回家

January 16, 2010 (Saturday)

    太耐都無update 個blog 啦!!! 可能, 懶開有條路, 上星期返咗媽咪度, 啲野都仲未記低添!!

    今年, 第一次返去媽咪度, 都係離唔開都係食同飲茶架喇!! 順便, 左抹右抹下娘家囉!! 其實, 我以前係娘家住時, 我間房都唔會咁亂架!!  自我搬走咗, 我間房比啲妹接收咗, 就一法不可收拾. 真係要執下, 我先頂得順. 所以, 我現在唔太想返媽咪度, 因為, 成日都執下, 我先會安樂!    都唔知幾時返媽咪度, 我唔洗執野呢!!!

   好多時, 我同Brian返去媽咪度, 三妹男朋友都會過埋黎食飯, 順便一齊傾下計, 但咁啱我返去個星期, 三妹男朋友有啲事, 過唔到我媽咪度, 但宵夜時段, 三妹男朋友忙完, 就買咗 "滿記" 糖水過黎, 好有心!! 哈哈!!  話時話, 係多倫多咁耐, 都係第一次食滿記甜品.  雖然, 唔知係咪香港果間"滿記" , 但啲甜品又確實做得ok.......食得過!!

↓媽咪煮嘅餸菜 and 滿記甜品




2 comments:

  1. 你媽咪好叻呀,成日都要煮咁多野,樣樣都好掂
    [版主回覆02/04/2010 08:32:00]Mui:   ~我媽咪好鐘意煮野食架!! 成日話我哋唔返屋企食飯, 攪到佢無得煮飯喎!!    ~其實, 你過獎喇!! 我媽咪煮黎煮去都係差唔多個啲餸, 但返屋企食, 此終有啲特別味道嘅!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. haven't go out for 糖水 long time, esp when u need how to cook at home, cause it's so expensive.
    [版主回覆01/28/2010 11:09:00]小col:   嘩!! 如果我煮糖水有街果啲咁叻, 我去開間鋪喇!! 而且, 現在街外啲糖水, 價錢都ok, 而且, 自己煮好難控制量架!! 所以, 間唔中食下街外甜品都幾享受架!!

    ReplyDelete