返一日,放一日

  ** 依篇blog 一早寫好, 但因為yahoo blog 早排傻咗, 又成日要我sign in, 點upload 相呢, 所以, 我到依家先post 依篇文章出黎!!

June 30 (Monday)

   好開心, 因為返一日工, 就放假喇! Yeah! 七月一號係加拿大國慶, 我知好多人都請埋依日June 30 號, 變super long weekend, 但我同Brian 都無咁做, 而且, 依日返工都唔係好洗做野,( 因為啲人請晒假咁濟) 還掂無野做, 都費事浪費一日假期喇!! 行行企企又放工,....哈! 我同Brian 放咗工, 都即時走咗出街行!! 首先去交易電話先, 之後, 見交易地方咁近Vaughan mill mall (商場名稱), 就去行街喇!! 還掂好耐無行依個Mall....我入到去...好多鋪頭都on sale...我都買咗啲廚房玩具返屋企囉!!!

就係行依個Vaughan mill mall, 我屋企離依個mall 好遠架!! 所以,襯經過,一定唔放過行依個Mall 嘅機會!! 我係依個Mall 行仲有收獲添!! 哈哈!!! 有hello kitty 蝶,廚房剪刀,電話手繩,and 長型pan----我買完長型pan都唔知有咩用途....哈哈!!見平就買....



   我係Vaughan依個地區, 真係唔係太熟...行街行到攰...想揾個地方食dinner, 但又唔想食food court......但唔太熟地方點算喇!!又唔想渣車返屋企附近先食dinner...係依個時候,  我突然間,想起有個blog 友, 話係依度附近有間越南食店都ok...我就係依個Mall 附近兜....真係揾到間越南食店....食物味道唔錯,blog 友無介紹錯!!..依間食店仲有賣,...我好耐無食嘅越南肉碎粉卷添!!!     食飽,就返屋企喇!!!  係閒日好少出街食, 今日出街食and 行街...真係好relax....

我有個blog 友曾經介紹過依間越南食店....全部食物味道唔錯,幾正中, 價錢好相宜添!! 有我最喜歡食嘅扎肉,肉碎粉卷


Brian 食生牛肉河, 我食烤肉,春卷檬粉


仲有一客肉碎春卷...yummy (我讀大學時, 成日同Brian 食越南野架!! 大學附近唔多chinese 食物架!! Chinese 食物,越南野算係最好味架喇!!)


  
 


10 comments:

  1. 我都好鐘意食越南野架~
    [版主回覆07/09/2008 05:35:00]睛天娃娃:   我都好仲意食越南野, 由其事檬粉and 春卷!!

    ReplyDelete
  2. 我都好耐無行過Vaughan Mill咯!!
    [版主回覆07/09/2008 05:37:00]Bobo de Licious:   我覺得Vaughan mill mall 真係可以用足成日去行都得, 但對我黎講, Vaughan mill 有啲唔就腳囉!!!

    ReplyDelete
  3. 7月1我哋呢邊回歸日啵,又係放假~~~
    [版主回覆07/09/2008 05:38:00]V&M:   係呀!! 加拿大and 香港係同一日放國慶and 回歸日架!!

    ReplyDelete
  4. 比你講起,我都想去行Vaughan Mills Mall添
    [版主回覆07/09/2008 05:39:00]Mui:   你有時間就去Vaughan mills mall 喇!! 因為而家咁岩做緊sale 呀!! 好多野減!!

    ReplyDelete
  5. 真係好耐前囉......哈哈
    越南嘢都幾好味架...但我都唔係成日食, 間中食都唔錯, 但相比起其他, 其他菜我會更鍾意~~~
    [版主回覆07/09/2008 05:43:00]細細粒:   ~ 咁前排yahoo blog 傻咗嗎!! 所以, 令到我post 啲blog 都遲咗囉!! 哈!   ~我知你喜歡食日本野and 海鮮嗎!! 我係讀書時就會食越南野多!! 但而家都係醒起先食越南野!! 哈!  

    ReplyDelete
  6. 睇完你le篇好想食生牛肉河ar....
    [版主回覆07/09/2008 05:44:00]天使BB:   咁你之後, 有無去食生牛肉粉呀???

    ReplyDelete
  7. Yeah~~~ 我都係返一日放一日 
    你個廚房係咪係時候要添新櫃呢 哈哈
    其實越南菜都唔錯架~~~
     
     
    [版主回覆07/09/2008 23:18:00]畫:   ~我知好多人都會請埋June 30, 就唔洗返一日,放一日囉!! 直情變咗super long weekend 添!! 但,我同Brian 又無咁做...費事晒咗啲假喇!!!   ~我都想廚房多添一個櫃呀!! 係我手痕, 見到廚房on special, 又走去買, 我買埋一堆野係廚房, 有啲用得一,兩次咋!!自己都覺唔化算, 但唔緊要, 要用時,就好好幫手架喇!!    ~我見你平時都會同啲朋友出街食飯, 咪下次去食越南野囉!

    ReplyDelete
  8. ....    生牛肉河
    [版主回覆07/09/2008 23:20:00]表叔公 :   Nice to meet you !! 咁你就快啲食生牛肉河喇!!

    ReplyDelete
  9. 未呀...打算星期六番香港食呀
    [版主回覆07/12/2008 23:51:00]天使BB:    真好, 可以返香港...原來你唔係香港居住架?? 我以為係添!

    ReplyDelete
  10. Vicky: ~你一講起食越南野食,我呢期都好鍾意呀,就前幾日先食完之嘛! 講真,札肉我就唔係好食既,但越南春卷我就覺得好好食啦,我成 日返工食lunch,都會食越南春卷檬架! Brian食既生牛肉湯河,都好好丫,我覺得都好好食,係呢?你地點解無 叫火車頭黎食呀?下次試下丫!
    [版主回覆07/13/2008 00:01:00]陶陶夫人:   ~我依邊都有火車頭越南野食架!! 以前讀high school 時, 我都係weekend 同啲同學去架!! 但而家唔就腳,所以, 無去喇!!     ~咁岩, 你前排都食越南野呀!! 我都記得你lunch time 有時都會食越南檬....我lunch 好少食到越南野, 又係唔就腳...所以, 食越南野多數都係放咗工同Brian 食! 而且, 越南野食, 自己真係好難整到, 係要出去食先有個種越南風味!   ~由於, 我唔食牛肉架!! 所以, 如果我食越南湯河, 都係食雞絲湯河架! 但雞絲湯河, 都好yummy 架! 你如果lunch 方便食越南野...你都試下!

    ReplyDelete