不平凡的星期一

August 31, 2009 (Monday)

    平時,我座大廈有咩裝飾(年年都有野裝飾), 圍繞大廈附近有咩大舉動!!! 大廈管理處都會掂張紙通知我哋啲住客!!! 講真, 真係周圍掂, 謊死我哋見唔到!! 每個月,仲攝張紙入每一戶, 講下未來一個月, 大廈有咩事!! ......連游泳池幾點消毒都講一餐!! 但我都照睇架.....可能我無聊喇!! 乜都睇一餐!! 哈哈!

   星期一早上, Brian一起身望出窗, 見到大廈正門,有啲野攪, 有啲橙色雪糕筒欄住晒個正門!! 好似好驚訝, Brian仲問我知唔知發生咩事!! 因為, 平時係我係最"八"大廈啲通告....(原來, 我係Brian心目中係咁"八"架??)

   講真,我都唔知咩事!! 早倫真係無依個通知....哈哈!! 不過, 望望下似換條新燈柱囉!!

  
↓星期一, 一起身, 就係望技工, 換燈柱!!..........一條燈柱, 話咁快就比啲技工, 整到瞓低咗, 第二條燈柱, 話咁快就上位!!!0




=========================================================     其實, 我好鐘意去Ikea 架!! 我間唔中都迫Brian 同我去行架!! 但Brian 都唔願同我行, 因為, 我係Ikea 會有少少失控架!! 成日自己行咗去第二樹睇野, 所以, 每次去Ikea .....Brian 都好似同我捉迷藏咁架!!

    但今日一放工, Brian 就提議去Ikea 食dinner!! 嘩!! 我真係無聽錯, "去Ikea.....呀!"....其實, 係Brian 有個電話交易係Ikea 附近, 就順理成章, .....去Ikea Cafeteria 食個dinner!!

   Yeah.......係Ikea Cafeteria食完dinner, 仲可以係Ikea 行多陣, 真係令到依個星期一變得好精彩添!! 哈哈!!
  
    不過, 話時話, 我都係第一次係Ikea Cafeteria 食dinner 咋!! 係Ikea 食dinner, 感覺好似以前讀大學住宿舍, 係宿舍飯堂攞住個tray, 排隊等野食咁!! ....哈哈!!
 
   原來Ikea cafeteria 係逢星期一and 星期二, 啲meat ball dinner 減價架!! 抵得黎,味道仲唔錯架!

   但係, 我攞唔到Ikea 本 2010 catalogue 呀!! 因為, 我去個間Ikea, 要下星期先運到本catalogue 黎喎, ....有啲美中不足添!!

↓Brian 食meat ball dinner, 我食chicken dinner, 食完dinner 仲去食ikea 雪糕, 原來係Ikea 食dinner 加埋甜品都唔太貴, 我要得閒扭下Brian 同我去先得!! 0



1 comment:

  1. Ikea既meatball,好好味呀!不過好耐無食過啦,每次去都唔會撞o岩食飯時間,反而係weekend就試過好多$1既hot dog
    [版主回覆09/09/2009 08:16:00]Mui:   ~係呀!! 食ikea 嘅dinner 都好需要岩時間架! 我黎咗加拿大咁耐,去咗好多次ikea, 都係第一次幫襯ikea dinner 咋!! 但我就次次食個啲$0.5 hotdog and $1 雪糕!! 因為平嗎!! 而且, 時時刻刻供應嗎!! 哈哈!   ~啲ikea meatball 幾好食架!! ikea 有一pack frozen meatball 賣架!! 如果你趕唔切堂食, 都可以買一pack frozen meatball 返屋企食架! 好方便!!

    ReplyDelete