回家+夜市

August 30, 2009 (Sunday)

   我Daddy and 媽咪嘅由香港返咗黎加拿大喇!! 大家無見兩個幾月了!! 所以, 今個weekend 大家聚埋一齊!!

    有時, 我覺得我Daddy 對我哋好有要求架! 想我哋會點點點........但其實, 咁樣會令到我哋好多壓力, 令到我哋更加怕Daddy架! 有時, 我覺啲妹好慘架!   因為Daddy 一返黎, 我啲妹要收拾心情!! .....唔係收拾心情開學or 開工, 係收拾時間一放工便要馬上回家! 放工之後, 有節目就代表反叛!! 我唔係話遍幫啲妹, 但我覺有啲妹真係幾乖架!! 只不過, Daddy 期望過大!! 令我哋無所適從! 所以, 我有時,同完daddy 講電話會好唔開心! 好想喊架!!

   講返依個weekend, 我哋個個人, 包刮我們嘅另一半, 都返咗屋企飲茶, 食飯!! 現在,越黎越多人返媽咪度食飯了,  所以, 張餐臺越黎越迫, 夾餸爬飯都會撞到隔離果個....真係想叫媽咪買張大啲嘅餐臺開飯!! 講開餐臺, 原來, 我香港屋企張餐臺係大過加拿大個張好多架! 如果可以調換, 我相信, 現時返屋企食飯, 夾餸會舒服啲!! 哈哈! 不過, 我Daddy 唔會係加拿大買大餐臺架喇!! 因為, 佢想我哋返香港食飯多啲!! 哈哈!

   飯後, 我們都是坐係屋企打下機, 打下牙較!!  但講真, 長時間坐係屋企真係有啲悶,  所以, 晚飯後, 我便提議, 一家人去行夜市(這個weekend某商場攪嘅節目)去襯熱鬧! 我仲迫埋Daddy and 媽咪去夜市行!! 大家齊齊出街, 齊齊反叛, 咁樣出街法, 起碼Daddy 都唔會鬧我哋嗎!! 哈哈!

   其實, 夜市都係賣啲小食, 精品, 感覺似農曆新年維園個啲花市. 我哋去到夜市都係食食食......但由於, 我哋比較夜去, 好多灘檔已經close咗!! 所以, 最後去了24 hrs 啲咖啡店坐下, 飲下咖啡, 食件餅!! 咁又幾好玩!! 哈!!

↓在家食飯.....飯後,玩對打遊戲機
opop



↓去夜市----食咗小丸子, 荳沙魚餅 (由於, 賣荳沙魚餅個姐姐, 係媽咪啲朋友........所以, 我哋買3送3囉!!哈哈!!)
opo




↓夜市----蒙古烤肉串and 生蠔...yummy


↓大家齊齊....去飲咖啡.



↓飲茶




   每次媽咪回港, 實買許多禮物比我哋!! 我已經事先講明, 什麼都唔需要,.....但到最後仍然有禮物收到!!! 今次, 媽咪除咗買咗啲返工衫比我, 仲竟然買了hello kitty 衫給我!! 我初頭聽到都有啲驚...hello kitty 衫, 我係鐘意hello kitty..., 但Brian 唔係好喜歡我着hello kitty 衫架!! 但Brian 見到hello kitty 衫啲logo, 原來係細細隻, 唔係全件(前後左右)都Hello kitty, 佢又話接受到喎!! 好彩, Brian接受咋!! 如果, 唔係....媽咪買比我啲hello kitty衫就入咗冷宮喇!!

   原來細細隻Hello kitty logo 嘅衫....Brian 肯比我着架, 我早知就係舊年十一月返香港時, 買多啲喇!! 現在, 感覺有啲唔抵添!!  因為, 舊年I.T. 賣啲Hello kitty 衫都唔錯架!! 好fashionable 架!!相信現在已經買唔返!!

  而早輪, 我有個香港朋友去了東歐旅行, 又咁岩知道我parents 係香港, 所以, 就托了我媽咪帶東歐手信給我!! 所以, 今次我返媽咪屋企, 都滿載而歸添!! 哈...

↓東歐手信.....牛奶糖and Mozart 滋石公仔


↓返工衫, hello kitty 衫, 環保袋.......都係媽咪買比我嘅手信



6 comments:

  1. Cool~
    [版主回覆09/08/2009 00:46:00]aroma:   多謝!!

    ReplyDelete
  2. 你真係個乖乖女兼乖乖女朋友,好聽話呀! 咁你快d去買多d細logo既Hello Kitty衫啦
    [版主回覆09/08/2009 00:46:00]Mui:   ~其實, 我唔係你想像之中咁乖架!! 哈哈!!   ~你個魔鬼.....叫我去買hello kitty 衫.....哈哈!!現在, 媽咪幫我買咗幾件已經好開心!! 可以慢慢享受喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 你daddy 係唔係潮州人?
    [版主回覆09/09/2009 08:15:00]通少:   ~無錯, 我daddy and 媽咪都係潮州人, 仲係識講流利潮州話嘅潮州人!! 我無記錯, 通少你都係朝州人, 因為你整有啲野食, 有少少潮州人影子!! 哈哈!   

    ReplyDelete
  4. e... 今次唔係starbuck
    [版主回覆09/09/2009 08:15:00]小威威:    我媽咪個邊啲Starbuck 比較早close, 所以, 就去第二啲coffee店坐下囉!!

    ReplyDelete
  5. Vicky: 實在太過份啦,係加拿大都仲有得行夜市,仲要有串燒食,你實在係太幸福啦,雖然話係個mall所搞既節目既,但對於居住係外國既我地,真係一大節目黎架啦
    [版主回覆09/09/2009 08:15:00]陶陶夫人:   ~我哋每年都有幾次依啲夜市活動架! 不過, 就會係商場啲paking lot 攪!! 所以, 係泊車方面比較麻煩! 真係要好有心先會去!!   ~我覺外國人係夏天都會有好多活動攪架!! 只不過, 我哋生活方式同外國人有啲唔同!! 有時, 我哋未必即時知道外國人啲節目!! 所以, 感覺外國生活好悶!! 可能我哋係香港大, 好多野都比香港啲模式洗咗腦, (先入為主喇 )

    ReplyDelete
  6. very happy and warm family !
    [版主回覆09/09/2009 08:15:00]Happy girl:  多謝你!!

    ReplyDelete