娘家bubble tea


November 11,2012 (Sunday)


買杯bubble tea黎飲, 已經成了回娘家前的指定動作.


因為娘家附近, 有香港人開設的商場, 場內很多bubble tea 店. 間間bubble tea店為爭生意, 大家鬥平價, 速銷.  而家飲Bubble tea 越飲越平. 哈哈~~


而且, 買杯Bubble tea, 就當treat下自己 . 等自己回娘家會開懷啲.


不知, 我父母是否將要回港. 所以,我父母心情都好了點.  而且, 二妹剛置業, 四妹又將出嫁. 阿娘都把話題投射在妹妹和香港的事上.   就算我的事和一些說話, 都是小遍提及. 我都只是不安一陣. 但已經好舒服.

↓荔枝綠茶+荔枝椰果係我至愛. .......阿娘煮的晚餐


在娘家, 與父母, 一班妹和她們的另一半吃過飯之後, 大家在娘家的客廳齋坐和看電視. 真是有點悶呢. 而且人太多, 總共有11人. 真是連梳化都不夠坐.


飯後, 其中一個妹提議出街飲野, 我當然贊成啦!! 當時, 我有問二妹和她男朋友, 去不去!! 他們初時說: 「不去啦!!.............(之後,說了一大遍說話)」. 而其他妹及她們另一半, 個個都舉手去.


但就在此時,我們便被阿娘指責, 話我們, 「不合群」 為何只有二妹不去!! 你哋幾姐妹, 一定無問過二妹意見!!


當時, 我們甚樣說, 事前的說話, 阿娘是不會相信.  最後, 我們真係好似要請求二妹和她男朋友出街. 他們才答應出街飲野. 大派到呢!!


算啦!! 這個妹和她的另一半, 處處有父母圍護. 寵到懷了.....都係不再比這些鎖碎事.  但我已經不理, 有時, 回頭看看自己身邊, 其實, 有很多好東西.  而且,有得出街鬆一鬆. 就是我無窮歡樂嘅時間.




↓我們柴娃娃, 一大班人去咗台式小店飲野. 當中有旗玩和大量台灣,日本,香港雜誌供應. 我們睇少少雜誌, 已經大量話題產生. 好好笑!!嘻嘻哈哈笑咗一餐.  還有很多台式飲品.


↓在台灣雜誌裡頭,看到曼秀雷敦x Hello kitty 潤唇膏. 我用開曼秀雷敦架!! 估唔到曼秀雷敦會同Hello kitty cross over呢.


↓臨回自己家,阿娘給了點提子和紫色番薯, 給我帶回自己家享用!!

8 comments:

  1. 唉...點解妳地唔反抗呀?
    如果係我一定爆鬧爸媽啦
    登妳唔抵丫
    [版主回覆11/26/2012 08:47:21]Oli:
    以前我仲細, 都唔覺. 係人大咗, 見多咗野, 就會感覺父母太寵二妹. 所以, 都有影響咗大家嘅感情架!!
    [Oli回覆11/23/2012 16:35:52]咁會唔會影響妳地對二妹的感情呀?
    [版主回覆11/23/2012 12:25:10]Oli:
    ~你估我哋未試過咩, 但最後得出----反抗係無用!!! 仲令到受寵者更得威. 我哋都費事出聲.
    ~有時同自己講, 受寵者係屋企就威, 但出到外面,咪又係人一個, 無人保護. 仲更多難生活.

    ReplyDelete
  2. 同寵人者及被寵者係永遠都無辦法溝通架, 都係慳翻啖氣暖胃好過....
    [版主回覆11/23/2012 12:25:36]Ceci:
    ~我當天, 出到街, 我已經開心快樂. 好多野, 過了這樣多個年頭, 真係知道咩叫做嘈都無用.
    ~不過, 回頭睇返自己, 感覺自己都幾好, 雖然, 受寵者在家處處有人保護, 但出到街, 咪又係人一個, 在家受盡保護, 而感覺外出所有東西, 全不美好. 吃虧也不知.

    HM:
    ~如果勉勵到你, 你就bookmark 啦!! 我諗Ceci 唔會介意!! 哈哈~~
    [HM回覆11/22/2012 02:05:19]I need to bookmark this comment for my own personal use

    ReplyDelete
  3. 出街鬆一鬆. 就是無窮歡樂嘅時間. .....這句我好同意呀 .!!
    [版主回覆11/23/2012 12:25:51]冬日:
    ~街上有唔同情景, 望一望, 已經令到個腦袋清一清. 所以, 我很喜歡出街行一行!!

    ReplyDelete
  4. You are the oldest?

    You are very lucky to have Brian in your life :) Trust me, not every partner is as sweet as him. At least mine isn't.
    [版主回覆11/23/2012 12:32:05]HM:
    ~係呀!! 我係排行最大的.
    ~多謝你稱讚Brian. 其實,你都唔好成日講到你的先生太負面. 一對情侶, 唔會完完全全夾的. 大家要包容. 才能互相尊重. 有時, 自己都要主動啲. 你做嘅野, 唔好即時諗回報. 但你所做的事, 你旁邊果個係會感覺到. 大家仍成溫馨氣氛. 就會開心落去.
    ~我唔係話, 教你點維持另一半關係, 我只是見你, 次次都講到你的另一半好似好責面. 你keep 住依個心態都唔係太好架!!

    ReplyDelete
  5. 人多聚在一起只睇電視,真係好悶架!!!
    [版主回覆11/23/2012 12:32:06]mabel:
    ~ 因為無咩嗜好, 我哋叫阿娘出街, 她唔多願意. 最喜歡便是看電視, 仲要係香港電視節目. 雖然, 身在加拿大, 但所有身邊所做, 所看的事, 全是香港的. 而且, 我屋企太傳統, 唔太比我哋出街. 所以, 返回娘家都係看香港的電視節目.
    ~有時, 坐到10pm,見阿娘準備sleep, 就會同啲妹和另一半出下街飲下野囉!!

    ReplyDelete
  6. Vicky , 咁多人一齊食飯真係好熱鬧喎 , 不過食完飯齊齊坐 , 如果全部人年紀相約就容易搵話題啫 , 但加埋父母就真係唔知講乜好了 , 嘻嘻都係出街行下好過 lu .
    [版主回覆11/23/2012 12:32:27]ak:
    ~我父母唔太喜歡出街嘅人, 我哋做女,話帶佢哋出街, 都唔願. 只喜歡坐在家看電視. 所以, 我成日話你好識享受, 間唔中出街周圍行下, 食下野. 令到生活好充實

    ReplyDelete
  7. 有時有父母在場, 講野會覺得無咁free, 成班後生一齊會輕鬆D!
    [版主回覆11/26/2012 08:42:36]小咪咪:
    ~無錯呀!! 你好明白!! 其實, 我唔係唔想同父母傾, 只係有啲話題, 都係一班後生, 想輕鬆又嘻哈氣氛講!!
    ~所以, 趁有時都想同阿妹及她們另一半, 在夜晚時候, 出下街. 傾下計!! 嘻哈下

    ReplyDelete
  8. 回娘家輕輕鬆鬆吧。。最緊要開心。。說話愛聽便聽。。不愛聽也算吧。。
    [版主回覆12/01/2012 04:50:08]傻瓜.菲:
    ~"不愛聽算吧", 我真是會學習!!

    ReplyDelete