忙與挫

November 17,2012  (Saturday)


  有時我覺周末, 真是忙過返工!!


  可能諗住, 周末是不用返工的日子,便會編排很多個人事項(例如:搜攞日常用品和食品).  甚至兼職. 都全放在這兩天進行. 


  而且, 又近聖誕節, 現在是時候開始, 為送給人家的聖誕節禮物作準備.  何況外國道路又何其廣.  真是很頻撲呀!


  明知會忙碌一整天,  星期六早上, 便快快手手吃了個麥當當早餐. 當打定個抵.


↓補充能量的早餐

  雖然, 很多事項和兼職, 需要跟進.  但盡可能跟得上心啲. 但這一天, 我個心, 也是"營住營住".  有點不安.


  好不容易, 才完成了一個早上的兼職, 便去買杯台式飲品作獎勵. 還去了超級市場購買很多食物和煲湯物品. 還去了商場, 搜攞送給人家的禮物.


  現在, 真是購物時段. 商場人頭湧湧.  外國的聖誕節, 就有如香港的農曆新年. 很多人都會捨得花多點. 而家係商店內, 想找個售貨員也不容易. 付款也大隊長龍呢!!


  滿以為, 兼職做好, 送給人家的聖誕禮物,也辦好了一半. 理應是快樂和充實的一天.



↓台式飲品. ........................還在商場, 為送給人家的聖誕禮物.

 

  就在此時, 渣車返回家途中, 竟給警察折停. 我也有點奇怪. 在綠燈下轉左. 為何也是錯, 還有送張牛肉乾 (交通告票) 給我.



  原來, 警察說我, 在轉左時, 沒有第一時間轉在埋線上. 而我架車轉完左, 是在中線上. 警察叔叔話, 咁就已經係「錯誤轉左」.


  但警察叔叔, 你知唔知, 這條路轉左後, 唔夠200米的開線, 就是高速公路入口. 個個在這兒轉左都是為了上高速公路呢!! 轉左騎中線, 都是為了開線的高速公路入口. 但當然, 警察叔叔是不會聽.  


   不過, 在這天, 全部和我同一時間轉左的車輛. 全部都是奉上牛肉乾一張! 牛肉乾還值110 大洋呀! 我懷疑警察叔叔, 跟本是有心, 發牛肉乾的.


  其實, 我知轉左在中線上, 是不太對. 為何要發牛肉乾呢!! 警察叔叔你可以口頭警告. 而且, 我開車不流是很守規則, 沒有不良記錄. 這些良好記錄, 我真是用耐性和自律去經營返黎. 而家, 一個轉左,便打沉了我. 我很傷心. 令我好有挫敗感.


↓警察抄牌的交通告票(牛肉乾)





  雖然, 回家路程, 有了點挫敗, 但是返回到家, 我和Brian 全程投入廚房, 大家一同下廚. 完成一頓晚餐.  我還煲了湯. 可以在這寒冬下滋潤下!!


  但吃完飯後, Brian 需要出外做兼職.  而我陪他一起出去. 依個星期六, 真是頻撲了一整天!!


↓晚餐---合掌瓜無花果排骨湯(我弄), 香蔥蠟腸飯(我弄)和 白菜腐乳雞煲(Brian弄), 甜品有雪條
 
 

14 comments:

  1. 我都覺得放假仲忙過返工,都冇時間休息
    無拿拿俾人罰錢,好肉痛呢
    香港冇呢隻HD,好似好好味呢,我好鐘意食caramel甜品
    [版主回覆11/30/2012 07:17:49]Oli:
    ~我係閒日, 成日都諗住weekend, 點休息下. 但到weeekend,就實行唔到. 仲夜一夜先瞓. 哈哈~~ 不過, 而家十一月, 臨近聖誕節, 兼職比率係會多啲. 所以, 會更加忙碌!!
    ~個日炒牌, 我覺好唔抵, 我咁多年渣車都從規到矩, 才得到現時良好嘅駕駛記錄, 這個良好記錄, 真是得來不易. 而家, 就比一個正常轉左, 打沉晒!! 而家要從新儲過, 我的駕駛記錄啦!!
    ~而家謂有同自己講, 罰錢就ok. 好過發生其他大件事, 如果係, 我可能接受唔到!!
    ~我都唔知hk有咩HD 口味啦!! 我依邊HD 都係好食嘅雪糕產品. 依隻caramel 味道不差. 有機會,都會再買黎食.嘻

    ReplyDelete
  2. 我都試過連續兩天收到兩張 $150 泊車 tickets,那時我想死添呀。
    我都明白炒牌有錯敗咁, 但係咪過幾年會洗底?
    [版主回覆11/30/2012 07:12:33]Angela:
    ~0下!! 連續兩天, 有兩張.....好傷心呀!! 有時, 我覺佢哋,有心抄就會抄, 咩正確嘅情況, 都可以推到. 謂有當自己唔好彩.
    ~我都唔知係咪過幾年就洗低, 但我心中嘅良好駕駛記錄, 就有個污點!! 只知我又要從新儲過, 我嘅良好嘅駕駛記錄
    ~不過, 我同自己講, 炒牌......都係罰 錢. 都好過有咩大事. 可能, 我仲難接受!!

    ReplyDelete
  3. if it is only money, don't let it bother you. I hope the police did not deduct your points!?
    [版主回覆11/30/2012 07:12:35]Mrs. Tin Tin:
    ~其實, 我真係唔太清楚會唔會影響日後嘅駕駛記錄, 我只知張ticket係大大隻字話$110 大洋. 其他啲野, 我唔想知. 但希望唔會deduct points!!!

    ReplyDelete
  4. 個個都抄, 擺名就係想搵錢啦, 根本就係陷阱, 可能年尾要埋數, 最近你哋揸車出入都要小心啲. 你都無謂因為咁而唔開心.
    [版主回覆11/30/2012 07:12:37]Ceci:
    ~當時好恐佈, 全部車都比警察指住, 意識住, 泊埋一邊, 我初頭以為將會封路, 所以, 要全部車駛埋一邊. 原來, 全部車都炒牌呀!! 你講得岩, 可能係個局, 佢哋要抄, 真係咩理由, 都可以講到出黎.
    ~當時真係好傷心, 因為咁多年渣車, 真是好有耐性, 而且我係住城市. 所以, 在道路上, 真係要超級忍讓, 才建立到而家嘅良好駕駛記錄架!!而家, 好似無啦啦就有個污點. 當時, 真係覺好唔抵!!! 但諗深一層, 都係罰錢, 都好過會發生其他大事嘅!! 自己安全, 好感恩!!

    ReplyDelete
  5. Vicky,無奈,這算是破財擋災,不用唔開心。
    [版主回覆12/01/2012 04:21:34]冬日Winter:
    ~其實已經過咗去,而且,我都係咁諗.

    ReplyDelete
  6. Don't be sad.... actually you are good to let us know..... since... I always did that......
    Brian is so working hard for u too!
    [版主回覆12/01/2012 04:21:57]空中少奶奶:
    ~我心情都無咩, 多謝關心. 而家我轉左, 特別有警覺. 大家都路上小心!!
    ~近聖誕節節, 工作量係會忙碌啲. 努力啲, 遲啲去旅行會開心啲嗎!! 哈哈~~

    ReplyDelete
  7. Vicky 妳好,
    收左110 大洋牛肉乾真系唔抵喇,不過無法架佢講先算破財擋災,以后小心啲喇!
    [版主回覆12/01/2012 04:21:49]Flora:
    ~你好呀!!
    ~我都同自己講, 以後會再小心啲. 現在轉左都會份外警覺

    ReplyDelete
  8. Vicky , 嘩 , 要罰110 大洋都好犀利喎 , 跟住個個都有份收牛肉乾 , 可能佢比高層壓落嚟要交咁多數喱 , 今次警察叔叔都同政府一下子搵咗好多錢喎 .
    [版主回覆12/01/2012 04:21:39]ak:
    ~算啦!! 都過咗去, 大洋都交埋!! 以後都提自己盡量小心!!

    ReplyDelete
  9. 好貴呀。。110蚊加幣喎!!! 分明警察叔叔係收order做事。。要廣發告票呢。。算喇!!過去了。。接下的便是好時光。。
    [版主回覆12/01/2012 04:21:40]傻瓜.菲:
    ~其實, 我事後都感覺警察係有心抄牌架!! 因為全部轉左嘅車輛都有抄, 真係好恐佈!!
    ~不過都過去咗啦!! 大洋都交埋!! 而家謂有提自己再小心啲!!

    ReplyDelete
  10. 個差人咁謁衰架....佢係咪要交數所以抄你牌.....
    嘩,你D 煲好靚呀,真係色香味俱全~~ ^O^
    [版主回覆12/04/2012 11:28:11]samsamdandan,
    -其實我轉在中線上,程序上係有點不正確,但楂車係要照實際情況做. 但個差人要抄牌,我都無話好說. 但當時,內心都好surprise 會抄牌. 而家以後會提自己盡量小心.
    -多謝你讚我啲廚具靚. 自從,自己出黎住後,便有機會下廚,之後就開始留意廚具,買下買就買不停. 而且,在家吃,感覺好捨服,所以會投資落下.

    ReplyDelete
  11. 當係唔好彩啦! 警察先生個日可能同老婆嘈交, 心情唔好!
    [版主回覆12/04/2012 11:34:42]小咪咪,
    -我大洋都交埋,但當時真係好surprise㗎, 不過今次之後,自己都留意多咗路面上嘅情況.

    ReplyDelete
  12. 冇奈呀!我相信妳好守規炬!只是不幸遇到那個交警!
    [版主回覆12/04/2012 11:39:46]Happy Girl,
    -其實楂車好多時,都要睇實地嘅路面情況. 所以,無話全錯. 所以警察抄牌時,我都好surprise. 但都無法. 而家大洋都交埋. 謂有盡量小心

    ReplyDelete
  13. 個雪條好吸引喔..咩味嫁
    [版主回覆12/04/2012 11:42:00]Ophelia,
    -條雪條好好味,我食完之後,想再買㖭.
    -條雪條係caramel crunch. 有啲caramel 碎,都好特別.

    ReplyDelete
  14. VICKY,
    周末,有時仲忙過返工, 絕對認同哩! 慢慢來好了!
    [版主回覆12/07/2012 02:00:44]愛SHI家庭:
    ~THANK YOU, 不過忙碌帶來充實感!!!

    ReplyDelete