自己耍樂

July 21 (Monday)
   Brian 去咗旅行之後, 就成日都落雨, 仲要行雷閃電嘅雨添!! 都唔知係咪個天係度考驗緊我, 自己一個生活得唔得!!...哈哈!! 其實, 我都無話一個人生活唔慣....我以前未識Brian 都係一個人住架喇!!  但同Brian 生活咗咁耐, 唔多唔少都唔捨得Brian 去旅行咁多日!


  係星期日July 20,我好似平時一樣一起身就落街買報紙, 見出開街行就...行埋書店...行埋超市...自己一個周圍望, 周圍睇!! 又買咗啲野比自己, ...返到屋企又煲台劇, 煲到食晚飯時間都唔知添!! 又自己上下網, 咁就一日喇!! 自己一個都唔係好難渡過!! 但就無人同我傾計囉!! 哈! 好彩, 有啲朋友知我一個...專登上msn 同我傾計...感覺我身邊都好多人關懷我! Thanks.

arrow-triangle_yellow_b.gif image by vickyngkiki
我就係買咗本雪糕書比自己...因為我最喜歡食雪糕, 無理由自己個書櫃無雪糕書㗎!!所以, 見到有用雪糕書食譜書就即買
DSC02680-1.jpg picture by vickyngkiki
DSC02681-1.jpg picture by vickyngkiki


arrow-triangle_yellow_b.gif image by vickyngkiki
自己一個食dinner, 真係一切從簡, 其實Brian 買咗好多野放入雪櫃, 我蒸熱 or 煮熱就食得!! 見有frozen 素菜包,就蒸黎做dinner, 加個罐頭湯就一餐
DSC02675-1.jpg picture by vickyngkiki
DSC02674-1.jpg picture by vickyngkiki

1 comment: