聖誕假期 (Whistler Ski Trip)

January 4, 2010 (Monday)

    現在已經係Jan 4, 2010 了!! Happy New Year!  時間過得快, 唔覺唔覺又新一年!  停咗陣無寫blog, 係因為我出咗門, 日日都周圍去!! 雖然, 有帶電腦隨身, 但一到夜晚已經攰到不得了!! 直情無開過部電腦咁濟!!! 總言之, 每日都好多節目安排晒, 可以話仲忙過返工, 去到邊都無jet lag, 因為每晚都玩到攰晒, 明符其實, 未返酒店就想瞓

   講就講到日日都好攰, 但overall, 成個旅程都玩得好開心, 最後個日坐飛機返自己地球時, 我係機場, 仲忍唔住喊添.....因為真係好多玩, 又多好野食, 而且, 今個trip所見啲人都對我好nice. 還對足Brian's parents成兩星期, 真係會產生感情架! 好唔捨得。

  而家, 忙緊咩.....執返啲行李, 洗衫, upload相, 追返啲blog,....哈哈!!

------------------------------------------------------------------December 18-24, 2009

    係December 18, 09, 我便已經進入咗聖誕假日旅程了! 離開自己地球---多倫多了!! 其實, 今個假期mainly都係溫哥華, 但對我黎講已經係去旅行了!! 但對Brian 黎講係返鄉下.  哈哈!! 因為他家就在溫哥華.....雖然, 溫哥華都係加拿大領土, 但由我地球飛去溫哥華, 坐飛機,  坐成5小時先到!  我係飛機實瞓到. 難委Brian 坐足五小時等落機...哈哈!

   長話短說...........我今年旅程就係咁↘
多倫多(Dec 18 離開) → 溫哥華 → 威士拿(Whistler)滑雪 → 溫哥華(過聖誕) → 拉斯維加斯(Las Vegas) → 再返溫哥華(去New year eve ball,)......多倫多(Jan 3, 到達)

↓Dec 18 兩個人四個夾行李, 準備去聖誕旅行了!! 臨走都要飲杯咖啡




↓見肚餓, 仲係多倫多機場, 買咗泰式河粉食, (好surprise, 又幾好味)!! 哈哈....





↓Dec 19 頭一日係溫哥華, 去咗溫哥華downtown 行街街, 見到有冬季奧運倒數牌.. 






↓Dec 20 上咗去Whistler 滑雪(又係2010 冬季奧運會場地), 而今年又係去了Aspens resort 居住





↓Aspens resort 門口





↓話明 Resort 度假屋酒店, 又有大廳, 又有廚房, 仲有火爐添, 同住屋企一樣. 哈哈! 



|


↓Dec21,......係自己房一起身, 原來啲窗景, 係咁靚架!!....之後, 裝備滑雪武裝....滑雪了!





↓嘩!! 好多人喎!! 啲雪好棉呀!! 滑雪至岩, 最恩惠我今年滑雪有進步, 轉彎自如咗! Yeah。





↓我哋住個Resort 有戶外暖池, 滑完雪我同Brian 都去游....仲有我們着滑雪裝嘅合照





↓隨便影滑雪景(遲啲Feb 2010 會變咗冬季奧運場地)





↓新建嘅Peak to Peak 攬車, 由一個雪山頂去第二個雪山頂, 原途可以觀光







↓Blackcomb 雪山頂, 身後係樹頂黎架!!







↓坐完Peak to Peak chair 就到咗Whistler 山頂





↓已經看唔到樹了! 因為高到無樹能生長(過咗tree line)








↓下個月(二月)2010 冬季奧運, 男子Mogul 比賽場地







3 comments:

  1. 我1 多相到呢 Happy New Year
    [版主回覆01/13/2010 11:20:00]Kitty:   ~去旅行, 實會好不經意影多咗相,哈哈!!   ~大家咁話Happy new year!

    ReplyDelete
  2. 你真係好叻,可以滑得咁叻,我已經放棄左啦
    [版主回覆01/13/2010 11:20:00]Mui:   其實, 我滑雪都仲係馬馬哋架!! 要warm up 先滑到!!

    ReplyDelete
  3. 個雪景好正呀!~
    [版主回覆01/13/2010 11:20:00]小威威:   雪景都都覺正, 所以, 不經意影多了相,哈哈!

    ReplyDelete