August 18, 2009 (Tuesday)

    知道,有依一日時, 我真係好擔心, 因為我知Brian擔心, 所以, 我會擔心!!

   今朝好早好早就起咗身,係張床等天光,等Brian叫醒我! 因為,我今日要陪Brian去courtroom!! 其實,去法院就係因為tt仔仔係十二月件事, Brian 係個日同個女警察落咗口洪, 所以, 到最後, 都需要經法庭處理一下, 好彩, 當天嘅女警察有在法院出現!! 指証誰對誰錯!! 咁tt 仔仔在十二月嘅傷害, 就是出於他人的不小心駕駛!!  咁件事都算告一段落了!

   其實,今次去法院,都係Brian叫我陪佢去,但實情我跟本唔需要出席架!!而且, 我只係坐係法院門外啲凳上等候! 坐係度等Brian, 講真, 依件事情, 跟本得Brian知我係現場, 其他人,例如,我阿爸,阿媽, Brian嘅阿爸,阿媽都唔知我係事法現場! 我最清楚依件事, 除咗係Brian外, 第二個應該係我, 雖然, 我咩都知, 但唔需要講咩野, 但Brian要我陪佢, 我會陪!!

   法院過後, Brian馬上打電話返溫哥華, 給他父母,告知他們法院事情嘅經過!!  就係依啲....報告,我每次都覺他們屋企好溫馨, 好似默默陪住Brian身邊咁, 雖然, 我唔知他們談話嘅內容, 但Brian肯報告,証明他屋企很緊張他!! 他屋企就是這樣齊心,什麼都會支持着大家!!! 而我在家....有時會覺自己很孤單, 因為屋企比較喜歡講"錢", 喜歡講我份工點點點, 點解唔轉出黎屋企附近做野, 問我買邊隻股票, (查實,我一啲股票都未買過!)........在自己家, 人就係好多, 但就係缺了一點互相溫馨嘅感覺! 在我家裡, 有人陪我做我嘅事,已經係好奢侈了!!

↓法院


   不過,今次去法院,比我見到好多律師, 雖然,依個法院多數都係打啲細微野,但啲法院啲律師衣着執得好光鮮!! 衣着真係會令一個人特別啲!! 去了依次法院,又比我係生活上觀察到對人另外一種看法,---- 先敬外衣後敬人!! 哈哈!!

   夜晚, 好眼瞓!!!食完飯, 八點九就上床瞓, Brian 係未瞓, 但竟然, 在我身邊陪住我! 有人陪伴我在側嘅感覺, 真係好幸福!

No comments:

Post a Comment