Air

January 25, 2010  (Monday)
    我身邊果個, 成日都話: 「.....早幾年, 用咗mac book air 嘅價錢做咗xxx 野, 今年聖誕節我用咗兩部mac book air 嘅價錢買聖誕禮物送比人. 又用咗一部mac book air 嘅價錢黎買禮物比我. 原來,  自己可以擁有好多部mac book air架」 一部電腦, 真係可以比佢講幾年!! 真係由部機出, 講到而家!

    佢就係成日講, 好想擁有mac book air,....但我成日話, 屋企啲電腦部部都用得, 買多部唔知做咩!! 但每次去商場行街, 一經過Apple store, 佢點都要入去望兩眼先捨得走.

    但由今日起, 佢終於唔再成日提mac book air 點美妙, 因為, Mac book air 已經係佢面前, 他終於擁有Mac book air 了, 現在, 我身邊果個, 已經達成佢其中一個美夢喇!!

   新電腦有咩特別?? 咪係薄啲囉!! 薄過我本八婆雜誌, 但電腦其他function, 咪又係咁用!! 可能, 我同電腦嘅關係唔太密切, 只肯於寫blog, email, upload 相片, 最頂龍都係上網揾啲 information.....咪就係咁大把.    不過, 而家啲蘋果電腦已經比以前容易用咗好多喇. 以前啲Apple Macintosh PC, ibook G3 (Clamshell), G4 年代真係要好了解...先舞得掂部機架! 

   我身邊果個到而家仲好開心架!! 一到手就一尾對住部新腦, 都唔知有咩咁特別, 有咩咁吸引呢?? 玩咗好耐先捨得瞓.   估唔到蘋果產品真係咁有吸引力!

↓他的夢味以求嘅電腦----Mac book Air 0






↓趁佢玩部電腦, 我便入廚房整少少野食, 整咗好耐無整嘅杯裝蛋糕, 同埋碌咗啲雲吞做宵夜 0





No comments:

Post a Comment