屬於自己嘅周末

January 24, 2010 (Sunday)

      Weekend嘅真正享受......當然係留在自己家中"灘投",.......想食就食, 想瞓便瞓. 今年都係啱啱開始咗無耐, 都係過咗幾個weekend, 但好像每一個weekend 都唔屬於自己, 時常要東奔西跑, 感覺條路好長, 做一樣野, 好似用好耐時間才能完成.

     記得舊年, 一到weekend, 就諗住去邊度食飯, 雖然, 去黎去去, 都係個啲地方, 但都唔洗話做完啲咩先開飯.   但現在, 真係要攪掂好一大倫野, 先可以埋位食餐飯!! 食飯都好似要追住啲時間, 同時間比賽咁, .......個個都話加拿大生活好優閒, 我同Brian 真係感覺唔到, 日日都超充實.

    這個weekend, 雖然, 都要幫部電腦upgrade window 7, 但可算係依年裡面, 屬於自己嘅weekend 了. 起碼都可以留係自己屋企吖,哈哈!!

 ↓早排去了溫哥華, 當地雖然什麼類型嘅食物都有, 但未能賞試到bubble tea, 太耐無飲了, 所以, 返到黎多倫多, 又有個屬於自己嘅末, 一定要飲返杯bubble tea. 0






↓Upgrade 完電腦, 去某餐室食dinner. 雖然, 明明9pm 前入座, 但竟然唔可以order 7-9pm 嘅特價set. 明明個櫃面都比咗張7-9pm 晚餐餐牌比我睇. 但到order 時, 就話唔可以order7-9pm 嘅set, 因為過咗鐘喎!!但當時只是8:50pm, .......當時, 我立刻話個櫃面, 咁你做咩比張7-9pm 餐牌攪亂我?? 最後, order 咗其他食物去washroom, 順口問個酒吧哥哥幾點.....酒吧哥哥話未到9pm, 真比依間餐室激壞 ....原本黎依間餐室就係想enjoy 個特價set. 但櫃面話唔得就唔得, 都唔知自己做錯咩!! 算...我weekend就讓你....唔嘈,費事為個餐而破壞自己個weekend mood0









No comments:

Post a Comment