Canada day

July 1 (Tuesday)
    依日加拿大生日!! 唔洗返工, 但好多商店都休息...連超市都唔開, 所以,都無咩地方好去. ...而我又無啲咩民族意識, 我無去到啲國慶events 呀! 以前都去過, 覺年年啲events 都差唔多! 我係十二點鐘就比我屋企附近個公園啲禮炮嘈醒!! 年年都係咁! 哈哈!! 

   到下晝要食晏,Brian 就提議去食chinese 野...因為chinese 食店實開門...我哋都係去食粥, 依間粥店...啲野食好大蝶, 份量好多架!!...兩個人去依間粥店食, 叫野食就有小小困難, 叫一樣好似唔夠, 叫兩樣就食唔晒!!! 但無理由兩個人去, 只係order 碗粥咁肉酸!! 所以, 就叫埋蝶炒飯, 諗住食唔晒, 可以打包返屋企做dinner 都好!!...哈哈!! 最後, 蝶飯我哋食剩好多,好多, 要打包!!!

↓魚片皮蛋粥, and 福健炒飯.



   食完lunch 嘅我, 見自己出咗街, 就唔想返屋企, 我同Brian就去咗咖啡店飲coffee...嘩!!可能Canada day, 個停車場都無車咁濟...我仲係停車場周圍跑添 (好無料)....哈哈!!但咖啡店裡面就好多人, 無他嘅, 得咖啡店開門, 啲人緊係迫晒係咖啡店喇!!! 好lucky, 我同Brian 都揾到靚位坐...可以坐係coffee 門口啲patio凳...順便享受下陽光,coffee and cake,  我仲攞啲蛋糕餵雀仔食野添!!

   
↓平時依個地方好多車停泊架!!但今日Canada day, 咩商鋪都休息...得間coffee shop 開, 多車極有限!! 仲意泊邊個位都得!! 


↓今日天氣熱熱哋,可以試凍飲喇!! 同Brian 一人一杯凍咖啡 and 一件cake! 我飲完咖啡,係返屋企途中,經開gelato 雪糕店, 我又想食雪糕, 依間雪糕店哥哥已經認得我哋喇!! 雖然, 好多人排隊食, 都特別同我and Brian 打招呼...哈!! 我下面張相, 我專登坐係加拿大logo嘅盆栽搒邊度食雪糕, 應節嗎!


   到夜晚, 自己手痕, 就攞個長方形pan 黎玩, 自己整咗個蛋包飯....再食啲沙律, 當dinner, 咁又一餐喇!! 我今年國慶, 無去玩煙花, 只係喺自己屋企個窗望啲煙花咋!! 咁一日假期就完喇!!

↓蛋包飯,...啲飯係lunch time 打包果啲飯黎架!


     


9 comments:

  1. 111111~嘩......蛋包飯正bor....我好鍾意食日式ke奄烈飯ka....
    [版主回覆07/09/2008 05:47:00]天使BB:    ~ ,你今篇係no. 1!!!    ~我都係買咗個新長方形pan, 所以, 先整蛋包飯..哈哈!! 係食個特色!!! 哈!!    ~我未食過日式 奄烈飯,我比較喜歡日本野, 我相信, 應該好好味!! 哈!

    ReplyDelete
  2. 我都冇專登出去玩煙花呀...凈係睇人地放咋
    [版主回覆07/09/2008 05:49:00]睛天娃娃:   我都係...我有好幾年無玩煙花喇!!! 只係望人放煙花多!!!

    ReplyDelete
  3. 我好鐘意食褔建炒飯架
    [版主回覆07/09/2008 09:33:00]心樂:  我對福建炒飯都ok 架!! 間唔中都會叫黎食!!

    ReplyDelete
  4. 果邊放假,連超市都唔開,咁真係無街行架啵~~~
    [版主回覆07/10/2008 01:00:00]V&M:   超市唔開, 真係極度唔方便, 但都慣咗啲公眾假期啲店鋪係close!

    ReplyDelete
  5. 蛋包飯我都未試過......
    [版主回覆07/10/2008 01:31:00]小威威:   我曾幾可時,係香港都食過!! 你如果見到咪試下囉!!

    ReplyDelete
  6. Vicky,
    long time no see.....it is always happy to an extra holiday even shopping ma is close that date....i like starbuck too~
    [版主回覆07/10/2008 01:33:00]MaGGie:   ~ 其實, 我覺啲店鋪close 晒好唔方便架!! 但有假放,已經好開心!! 哈哈!!   ~ 我近排都好喜歡去starbucks...哈哈!

    ReplyDelete
  7. 如果係香港啲超市唔開一日 真係好好好唔方便呀 
    話時我都好耐無食過福健炒飯... 我都好鐘意食架!

    ReplyDelete
  8. 香港都係假期, 又係普普通通咁過咗........唔知d人係咪出晒旅行呢.....所以個停車場無車? 但食嘢地方又多人, 何解呀?
    天氣又熱返呀, 真係時冷時熱呢~~~
    自己整吓蛋包飯都唔錯呀~~~
    [版主回覆07/10/2008 01:43:00]細細粒:   ~依個Canada day, 令令丁丁放一日, 我又無特別請假, 都係好普通咁過!!  而外國人喜歡係summer 請假,一家大細去旅行     ~依日雖然,係停車場無咩車, 但好多人踏單車and roller 黎飲coffee 嗎!! 所以, coffee shop 就人山人海囉!   ~蛋包飯一啲都唔難做!! 你都試下整黎食喇!!  

    ReplyDelete
  9. Vicky: ~唔好話你無民族意識丫,其實好多移民都無架啦,對我地黎講, 最重要既意義就係多一日假期囉,可能HK近百年都係無主國, 所以民族意義真係唔夠人地其他國家勁架!我最有民族意識既 時候,乜就係睇奧運同世界杯既時候囉...哈哈! ~無咩人係街都行真係好爽架,起碼行街都唔怕撞到人丫! 我呢邊July 4反而唔係度度都off,可能NY始終都係遊客區, 當然,係Brooklyn就會多少少舖關門 or早收囉! chinese舖就唔使講啦, 淨係年初一先唔會開架咋嘛!
    [版主回覆07/15/2008 00:52:00]陶陶夫人:   ~講真吖!! 國慶日年年慶祝嘅野都差唔多, 我初頭黎加拿大都去過, 到後尾就無去啲國慶節目...係屋企休息下算喇!! 我連world cup 都少睇...但奧運就會睇, 而且, 今年係亞洲舉行, 更加想睇, 好期待添!!
      ~我依啲人係以前直情係星期日都唔開門營業架!! 我記得我以前剛剛移民星期日係無巴士坐架!但比我知道加拿大人好注重家庭樂囉!!! 雖然, 好多旅遊地方都開門, 但我都費事去旅遊區同人迫...但chinese 店鋪一定開門, 所以, 就幫襯chinese 店鋪囉!!

    ReplyDelete