加拿大Black Friday


November 22,2012 (Thursday)


十一月, 最尾的一個的星期五. 是美國的Black Friday


這天, 美國各大零售商都會割喉式的減價.


在美國的鄰國----加拿大. 就沒有這個令消費者瘋狂購物的機會.


很多時, 加拿大啲貨品, 都是定價高, 而且不敢減太多價. 好像害怕一減價太多, 會令供應商不開心咁. 


但奈何, 現在科技已經到達十分先進的時代, 真是一上網便可以知道, 全世界, 各大商品的價格.


每年美國的Black Friday時段, 在加拿大這一邊, 總會聽到身旁的人, 會南下(去美國)購物的. 身邊還有同事特登向公司請假. 去美國專程購物. 為聖誕節作準備. 


聖誕節零售是零售業的重點獲利月.  但加拿大零售市場,在十一月時, 就比美國搶了頭淡湯.


可能係咁, 今年加拿大各大零售業, 都在各大電視和電台都大事宣傳, 來一個"加拿大Black friday".


Brian 很天真, 還以為加拿大零售業, 終有柱光. 放工之後, 還立刻約我去行商場. 睇下有無平貨.


如我所料, 商場內是很多人, 但就係雷聲大雨點小.  所有商鋪, 只是"係咁二" 作特價.有些貨品, 減完等同美國的原價.


總括而言, 加拿大的經商策略是比較保守.  一保守, 就會有惡性循環. 利潤不夠, 便不敢入貨. 仍成加拿大人, 在商品選擇方面, 也不夠多花款.


但居住在加拿大, 有需要的物品, 都是需要購買!! 還掂出了街, 便順道搜邏, 送給人家的聖誕禮物.


而且聖誕節, 我還要參加一些晚宴, 點都需要, 買一些似樣的衫褲鞋襪. 打扮自己好一點.


不過, 這天, 我真的買齊衫褲鞋襪-----各一﹐ 返回家. 哈哈~~


而Brian, 愛入廚後, 行商場時, 都要行廚具部. 他竟然買了一個鑊. 他還說, 炒菜用一個大鑊炒, 才方便. 他真是變了一個 "煮飯公" 了!!哈哈~~
  


↓粉紅色的購物袋, 是送給人家的聖誕禮物............雖然, 商鋪的價格沒有預期的減價, 但有需要便要買!! 剛好買齊衫褲鞋襪. (話就話準備聖誕晚宴的裝備, 但其實, 我是實際型, 所買的裝備, 盡可能,係平時都可以穿着. )


↓Brian 買了一個炒菜的鑊.


行完商場, 便去了新開張的快餐店, 吃晚餐.

聽說原來, 這所快餐店, 在美國很流行.

不過, 有時肚餓, 都不太講究, 快餐店是什麼來頭. 吃飽便算數.

沒有期望下, 包薯條, 超級好吃.

在沒有預料下, 食到好味的食物, 真係會特別好開心!!



↓快餐店的格局,....................快餐店的飲品


↓Brian 吃了漢堡包(他說塊牛肉, 都幾好味), 我吃了芝士熱狗,  內裡有大量蘑菰


↓依堆薯條, 好好味呀!!



 
 
 
 

14 comments:

  1. 我未去過加拿大,但我估我去到會唔開心,因為D嘢貴唔捨得買
    [版主回覆12/07/2012 07:33:22]Oli:
    ~哈哈!!
    ~當你係加拿大, 做遊客就會唔同感覺架啦!!

    ReplyDelete
  2. 喺加拿大SHOPPING真係無乜癮,樣樣都咁貴!
    FIVE GUYS啲薯條真係好好味
    [版主回覆12/07/2012 07:33:22]Angela:
    ~我都覺呀!! 由其是compare美國同一貨品. 加拿大啲貨品, 標價好高呀!!! 但住係依度都無法!!
    ~我第一次食Five Guys....食完即愛上薯條!!

    ReplyDelete
  3. Five Guys係幾出名架,漢堡包比一般大連繫店好味,薯條更好味。

    唔好成日咁實際,買條靚裙俾自己啦!
    [版主回覆12/07/2012 07:33:24]Ceci:
    ~我都係第一次食five Guys, 佢啲薯條食唔停!! 下次再幫襯!!
    ~我唔捨得買野比自己架!! 哈哈! 但我買比人嘅野, 我好捨得!! 所以, 我而家都諗緊, 好唔好,買多條連身裙!!哈哈~~

    ReplyDelete
  4. 呢度BLACK FRIDAY都唔係樣樣咁平, 可能唔啱我啦
    見到妳地食FIVE GUYS, 搞到我都有啲肚仔餓添
    [版主回覆12/07/2012 07:48:52]Jo姐姐:
    ~我哋加拿大人, 見到美國減價, 真係眼仔紅, 因我依邊好多貨品, 同美國比較, 我哋加拿大嘅標價, 一定高啲!!
    ~我都係第一次食Five Guys!! 佢哋啲fries 真係好好食, 食到停唔到!!yummy!!
    ~你附近有無Five Guys架!! 有時間去放縱下自己啦!!

    ReplyDelete
  5. 我尼邊x'mas都有好多特價, 過咗x'mas衣服會特價低過半價, 所以買衫多等x'mas後!
    [版主回覆12/07/2012 07:48:02]小咪咪:
    ~我依邊係聖誕前後, 減價嘅比率都唔係太多!! 我都係有需要先出去買野!!
    ~不過,聖誕節係大節, 所以, 點都要出去買啲聖誕禮物送給人.

    ReplyDelete
  6. 我哋呢度都好多嘢减價喇!
    [版主回覆12/07/2012 07:48:00]Flora:
    ~真係好, 有減價,對我哋消費者會開心好多!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  7. Getting ready for your Christmas trip already eh....don't forget to go to thomas haas this time
    [版主回覆12/12/2012 13:25:35]Dolphine:
    -係呀!! 開始執緊行李啦!!
    -你真係好記醒, 提我記住去Thomas Haas. 我已經mark 低咗!! 今次點都會去下!!

    ReplyDelete
  8. HK喱邊都好多大減價~不過我冇乜點掃貨~D錢去洗晒去食野XDDDDDDDDDD
    [版主回覆12/12/2012 13:25:36]素會員:
    -其實, 我聖誕節多數都係買野黎送禮架!! 所以, 好想啲商品會減多啲!!
    -食得是福!! 而且食野都係好好嘅享受!!

    ReplyDelete
  9. 個漢堡包同熱狗都有芝士呀,好似好 juice 咁,好想吃呢 ^3^~~~
    係喎....就快聖誕,我都未開始買聖誕禮物添,嘻嘻....
    [版主回覆12/12/2012 13:25:43]samsamdandan:
    -無錯, 個漢堡包和熱狗, 內裡有好多cheese, 我哋係cheese 愛好者, 個漢堡包和熱狗, 對我啲黎講, 好好食. 我有機會都會再去食!!
    -我年年都會早啲買聖誕禮物架!! 因為, 我每年十二月中便離開hometown, 和Brian 回家鄉探親和去旅行. 所以, 早點要prepare!!
    -其實, 你而家仲未開始買聖誕禮物, 都係好, 因為好多聖誕商品, 越近聖誕會越便宜架!! 哈哈

    ReplyDelete
  10. Brian becomes family man now and he buys a wok !! Very nice !
    [版主回覆12/12/2012 13:25:42]Happy Girl:
    -我估都估唔到Brian 會買廚房用具架!! 他真係對廚房着了迷!! 哈哈

    ReplyDelete
  11. five guys連你個邊都有,佢D薯條即炸架,超新鮮
    [版主回覆12/12/2012 13:25:45]Mrs. Wu:
    -我初頭都唔知依間Five Guys 嘅來頭, 我見到有間新開快餐店,便入去食. 啲薯條, 一試難忘, 我有機會想去再食!!

    ReplyDelete
  12. 香港, 美加, 英法...不同地區的 漢堡包.....唔知那裡最貴, 最唔抵食呢..??
    [版主回覆12/12/2012 13:25:46]冬日Winter:
    -最好食, 我就唔知. 但香港論物價, 香港的物價比起美加和英法是最低的!!

    ReplyDelete
  13. I love five guys!
    [版主回覆12/12/2012 13:25:48]HM:
    -我都鐘意, 由其是佢啲薯條, 好好味!!

    ReplyDelete
  14. 收穫豐富!香港無black friday!!
    [版主回覆12/12/2012 13:25:53]Fion:
    -唔同地方有唔同減價方法. 我就鐘意美國的black friday!!
    -不過, 今次加拿大嘅black friday, 我都買到野, 都算好大收獲啦!! 嘻

    ReplyDelete