聖誕蛋糕


November 30,2012 (Friday)


自從在某一年, 買過聖誕蛋糕起..... 

現在, 一踏到聖誕月, Brian 就會走去買---聖誕蛋糕!!


但我是很喜歡貪新鮮嘅人, 盡可能上年吃過的. 今年就要吃不同.


所以, 一早便和Brian講定, 我今年要某一隻"聖誕蛋糕". 如果唔講, 他會買返同上年一樣!! 好鬼老套架!!. 哈哈~~

 
↓聖誕蛋糕---現在,超級市場有好多一盒盒, 不同類型嘅聖誕蛋糕選擇, 包裝精美. 今年, 我選了Baci意大利朱古力的 "聖誕蛋糕". 味道都ok, 蛋糕內藏有Baci 榛子朱古力. 好岩配咖啡


還有, 延續聖誕習俗.


每年都會買盒 「倒數聖誕朱古力」(Christmas Count down calenda 朱古力).   盒朱古力, 內裡有24粒朱古力.


盒朱古力, 是由Dec 1 開始食, 每日食一粒, 食到Dec 24.


一日咁一日, 數住自己最喜愛嘅節日----聖誕節

↓買了兩盒倒數聖誕朱古力 (同Brian 一人一盒)


現在, 越來越近聖誕節.


內心有啲緊張又興奮添!! 因為又就黎要執行李, 同Brian 返溫哥華, 順便去第二度旅行.


之不過, 去旅行前, 又係大把野要做. 每天都是忙和額外兼職.  而且, 又要買一大堆聖誕禮物, 送給人家.


某程度, 買聖誕禮物給人家, 真是比較困難. 但禮貌上, 又要買! 所以, 好頭痛.


不過, 現在已經好好彩, 將近十二月天, 天氣還可以(-3℃). 起碼, 着大褸在街上行. 仍是頂得住. 出街購物. 都不會太凍. 因為我真係好怕凍!!


但而家, 趁有時間, 就盡可能煲多點湯水飲下. 為自己打定個抵. 去迎接一個寒冷冬天.




↓星期五, 多點時間在家, 起碼睡眠時間可以押後, 準備晚餐嘅時間都可以充裕啲. 所以煲了椰子雞湯, 蒸肉餅和蠟味煲仔飯
 

6 comments:

  1. 原來呢隻牌子都有蛋糕,我見過chocolate咋。
    聖誕都係我最中意既節日,嘻嘻!
    去溫哥華玩得開心D啦
    [版主回覆12/13/2012 11:50:11]Mrs. Wu,
    -我都鐘意呢隻牌子朱古力, 所以見到呢隻牌子出咗聖誕蛋糕. 就想試下.
    -我依邊好多款這一款聖誕蛋糕賣. 可能依邊興. 哈
    -聖誕雖然凍,但我都好鐘意聖誕依個節日. 周圍啲氣氛都好好. 令到內心都開心埋.
    -我都係去溫哥華幾日,之後再去第二度旅行. 我而家執緊行李啦! 多謝你祝福.
    -我都祝你有一個愉快嘅聖誕. Enjoy, 一家三口的快樂聖誕

    ReplyDelete
  2. 其實唔鐘意食聖誕蛋糕,不過baci出品應該好食
    又去旅行,好開心丫,今次去邊度呀?玩得開心D
    [版主回覆12/13/2012 11:57:12]Oli,
    -我其實都馬馬哋聖誕蛋糕, 但我見到呢隻牌子出聖誕蛋糕. 就買黎試下. 個蛋糕𥚃面真係好多baci 朱古力㗎! 個蛋糕算唔錯.
    -我依家執緊行李啦! 去咗温哥華先, 之後再飛去第二度玩, 多謝你祝福.
    -我都祝你,有一個快樂的聖誕, 玩得開心d.

    ReplyDelete
  3. Very wonderful to go to Vancouver again ! Happy trip !
    [版主回覆12/16/2012 00:08:19]Happy girl,
    -去溫哥華都係同Brian 去探親, 但都好期持返去.
    -祝你聖誕快樂.

    ReplyDelete
  4. Vicky 好好餸....好好味 !
    聖誕節快樂
    [版主回覆01/10/2013 14:58:57]冬日WINTER:
    ~都係Friday, 先會有額外心機煮好啲, 因為煮耐啲, 都有時間休息!!因Saturday off 嗎!!
    ~新年快樂, 工作順利!!

    ReplyDelete
  5. 哩隻牌子原來有聖誕蛋糕,應該好好味!
    [版主回覆01/10/2013 15:00:07]ccKitty:
    依隻牌子出開朱古力, 都幾好味!! 見佢出聖誕蛋糕, 就買黎食, 應下節, 個蛋糕味道都好美味!!

    ReplyDelete
  6. WA~個聖誕蛋糕好似好好食呀~用鐵盒裝的?以為係朱古力呀XD
    [版主回覆01/10/2013 15:01:26]素會員:
    ~平時, 依隻品牌出開朱古力, 見到今年出咗聖誕蛋糕, 就買黎試下. 味道同朱古力一樣, 都好味架!!

    ReplyDelete