換言一新

July 23 (Wednesday)

       講返星期二先...我成日都發覺自己部電話成日都無電!! 我依排都只係check email...都會咁快用晒啲電!?  後尾我先發覺原來個charger
equip-Plug-2-icon.gif image by vickyngkiki
 
equip-Graphite-USB.gif image by vickyngkiki
係差唔到電架, 個charger傻傻哋, 咁我諗住Brian 平時做開電話買賣, 屋企實有一個extra charger 架喇!! 點知都揾唔到...所以,咪走出街去買囉! 買charger 條路都唔係好遠, ...但就經歷咗落大雷雨
weather-raining-1.gif image by vickyngkiki
and  一個好晒嘅大太陽
weather-sun-1.gif image by vickyngkiki
囉.....依個買charger 之旅..真係攰死我喇!!

           
edge-pink-flower-3.gif image by vickyngkiki
edge-pink-flower-3.gif image by vickyngkiki
edge-pink-flower-3.gif image by vickyngkiki


       返到屋企, 見到自己屋企度門, 唔同咗喎!! 原來, 係整咗個銀色kick plate 喇! 早倫都收到大廈通告話要整架喇!! 今日到我依層整喇!! 度門係咪美觀咗啲呢?? 其實, 我都唔知依塊kick plate 有咩用途?? 大廈話要加個kick plate ...咪有得佢加囉!! 講真, 我座大廈年年都話有工程
equip-Tools-icon.gif image by vickyngkiki
equip-resvolution.gif image by vickyngkiki
整架喇!!  整個陣時, 我成日都覺好唔方便架!! 又唔可以用"里"又唔可以用"露", 但每次工程完結, 我又覺好正喎!! 因為攪到座大廈又新晒!! 好有美感!! 今年大廈話要換晒所有啲門, 我聽師兄講 (大廈委員會啲人), 話會有度門, 唔洗用手都開到, 就算隻手攞住幾袋超市袋, 只要身上有密碼卡就會自動開關門...講到好似好高科技咁, 夏天完結時, 工程就完成...到時等我試下喇!!

arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
 我家度門...嘅之前and 之後, 係多野塊kick plate囉!
DSC02676-1.jpg picture by vickyngkiki
DSC02678-2.jpg picture by vickyngkiki



     係blog 度識咗個同區居住 and 同區工作嘅blog 友!! 她好好人架!! 返工又同我msn, 放咗工又msn 我, 可能真係怕Brian 唔係我身邊, 會悶喇!! 就係依個blog 友話我知, 話某大商場
house-shop-4.gif image by vickyngkiki
有免費贈品送, 我咪走去攞囉! 係人都攞....我又唔執輸先...哈!  攞完贈品之後, 自己順便行一行商場囉!! 周圍鞏下... 點知行行商場有人派Granola bars...係人經過都有. 多數係想宣傳喇!! ...真係估唔到, 行唔夠一個鐘頭商場, 銀包都無開, 就可以成袋贈品攞返屋企!! 哈哈!!

arrow-t-pink.gif image by vickyngkiki
 藍色個袋係女性用品黎架!! 所以, 影個紙袋算喇!! 另外張相, 就係行行下商場啲公司宣傳嘅贈品 and coupons 囉!!
DSC02677-1.jpg picture by vickyngkiki
DSC02679-1.jpg picture by vickyngkiki


**好多謝好多平時較少上網嘅朋友and blog 友(你哋自己知邊個,我唔講名喇!), 大家都知Brian 去咗旅行, 我可能會悶, 所以, 會上網陪我, 特登留多啲言比我, 你哋真係對我好好呀!!

1 comment: