第二次喇!! 哈哈!! 今次, 我哋約會地點, 係公司附近間chinese 樓上鋪食點心!! 我差啲忘記有依間chinese 食店, 我曾幾何時, 都同Brian 黎過依間chinese 食店一次!!! 係Kitty 提起, 我先記起這間chinese食店原來係我左右!!    ...我一見到Kitty我就認得佢喇!!  我哋離遠見到大家, 都已經打晒招乎!!  ...我覺Kitty 真人仲瘦過上鏡好多呀!! 份人好nice, 同埋我覺她好爽朗, 為人好親切! 我哋成餐lunch 就係咁傾, 係咁食添!!哈哈!! 真係好開心!!  而且, Kitty 仲好細心, 知我喜歡空氣清新濟, 當然為我準備空氣清新濟作我見面禮物喇!! 仲有一大堆好有用coupons 比我!!! 真係好實用呀!! 多謝晒!!  而且, 仲令我平凡嘅lunch 變得精彩!!

      我從來都無想過!!係blog 可以識到朋友!! 好似今次, Brian 去咗旅行, 個個blog 友都爭相同我係網上傾計, 我知個個blog 友好關心我自己一個人生活會唔會唔慣!! 也怕我太掛念Brian...自己一個人係屋企會悶, 係屋企發毛!!  其實, 真係好榮幸認識到你哋, 原來, 寫blog 都可以有咁美麗嘅收獲!!

第一副相, 我and Kitty...其實Kitty 年記都係大我三妹一年!!! 我仲比Kitty 叫我做姐姐添!! 哈哈!! .第二張相...係我哋 lunch 嘅食物!! 對"V" 手係Kitty 架!!



Kitty 為我準備的見面禮物...全部都好實用呀!! Thanks, Kitty!! 如果有免費贈品or 有野平,我哋會互相通知架喇!!


13 comments:

  1. 邊個Kitty? 好肥o個個?
    [版主回覆08/01/2008 16:49:00]Kitty:   ~又肥又黑果個咪Kitty 囉!! 我講一次咋!! 你分唔到邊個Kitty 就算喇!! 哈哈!! (以上,我全部講笑...講相反詞呀!!唔洗angry! )   ~同你食飯好開心!!! 由其事同你傾完計,覺得自己好似外國人呀!! 唔似chinese 囉!! 哈哈!

    ReplyDelete
  2. 我第一
    [版主回覆08/01/2008 16:45:00]Kitty:   yeah....第一!! 點解你依排成日第一架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 如果係女仔就唔怕既,Brian點會話你啫~~~哈哈........blog友仔食飯唔洗緊張啵,我諗你下一次再有Blog友聚會一定唔會再緊張嘞,都第三次Lu~~~
    [版主回覆08/01/2008 16:52:00]V&M:   ~我係Blog 啲人多數都係女仔睇架!! 我自己都唔敢同男blog 友單獨出街喇!! 哈哈!!   ~希望,我遲啲blog 友約會, 會有你份喇!而且, 唔會緊張喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  4. hello!kitty話佢下午同你食飯,唔同我msn呢.
    [版主回覆08/01/2008 16:55:00]Edison & Cherry:   ~Nice to meet you !! 我霸咗你個Kitty 添!!哈哈!! 我如果係msn 見到Kitty﹐我提Kitty 同你msn 多啲喇!!   ~我記得上次Edison 唱生日歌比Kitty 聽呀!! Edison 好cute!!

    ReplyDelete
  5. 我都覺得第一次既blog友見面會好緊張,不過第二次又會好d。
    Brian番左黎未呀?
    [版主回覆08/01/2008 17:00:00]Mui:   ~原來你第一次同Blog 友約會都會好緊張架!! 我上次係Moxie 見你...我都好緊張架!! 坐地鐵時都諗下啲blog 友會係點!! 哈哈!! 但上次見到你哋, 覺得同你哋好投契!! 好開心!! 到依家都記得!!   ~我發覺個個blog 友都好關心 Brian and me!! 多謝你呀, Mui!! Brian 仲有五日就返!! 好快就返架喇!!

    ReplyDelete
  6. 你哋個樣又一D都唔似C9 ,何况你又未結婚,做セ爭住認C9?!格價係冇分年紀架!
    Blog 又眞係可以識到D自己圈外慨人,令到呢個世界拉近咗咁!
    [版主回覆08/01/2008 17:07:00]高貓貓:   ~雖然, 我未結婚, 但我啲舉動似c9 呢!! 好似電視夜晚播個套"師奶乓團"啲人咁, 見平就幫自己出貨...哈哈!!   ~我真係估唔到blog 令我識到咁多野,而且識到好多人!! 有時, 覺得自己真係見識都深咗!! 哈哈!好似, 你上次去美國...我一問你過海關啲野, 你都即刻回覆我, 等我去美國玩都淡定啲!!

    ReplyDelete
  7. 哈哈!~.. 下次我去加拿大搵你呀!~...
    [版主回覆08/01/2008 17:09:00]小威威:   哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 嘩~~~你好多禮物收呀~~~
    [版主回覆08/02/2008 11:52:00]Bobo de Licious:   係呀!! Kitty 好客氣呀!!送咗幾多禮物比我!!!全部都係實用野,...我有排用!! 哈哈!

    ReplyDelete
  9. 同得一次 blog 友見面 又就陸續有來架啦 ~~~
     
    [版主回覆08/04/2008 09:17:00]畫:   我都覺係!!! blog 友活動會不段有黎!!哈哈!! 只要時間夾就得!!

    ReplyDelete
  10. 咁搞笑呀, 送咗d coupon畀你既?
    不過你都咪話, 而家通脹咁厲害, 香港好多c9都會團購, 我覺得係好架.......睇吓有無機會參與吓
    [版主回覆08/08/2008 14:20:00]細細粒:   ~我覺送coupons 仲實用喇!! 我去超市買野, 可以減到$1-2 我覺好減咗好多架喇!! 哈哈! 而且, 依家啲產品越來越貴!! 雖然, 而家加價話加少少, 但少數怕長計, 減得$1就得$1....   ~c9團購, 會唔會有人收咗錢, 之後走咗人, 無買到啲產品返黎架!! 所以, 你如果有"團購"都要小心啲!!!

    ReplyDelete
  11. Vicky: ~你人綠真係好呀,個個都約你出黎,又個個都爭住同你msn,Brian知道一定替你開心,因為網上真係可以搵到真友誼架! 其實約blog友見面真係一個好好既經驗,你諗下,依家日日都返工,仲邊有時間識新朋友丫,個係blog就唔同啦,人人都會睇大家既blog,起碼大概知佢既背景先啦,咁出到黎都有個概念同話題呢! 你地真係好好好有心呀(一定要用三個好字)送出黎見面禮個個都咁有心思,你真係好幸福呀Vicky!
    [版主回覆08/08/2008 14:31:00]陶陶夫人:   ~我都覺係讀書時, 係比較容易認識到朋友, 但當長大後, 真係想識個朋友都難, 但識到朋友又點...啲朋友唔係知心and 關懷大家個隻呢!!! 所以, 我好lucky 係blog 上面識到各方唔同嘅人!! 而且, 個個都係好好!! 你都係呀!! 你都專登同我msn...多謝你呀!!   ~其實, 我好開心...啲blog 友好明白我, 知道我需要什麼...連見面禮都係我平時用開的產品!! Blog 除咗帶給我友誼仲帶給我 美好收獲!! 如果, 我而家係工作上識人, 都唔知我做到幾時先會識到依啲人喇!!

    ReplyDelete
  12. 見見blog友可以增進感情...都不知幾開心~
    [版主回覆08/08/2008 14:34:00]睛天娃娃:   係呀!! blog 友日日睇住大家啲網誌!! 講真, 個句blog 友, 有時明白我仲多, 仲好識關心我...依點我係寫blog 的得着!

    ReplyDelete
  13. 我上次睇電視有講呀, 係一個網站自己做搞手, 應該無問題, 不過我仲未試過呀!

    ReplyDelete