食開有條路

January 20, 2010 (Wednesday)

    無啦啦收到啲零食作禮物, 都估唔到過咗新年, 仲有禮物收, 而且, 味道又唔錯, ....不過, 食開零食就有條路, 一食開就好想食零食, 有時放工都叫Brian買啲零食(薯片)返屋企食. 有時, 真係食完晚餐無幾耐, 就已經食零食啦!!!  食到現在.....連巡blog 都會咬住啲野食.....真係食開就食.

  怪不得, 依排, 見到啲相熟嘅人, 都話我肥咗, 但話我肥之後, 接住第二句就會話我.....好睇咗好多!!!乜肥都會好睇架?? 照依個年代.....好似唔係咁講法喎!!!.........不過, 是但啦!! 我但求身體健康, 無病無痛, 唔洗煩到人, .......就happy 架喇!

↓公司新年禮物-----零食....仲有自家炒麵 (晚餐) 0







3 comments:

  1. I have tons of snack at home.........I gained alot of weight recently.  Really need to lost at least 10 lbs.........OMG
    [版主回覆01/28/2010 11:06:00]小col:   所以, 清埋屋企啲零食就唔好再買喇!!!

    ReplyDelete
  2. 你以前真係瘦得滯呀,而家就o岩啦!
    [版主回覆01/28/2010 11:06:00]Mui:   我讀小學時, 個個人包刮有啲老師都唔叫我個名架!! 叫我做肥妹架!! 所以, 到大個長高咗, 個個就猛叫我食多啲野, 我真係覺奇怪架!!! 而且, 我屋企啲姐妹中, 我係最大粒, 所以, 唔敢話自己唔肥架!! 不過, 我最緊要自己身體健康, 我就最happy 架喇!

    ReplyDelete
  3. yes, you look very good now!!!

    ReplyDelete